zesilene silentbloky motoru arl

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

gerii
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 04 úno 2009, 21:45

zesilene silentbloky motoru arl

Příspěvek od gerii »

kde sehnat a jake silentbloky na motor, urcite vsechny tri na golf 4
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jde to perfektně vyztužit ,,po domácku´´
mám to tak udělané na svém, ale nesmí se to přehnat, teda záleží na co to chceš.
v blízké době budem dělat na dalším TDi tak to i nafotím
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

továrně jedně spodní od powerflexu ale pak to duní do kastle jako svině sice přenos krouťáku je bomba ale rovnou si předělej díry v převodovce na M12 a můžeš jezdit (jinak se vytrhne závit)

po týdnu dunění jsem to nevydržel a polyuretan šel ven...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

spodní rozdělat pridat 3mm gumovej plát a ideál, vůle se ztratí, ale vybrace v kastli nejsou. zkoušel jsemi 6mm ale to už bylo jak říká Laďas.
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

znám lidi co to ladí okeňákem :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Smoke píše:spodní rozdělat pridat 3mm gumovej plát a ideál, vůle se ztratí, ale vybrace v kastli nejsou. zkoušel jsemi 6mm ale to už bylo jak říká Laďas.
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma ;)
tak tie tvoje recepty musím vyskúšať, mam nový spodný aj ten nad prevodovkou a motor stále chodí, nie tak ako predtým, ale pri ubratí a pridaní plynu je to stále dosť cítiť. a lezie mi to na nervy.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Kup originaly a na cas budes mat pokoj. Powerflex na motor nedavaj, max. este tak ten spodny (hokejku).
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

smoke...pokud to tvoje vylepšení funguje, tak se u tebe v létě (až budu naMerkuru na dovolené) zastavím a nechám si to od tebe udělat ;) :D
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

puci píše:tak tie tvoje recepty musím vyskúšať, mam nový spodný aj ten nad prevodovkou a motor stále chodí, nie tak ako predtým, ale pri ubratí a pridaní plynu je to stále dosť cítiť. a lezie mi to na nervy.
Rasto, citit to budes aj s tvrdymi, len bude sklbat inak a vnutri duniet ako S120 (noteeth) Treba viac pracovat so spojkou a nic sklbat nebude ;) Ak sa ti motor hojda aj pri prejazde nerovnosti, je mozne ze uz mas vytrhnutu tu lyzinu zo silentbloku pri rozvodoch, v tom pripade treba vymenit... mam jeden novy Rubex (DK vyroba pre Nemcov), je asi o 50% tuhsi ako original.... ked tak crn ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

u rozvodů bývá ok, s tym sem nic nedělal páč není třeba. důležitej je u převodovky a pak spodní
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

subz3ro_tdi
teraz som robil rozvody a ten silentblok na strane rozvodov bol OK, nad prevodovkou som teraz menil, bol KO a spodný som dával nový v lete. Uvidím, ved za to nič nedám, ked skúsim recept od Smoka.

Powerflex sa nechystám dávat, na ramena sú ok, ale čo tu písal Ladas, tak to v civilnom aute nechcem, v Une by som to bral ale v octe. ee
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
johny M
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 30 črc 2006, 08:45

Příspěvek od johny M »

Smoke píše:spodní rozdělat pridat 3mm gumovej plát a ideál, vůle se ztratí, ale vybrace v kastli nejsou. zkoušel jsemi 6mm ale to už bylo jak říká Laďas.
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma ;)

A kde se dá koupit 3mm gumovej plát???
kire
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 15 pro 2008, 22:49

Příspěvek od kire »

ja som cez sobotu upravoval ten spodný drzák zajtra dám foto aj spopisom ako som to vyriesil
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

subz3ro_tdi píše:
puci píše:tak tie tvoje recepty musím vyskúšať, mam nový spodný aj ten nad prevodovkou a motor stále chodí, nie tak ako predtým, ale pri ubratí a pridaní plynu je to stále dosť cítiť. a lezie mi to na nervy.
Rasto, citit to budes aj s tvrdymi, len bude sklbat inak a vnutri duniet ako S120 (noteeth) Treba viac pracovat so spojkou a nic sklbat nebude ;) Ak sa ti motor hojda aj pri prejazde nerovnosti, je mozne ze uz mas vytrhnutu tu lyzinu zo silentbloku pri rozvodoch, v tom pripade treba vymenit... mam jeden novy Rubex (DK vyroba pre Nemcov), je asi o 50% tuhsi ako original.... ked tak crn ;)
Tu mu asi spojka nepomoze. To by ju musel stlacat a pustat pri kazdom ubrani a pridani. (noteeth)
Apropo,je pravda,ze dnes sa tie silentbloky robia z blata.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
kire
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 15 pro 2008, 22:49

Příspěvek od kire »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Takže k úprave potrebujeme gumu hrúbky 3cm (použil som panelovú gumu, bez látky vo vnútri) vid. Obr. 1; vyberieme silentblok čo je na obr. 2 z gumy vytvoríme silentblok aj s potrebnými drážkami (ja som ho troska zúžil na 2,5 cm lebo to bolo dosť tvrdé, vibrovalo celé auto, po úprave to bolo oveľa lepšie ); na obr. 3 je založení na držiaku a ako je vidno tak som použil aj kus zo starého (keďže som mal ešte jeden);obr. 4 komplet rozložene a obr.5 pokope.
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“