klepe AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Huml píše:může to klepat i kvůli napečenýmu karbonu na vrchu válce, ten píst o něho pak škobrtá a může klepat
niekedy to vydava az taky cinkavy kovovy zvuk,ako male kladivko na nakovu...asi tam bude ten misov kovac (noteeth),alebo moze ten piest,ci karbon vydavat take cinkave zvuky? A este dodam ze auto na volnobeh mierne poskubava a pri rozjazde na jednicku ma taky hadavy chod,akoby sa motor pridusil...dakujem za kazdu pomoc s odhalenim priciny problemu
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no u PD bych začal s hledáním asi jinde
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Huml píše:no u PD bych začal s hledáním asi jinde
a kde by bolo dobre zacat? Tlak oleja je ok,hydra a vstreky vymenene...a zvuk sa ozyva najviac medzi tandemom a palivakom
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no já bych začal od tý hlavy, ale když píšeš, že už je to pořešený, tak asi spodek
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

no jo, vrch sme uz s misomVW poriesili, ale efekt sa bohuzial nedostavil aky sme ocakavali :( ...na co by bolo dobre sa zamerat na tom spodku..?
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

písty, klika
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

zeby klepal niektory pisetny cap, alebo ojnica na kluke..?
CAHA 125 kW TDI CR
enemy
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 12 dub 2009, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od enemy »

Inak ja len tak trochu mimo kolko sa pohybuje tak cena za tento motor ??? lebo ten moj sa mi zda ze je tiez na tom uz tak pobiednejsie
Seat ibiza 1,9 Tdi AFN rok vyroby 98
raga
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: zapadne SK

Příspěvek od raga »

Skusim sa spytat.. mne to klepe podobne ako kolegovi na passate, ale uplne pravidelne. Trysky sme skusali povolovat, nevizera ze to ide z nich. Za studena, po starte ide ticho cca 10-15 sekund a potom zacne pravidelne na neutraly klepotat. Za jazdy neviem, motor mam vzadu, moc toho nepocut, akurat co usi omrznu :). Ak mu trochu viac nakladam, resp. po vacsom vykone ide ticho a po chvili zacne opat pravidelne klepotat =odsledovane na neutraly. Tlak oleja dam zmerat hned ako to pojde..Zeby hydrostely?? Moze byt vo valci zrada?. Motor ide pravidelne ci za tepla alebo studena, start ok.
Inak vw T3 mTdi, cerpadlo Chroma 11mm, AHF? alebo AHU?.
Vopred vdaka za nazor.
T3 mTdi
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Huml píše:může to klepat i kvůli napečenýmu karbonu na vrchu válce, ten píst o něho pak škobrtá a může klepat
No pani , takze predbezne to vyzera tak ze, moj problem je vyrieseny a pan Huml mal zasa, ako uz je asi dost casto zname pravdu ;) Po rozobrati motora MisomVW, za co mu dakujem..sa zistilo ze su mierne pridrete 3 a 4ty valec a navyse na 4tom pieste je napeceny karbon kvoli zlemu guferu na ventile + ako naschval, niekto tam pri poslednej oprave dal tensie tesnenie pod hlavu ako bolo treba...cize verdikt znel : klepe piest o hlavu...presne ako odhadoval pan Huml...takze repas hlavy, honovanie dvoch valcov a vymena jedneho piestu, ktory nebol origo ALCAN ale druhovyroba MAHLE...MisoVW ma isto rad doplni ;-) a mozno dohodi nejake to foto..
Naposledy upravil(a) Marek_A4 dne 16 bře 2010, 22:24, celkem upraveno 1 x.
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

takže nakonec jste sehnali ten 4. píst stejnej s těma ostatníma?
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

ano, podarilo sa mi jeden az v neuveritelne kratkom case zohnat aj s komplet ojnicou, ale na koniec boli moje ojnice uplne OK, takze sme dali moje povodne..aj ked teda ten jeden piest ma stal teda dost pekne prachy..
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale zase, co by člověk nedal za hřejiivý pocit, že už to neklepe, ne? :D
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

No ved prave (noteeth) ...a zasa som sa obaval, ze ked nekupim tento, tak budem dlho zhanat dalsi i ked lacnejsi...hlavne ze uz je to OK...ale sme sa modlili obaja, aj s Misom aby uz po tomto zakroku bolo po klepote (noteeth) este to trosku sice pocut, ale to si vraj po nejakych km sadne a piesty sa este utesnia karbonom..
CAHA 125 kW TDI CR
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

mne klepal passat a tiez som dlho nemohol na to prist a potom som dal dole vanu a nasiel som tam odtrhnuty srob z hlavneho loziska na kluke a tiez to klepalo no uz si nepametam kedy viac ale bola tam zmena ked sa pridavalo a uberalo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“