spatne se vytaci a starty

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

spatne se vytaci a starty

Příspěvek od Tkevlar »

Zdravím.
Je tu dalsi problem na mem Tipu. Motor jde hur do otacek na tezsi kvalty na lehci to az tak nepoznam. A rano kdyz nastartuju tak ho musim drzet pod plynem jinak by se mnou preskocil plot. jen cvili pak uz jde dobre.
Myslite ze je to palivovym filtrem? Ale ma najeto jen 10tisic.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
paldous
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02 lis 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od paldous »

ja mam to iste auto,a tiez ked je to studene tak sa to cele trasie,ale tak po pol minute sa to zohreje a ide super...
rat21
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od rat21 »

A co sitic? Po nastartovani by mal motor mat vyssie otacky (1100-1200).
Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

bohuzel nemam otackomer, ale tahlo vytahuji a zmenim predvstrik vic rachta ale pravidelneji. Kdyz ho za studena vratim zpet tak obcas nekdy vynecha. Otacky jsou podle zvuku stale stejne.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
michalpistulka
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 28 říj 2006, 09:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalpistulka »

Já mám uno 1,7D mám ten samej problém, palivovej filtr mám fungl novej( dávám před každou zimou). A před 3-týdny (1000-1500km)sem ho měl v diesel servisu. Udělali mi předvstřik a běhalo to líp, ale jak je zima tak se mu prostě naskočit nechce. Teď zkusím vypustit a propláchnout nádrž, ale nevim jestli to bude fungovat. Když ne začnu ředit benzínem a bude.
Filtr dělá taky hodně - záleží taky na tom co tam leješ za naftu.
Každopádně je lepší začít od toho nejednoduššího tj. výměna filtru paliva.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Přichází zima a bude sháňka po komresi.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
rat21
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od rat21 »

Mne dost problemov so startovanim vyriesila nova baterka. Tlaky mam slabe a chytalo to aj pri -30, len ten zvuk motora po nastartovani. :(
Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5723
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja mjel kdysi TIPO 1,7D a jak rikate po nastartovani v zime to byl prvych 5min horor jak keby nekdo mlatil kladivem z nutra motoru mel sem strach ze to zobudi v noci susedu po zahrati vse ok to je asi neduha tehle aut
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

asi tak jak pise origos :-D bude shanka po kompresi, nech ji zmerit,ja to loni udelal na tipu taky pred zimou a vedel sem ze kdyz nenatocim ze je to tim ze mam maly tlaky :-)
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
jan
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 18 zář 2006, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan »

JJ,tlaky a zhavicky.
Kubrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 03 srp 2006, 21:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Východ

Příspěvek od Kubrt »

Mnohokráte se mi chtělo před týdny napsat, že je na na fóru mrtvo, a že vím kdy se to změní a co budou za otázky... ;) ale svěřený problém je rázem poloviční, a kde je slunce není třeba lékaře (jak vidno neplatí jen u lidí) :D
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Pro tuhle "málotlaké" motory je jedno řešení. Do chladicího okruhu dát kus trubky, ve ktré je zabudované topné těleso (prodává se pro traktory a je na 220V) Ráno se zapojí do zásuvky a jde se na snídani. Po snídani se kabel sbalí a jede se. Hned to taky topí. Je to trochu těžkopádné, ale vyzkoušené. Kámoš takhle přežil zimu s vyčochtaným Golfem, který už byl při nule nenachrochtatelný.
Někdy se nevyplatí investovat do opravy a takhle se to dojezdí a pak se to zruší.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

to jo,ale horsi je kdyz jedes do prace a po 8 hodinach prijdes na parkoviste a auto nenatocis :D to ti pak spirala nepomuze.
ja se loni po takovym ohrivaci dival a tento je celkem dobrej
http://www.normans.cz/ ale jak rikam u prace mi to nepomuze
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

8 hodin je dost, ale záleží na teplotě a i na "zbytkové"kompresi. Pokud je to na hranici, tak to pomůže, protiže to tak nevychladne jako přes noc. Fakt je ten, že tenhle kluk s tím občas přes den jezdil.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

to jo, ja jen ze jsem to zamyslel i na svym auti abych ho tolik netrapil v mrazech. nastesti mi loni v -27 kappa startovala nabrnk. a to delam v trismennym provoze kde auto i celou noc stalo jeste k tomu na kopci kde se do nej opiral i studenej vetrik :-D
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“