octa II škube...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
To máš pravdu že nic nevyřešíme,ale když vysipeš do auta 25 táců a nic se nevyřešilo,tak scháníš co nejvíc info.Huml píše:univerzální návod není, pokaždé to může být nečím jiným, tak nechápu co chcete vědět, nechte si to u někoho spravit, takhle nic nevyřešíte
Někdo říká že je problém s převodovkou,někdo s motorem.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
Tak to gratuluju, je to určitě úleva....Mám na tebe dvě otázky, týmem dieselpower myslíš tady ten web nebo si zajel někam do jejich servisu? Je to možná hloupá otázka, kdyžtak se předem omlouvám, ale znám pouze web zatím. A ještě jedna otázka, na kolik tě vyšli všechny vstřiky nový? Já nasypal do auta před časem 21 000kč takže se mi taky už moc investovat nechce.Honza Touran píše:![]()
![]()
,tak je po cukání.Poděkování patří týmu DieselPower, byly špatné vstřikovače.
Auto jede krásně hladce a ještě se mi zvedl výkon ze 103kw na 115kw.
Tak omluva byla na míste, stačilo zadat dieselpower.cz a už jsem v obraze. Skoda že je to až v Chomutově. Ale o těch vstřikovačích by si mi něco napsat mohl. dikyJardaRSV píše:Tak to gratuluju, je to určitě úleva....Mám na tebe dvě otázky, týmem dieselpower myslíš tady ten web nebo si zajel někam do jejich servisu? Je to možná hloupá otázka, kdyžtak se předem omlouvám, ale znám pouze web zatím. A ještě jedna otázka, na kolik tě vyšli všechny vstřiky nový? Já nasypal do auta před časem 21 000kč takže se mi taky už moc investovat nechce.Honza Touran píše:![]()
![]()
,tak je po cukání.Poděkování patří týmu DieselPower, byly špatné vstřikovače.
Auto jede krásně hladce a ještě se mi zvedl výkon ze 103kw na 115kw.
VW Bora 1,9 TDI PD 110kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
Já také nasipal do auta kolem 20000,- kvuli těm vibracím.JardaRSV píše:Tak omluva byla na míste, stačilo zadat dieselpower.cz a už jsem v obraze. Skoda že je to až v Chomutově. Ale o těch vstřikovačích by si mi něco napsat mohl. dikyJardaRSV píše:Tak to gratuluju, je to určitě úleva....Mám na tebe dvě otázky, týmem dieselpower myslíš tady ten web nebo si zajel někam do jejich servisu? Je to možná hloupá otázka, kdyžtak se předem omlouvám, ale znám pouze web zatím. A ještě jedna otázka, na kolik tě vyšli všechny vstřiky nový? Já nasypal do auta před časem 21 000kč takže se mi taky už moc investovat nechce.Honza Touran píše:![]()
![]()
,tak je po cukání.Poděkování patří týmu DieselPower, byly špatné vstřikovače.
Auto jede krásně hladce a ještě se mi zvedl výkon ze 103kw na 115kw.
Neměnili celé vstriky,jen vstřikovače uvnitř vstřiků.........aspon jsem to tak pochopil.Celkově mě to u DieselPoweru stálo necelých 14000,- bez daně.Jsou to fakt profíci,vyplatí se k nim zajet.........vědí o motorech hodně, vědí co dělají a jsou na to patřičně vybavený....
Já jsem dal 21 000kč ale to kvůli prodřenýmu hydroštelu kterej obrousil vačku ještě plus rozvody, ale po tehle opravě mi to začalo dělat to chvění při akceleraci. Takže ted pro změnu řeším tohle....Ještě otázka, projevilo se to zvýšení výkonu díky vstřikům na spotřebě? Kdyby náhodou to u mě dělal vstřik, tak abych se nebál jít do vstřiků který zvýší výkon kvůli spotřebě. Každopádně 14 000kč je mnohem lepší než kupovat nový origo vstřikovače, to je takovej ranec, že bych to auto raději natřel na zeleno a hodil do kopřivHonza Touran píše:Já také nasipal do auta kolem 20000,- kvuli těm vibracím.JardaRSV píše:Tak omluva byla na míste, stačilo zadat dieselpower.cz a už jsem v obraze. Skoda že je to až v Chomutově. Ale o těch vstřikovačích by si mi něco napsat mohl. dikyJardaRSV píše: Tak to gratuluju, je to určitě úleva....Mám na tebe dvě otázky, týmem dieselpower myslíš tady ten web nebo si zajel někam do jejich servisu? Je to možná hloupá otázka, kdyžtak se předem omlouvám, ale znám pouze web zatím. A ještě jedna otázka, na kolik tě vyšli všechny vstřiky nový? Já nasypal do auta před časem 21 000kč takže se mi taky už moc investovat nechce.
Neměnili celé vstriky,jen vstřikovače uvnitř vstřiků.........aspon jsem to tak pochopil.Celkově mě to u DieselPoweru stálo necelých 14000,- bez daně.Jsou to fakt profíci,vyplatí se k nim zajet.........vědí o motorech hodně, vědí co dělají a jsou na to patřičně vybavený....

VW Bora 1,9 TDI PD 110kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09 lis 2008, 08:27
- Bydliště: Středočeský kraj
Určitě se spotřeba nezvedla........možná malinko klesla,ale to je těžký posoudit.Já mám ještě k tomu zaslepenej EGR ventil a vyměnil jsem naftovej filtr.JardaRSV píše:Já jsem dal 21 000kč ale to kvůli prodřenýmu hydroštelu kterej obrousil vačku ještě plus rozvody, ale po tehle opravě mi to začalo dělat to chvění při akceleraci. Takže ted pro změnu řeším tohle....Ještě otázka, projevilo se to zvýšení výkonu díky vstřikům na spotřebě? Kdyby náhodou to u mě dělal vstřik, tak abych se nebál jít do vstřiků který zvýší výkon kvůli spotřebě. Každopádně 14 000kč je mnohem lepší než kupovat nový origo vstřikovače, to je takovej ranec, že bych to auto raději natřel na zeleno a hodil do kopřivHonza Touran píše:Já také nasipal do auta kolem 20000,- kvuli těm vibracím.JardaRSV píše: Tak omluva byla na míste, stačilo zadat dieselpower.cz a už jsem v obraze. Skoda že je to až v Chomutově. Ale o těch vstřikovačích by si mi něco napsat mohl. diky
Neměnili celé vstriky,jen vstřikovače uvnitř vstřiků.........aspon jsem to tak pochopil.Celkově mě to u DieselPoweru stálo necelých 14000,- bez daně.Jsou to fakt profíci,vyplatí se k nim zajet.........vědí o motorech hodně, vědí co dělají a jsou na to patřičně vybavený....
Čau, taky se přidávám, nevím jestli někdo ještě odpoví po takové době, ale..
Mám asi měsíc Golfa V 2.0 TDI BKD, zezačátku jsem si všiml na volnoběh jemného cukání. Nyní se mi stalo že jsem jel po dálnici, přidal plyn a auto začalo cukat, dojel jsem na místo, tam auto asi 30min stálo a pak obtížně nastartovalo.. Druhý den jsem jel auto zahřát a až bylo zahřáté začlo zase to cukání, na volnoběh už silné cukání, motor skákal určo na 3 válce.. Přijížděl jsem k domu, vyřadil jsem a motor zhasl, už jsem nanastartoval.. Zkoušel jsem prohodit egr z druhého auta, beze změn.. Vag nepíše nic.. tak jsem vyhodil vstřiky a zítra je vezu na test.. Nic jiného mě už totiž nenapadá než vstřiky.. Spíš mě zaráží že to dělá až je motor pořádně zahřátý a teď už nenastartuje..
Mám asi měsíc Golfa V 2.0 TDI BKD, zezačátku jsem si všiml na volnoběh jemného cukání. Nyní se mi stalo že jsem jel po dálnici, přidal plyn a auto začalo cukat, dojel jsem na místo, tam auto asi 30min stálo a pak obtížně nastartovalo.. Druhý den jsem jel auto zahřát a až bylo zahřáté začlo zase to cukání, na volnoběh už silné cukání, motor skákal určo na 3 válce.. Přijížděl jsem k domu, vyřadil jsem a motor zhasl, už jsem nanastartoval.. Zkoušel jsem prohodit egr z druhého auta, beze změn.. Vag nepíše nic.. tak jsem vyhodil vstřiky a zítra je vezu na test.. Nic jiného mě už totiž nenapadá než vstřiky.. Spíš mě zaráží že to dělá až je motor pořádně zahřátý a teď už nenastartuje..
