octa II škube...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
A to zavření v softu mi udělaj i třeba v autorizáku? Mě teda motor nedělá takovou rotyku, ale mezi 1800 a 2000 pod plynem taky zavibruje..pokud zrychluju pomalu, tak v poho...Ten EGR by to dělat moh...že by pouštěl víc než je potřeba a motor se dusil...úvaha...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
Zkus to, a uvidíš jak Tě proženou bičemholy píše:A to zavření v softu mi udělaj i třeba v autorizáku? Mě teda motor nedělá takovou rotyku, ale mezi 1800 a 2000 pod plynem taky zavibruje..pokud zrychluju pomalu, tak v poho...Ten EGR by to dělat moh...že by pouštěl víc než je potřeba a motor se dusil...úvaha...


Chlapi dělalo mi to totéž co Michalovi.jic, urgimu atd.. na 2,0 TDI BKD, nikdo nevěděl co s tím včetně 3x kontaktování Mladé Boleslavi, vyměněn setrvák, EGR, zkoušená jiná váha, poloosy, pořád stejné. Až se vyhodily všechny vstřiky, tak na jednom čep co tlačí na píst vstřiku byl "opotřebovaný" o 2mm. A to dělalo ten bordel co popisujete.Dal se nový a po problému.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
Ahoj mám ten samý problem s cukáním.Napiš co je to za čep a kolik jsi za výměnu toho čepu platil?Díkydocprof píše:Chlapi dělalo mi to totéž co Michalovi.jic, urgimu atd.. na 2,0 TDI BKD, nikdo nevěděl co s tím včetně 3x kontaktování Mladé Boleslavi, vyměněn setrvák, EGR, zkoušená jiná váha, poloosy, pořád stejné. Až se vyhodily všechny vstřiky, tak na jednom čep co tlačí na píst vstřiku byl "opotřebovaný" o 2mm. A to dělalo ten bordel co popisujete.Dal se nový a po problému.
Zjednodušeně řečeno má Huml pravdu, dělá to špatný vstřik. Já to neměl rozdělaný, tak nedám fotku, ale na vloženém schématu níže, je to ta část, která je popsaná jako kulový čep, ta byla vymačkaná, aspoň tak mi to můj mechoš říkal. Vyměnil na tom vstřiku co bylo potřeba, i s gumičkama jsem platil 3000kč
no nevím teda na jakým 2,0l, ale to BKD co jsem dělal naposled, mělo normálně novej typ těch šroubů, tzn. kulová hlava na šroubu, tam nevím kde by mohl vzniknout problém, prostě stačí ty vstřikovače znova seřídit, u prvních PD, byl ještě starej typ, tzn. šroub ve vahadle měl díru a na vstřiku byl čep co do ní zapadal, hůř se to mazalo a rychlejc odcházelo, už jsem to řešil, že ten čípek byl zapadlej o víc jak 3 mm dovnitř a motor jel jako na 3válce, ale u nových s tím problémy nejsou, případně by mělo stačit přeseřídit, jedině, že by tam byla nějaká vada materiálu a došlo tak k jeho většímu úbytku
Vzhledem k tomu, že léčím něco jiného než auta, nemám takové zkušenosti, auta jsou jen koníček pro zábavu, tak je možné, že jsem mechoše nepřesně pochopil s názvem té části, kterou nazývám čep, třeba se to nazývá jinak u dnešních PD , ale co vím jistě principielně šlo o to, že chybělo mezi vahadlem a pístem čerpadla 2mm( vada matroše velice pravděpodobně). Dělalo to za tepla tak jak popisujou kluci, ťeď po cukání ani památky.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
Jsem od Mělníka.Huml píše:odkud seš?
Naposledy upravil(a) Honza Touran dne 19 úno 2010, 11:40, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
Můžeš mi prosím tě napsat jaký máš rok výroby auta, kde ti to dělali a dát mi na ně kontakt.Díky moc.docprof píše:Zjednodušeně řečeno má Huml pravdu, dělá to špatný vstřik. Já to neměl rozdělaný, tak nedám fotku, ale na vloženém schématu níže, je to ta část, která je popsaná jako kulový čep, ta byla vymačkaná, aspoň tak mi to můj mechoš říkal. Vyměnil na tom vstřiku co bylo potřeba, i s gumičkama jsem platil 3000kč