spatne se vytaci a starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
spatne se vytaci a starty
Zdravím.
Je tu dalsi problem na mem Tipu. Motor jde hur do otacek na tezsi kvalty na lehci to az tak nepoznam. A rano kdyz nastartuju tak ho musim drzet pod plynem jinak by se mnou preskocil plot. jen cvili pak uz jde dobre.
Myslite ze je to palivovym filtrem? Ale ma najeto jen 10tisic.
Je tu dalsi problem na mem Tipu. Motor jde hur do otacek na tezsi kvalty na lehci to az tak nepoznam. A rano kdyz nastartuju tak ho musim drzet pod plynem jinak by se mnou preskocil plot. jen cvili pak uz jde dobre.
Myslite ze je to palivovym filtrem? Ale ma najeto jen 10tisic.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 28 říj 2006, 09:24
Já mám uno 1,7D mám ten samej problém, palivovej filtr mám fungl novej( dávám před každou zimou). A před 3-týdny (1000-1500km)sem ho měl v diesel servisu. Udělali mi předvstřik a běhalo to líp, ale jak je zima tak se mu prostě naskočit nechce. Teď zkusím vypustit a propláchnout nádrž, ale nevim jestli to bude fungovat. Když ne začnu ředit benzínem a bude.
Filtr dělá taky hodně - záleží taky na tom co tam leješ za naftu.
Každopádně je lepší začít od toho nejednoduššího tj. výměna filtru paliva.
Filtr dělá taky hodně - záleží taky na tom co tam leješ za naftu.
Každopádně je lepší začít od toho nejednoduššího tj. výměna filtru paliva.
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Pro tuhle "málotlaké" motory je jedno řešení. Do chladicího okruhu dát kus trubky, ve ktré je zabudované topné těleso (prodává se pro traktory a je na 220V) Ráno se zapojí do zásuvky a jde se na snídani. Po snídani se kabel sbalí a jede se. Hned to taky topí. Je to trochu těžkopádné, ale vyzkoušené. Kámoš takhle přežil zimu s vyčochtaným Golfem, který už byl při nule nenachrochtatelný.
Někdy se nevyplatí investovat do opravy a takhle se to dojezdí a pak se to zruší.
Někdy se nevyplatí investovat do opravy a takhle se to dojezdí a pak se to zruší.
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
to jo,ale horsi je kdyz jedes do prace a po 8 hodinach prijdes na parkoviste a auto nenatocis
to ti pak spirala nepomuze.
ja se loni po takovym ohrivaci dival a tento je celkem dobrej
http://www.normans.cz/ ale jak rikam u prace mi to nepomuze

ja se loni po takovym ohrivaci dival a tento je celkem dobrej
http://www.normans.cz/ ale jak rikam u prace mi to nepomuze
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
to jo, ja jen ze jsem to zamyslel i na svym auti abych ho tolik netrapil v mrazech. nastesti mi loni v -27 kappa startovala nabrnk. a to delam v trismennym provoze kde auto i celou noc stalo jeste k tomu na kopci kde se do nej opiral i studenej vetrik 

Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3