zesilene silentbloky motoru arl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zesilene silentbloky motoru arl
kde sehnat a jake silentbloky na motor, urcite vsechny tri na golf 4
továrně jedně spodní od powerflexu ale pak to duní do kastle jako svině sice přenos krouťáku je bomba ale rovnou si předělej díry v převodovce na M12 a můžeš jezdit (jinak se vytrhne závit)
po týdnu dunění jsem to nevydržel a polyuretan šel ven...
po týdnu dunění jsem to nevydržel a polyuretan šel ven...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
spodní rozdělat pridat 3mm gumovej plát a ideál, vůle se ztratí, ale vybrace v kastli nejsou. zkoušel jsemi 6mm ale to už bylo jak říká Laďas.
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tak tie tvoje recepty musím vyskúšať, mam nový spodný aj ten nad prevodovkou a motor stále chodí, nie tak ako predtým, ale pri ubratí a pridaní plynu je to stále dosť cítiť. a lezie mi to na nervy.Smoke píše:spodní rozdělat pridat 3mm gumovej plát a ideál, vůle se ztratí, ale vybrace v kastli nejsou. zkoušel jsemi 6mm ale to už bylo jak říká Laďas.
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Rasto, citit to budes aj s tvrdymi, len bude sklbat inak a vnutri duniet ako S120 Treba viac pracovat so spojkou a nic sklbat nebude Ak sa ti motor hojda aj pri prejazde nerovnosti, je mozne ze uz mas vytrhnutu tu lyzinu zo silentbloku pri rozvodoch, v tom pripade treba vymenit... mam jeden novy Rubex (DK vyroba pre Nemcov), je asi o 50% tuhsi ako original.... ked tak crnpuci píše:tak tie tvoje recepty musím vyskúšať, mam nový spodný aj ten nad prevodovkou a motor stále chodí, nie tak ako predtým, ale pri ubratí a pridaní plynu je to stále dosť cítiť. a lezie mi to na nervy.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
subz3ro_tdi
teraz som robil rozvody a ten silentblok na strane rozvodov bol OK, nad prevodovkou som teraz menil, bol KO a spodný som dával nový v lete. Uvidím, ved za to nič nedám, ked skúsim recept od Smoka.
Powerflex sa nechystám dávat, na ramena sú ok, ale čo tu písal Ladas, tak to v civilnom aute nechcem, v Une by som to bral ale v octe. ee
teraz som robil rozvody a ten silentblok na strane rozvodov bol OK, nad prevodovkou som teraz menil, bol KO a spodný som dával nový v lete. Uvidím, ved za to nič nedám, ked skúsim recept od Smoka.
Powerflex sa nechystám dávat, na ramena sú ok, ale čo tu písal Ladas, tak to v civilnom aute nechcem, v Une by som to bral ale v octe. ee
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Smoke píše:spodní rozdělat pridat 3mm gumovej plát a ideál, vůle se ztratí, ale vybrace v kastli nejsou. zkoušel jsemi 6mm ale to už bylo jak říká Laďas.
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma
A kde se dá koupit 3mm gumovej plát???
ja som cez sobotu upravoval ten spodný drzák zajtra dám foto aj spopisom ako som to vyriesil
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Tu mu asi spojka nepomoze. To by ju musel stlacat a pustat pri kazdom ubrani a pridani.subz3ro_tdi píše:Rasto, citit to budes aj s tvrdymi, len bude sklbat inak a vnutri duniet ako S120 Treba viac pracovat so spojkou a nic sklbat nebude Ak sa ti motor hojda aj pri prejazde nerovnosti, je mozne ze uz mas vytrhnutu tu lyzinu zo silentbloku pri rozvodoch, v tom pripade treba vymenit... mam jeden novy Rubex (DK vyroba pre Nemcov), je asi o 50% tuhsi ako original.... ked tak crnpuci píše:tak tie tvoje recepty musím vyskúšať, mam nový spodný aj ten nad prevodovkou a motor stále chodí, nie tak ako predtým, ale pri ubratí a pridaní plynu je to stále dosť cítiť. a lezie mi to na nervy.
Apropo,je pravda,ze dnes sa tie silentbloky robia z blata.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Takže k úprave potrebujeme gumu hrúbky 3cm (použil som panelovú gumu, bez látky vo vnútri) vid. Obr. 1; vyberieme silentblok čo je na obr. 2 z gumy vytvoríme silentblok aj s potrebnými drážkami (ja som ho troska zúžil na 2,5 cm lebo to bolo dosť tvrdé, vibrovalo celé auto, po úprave to bolo oveľa lepšie ); na obr. 3 je založení na držiaku a ako je vidno tak som použil aj kus zo starého (keďže som mal ešte jeden);obr. 4 komplet rozložene a obr.5 pokope.
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia