Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL) » zesilene silentbloky motoru arl Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
zesilene silentbloky motoru arl
PříspěvekZaslal: ne únor 28, 2010 6:47 pm Citovat
gerii
Přispěvovatel
Založen: 4.2.2009
Příspěvky: 247




kde sehnat a jake silentbloky na motor, urcite vsechny tri na golf 4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne únor 28, 2010 9:53 pm Citovat
Smoke
Aktivista
Založen: 24.3.2006
Příspěvky: 2605
Bydliště: kousek od Brna




jde to perfektně vyztužit ,,po domácku´´
mám to tak udělané na svém, ale nesmí se to přehnat, teda záleží na co to chceš.
v blízké době budem dělat na dalším TDi tak to i nafotím

_________________
Audi A5 3.0tdi 300k 630Nm DPF on, fmic a prifouknuto 3?? k 6??Nm.
Audi RS5 450k serie - na prodej
Audi A3, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi S3 1.8t chip 270k - prodáno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne únor 28, 2010 10:01 pm Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34219
Bydliště: Praha




továrně jedně spodní od powerflexu ale pak to duní do kastle jako svině sice přenos krouťáku je bomba ale rovnou si předělej díry v převodovce na M12 a můžeš jezdit (jinak se vytrhne závit)

po týdnu dunění jsem to nevydržel a polyuretan šel ven...

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne únor 28, 2010 10:05 pm Citovat
Smoke
Aktivista
Založen: 24.3.2006
Příspěvky: 2605
Bydliště: kousek od Brna




spodní rozdělat pridat 3mm gumovej plát a ideál, vůle se ztratí, ale vybrace v kastli nejsou. zkoušel jsemi 6mm ale to už bylo jak říká Laďas.
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma Mrknutí

_________________
Audi A5 3.0tdi 300k 630Nm DPF on, fmic a prifouknuto 3?? k 6??Nm.
Audi RS5 450k serie - na prodej
Audi A3, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi S3 1.8t chip 270k - prodáno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne únor 28, 2010 10:11 pm Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34219
Bydliště: Praha




znám lidi co to ladí okeňákem Velmi šťastný

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne únor 28, 2010 10:31 pm Citovat
puci
Aktivista
Založen: 26.10.2008
Příspěvky: 1191
Bydliště: poprad




Smoke napsal:
spodní rozdělat pridat 3mm gumovej plát a ideál, vůle se ztratí, ale vybrace v kastli nejsou. zkoušel jsemi 6mm ale to už bylo jak říká Laďas.
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma Mrknutí


tak tie tvoje recepty musím vyskúšať, mam nový spodný aj ten nad prevodovkou a motor stále chodí, nie tak ako predtým, ale pri ubratí a pridaní plynu je to stále dosť cítiť. a lezie mi to na nervy.

_________________
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po březen 01, 2010 4:40 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10070




Kup originaly a na cas budes mat pokoj. Powerflex na motor nedavaj, max. este tak ten spodny (hokejku).
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po březen 01, 2010 5:35 pm Citovat
devonrex
Přispěvovatel
Založen: 27.8.2006
Příspěvky: 666
Bydliště: Jirkov




smoke...pokud to tvoje vylepšení funguje, tak se u tebe v létě (až budu naMerkuru na dovolené) zastavím a nechám si to od tebe udělat Mrknutí Velmi šťastný

_________________
Bez kouře není legrace.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po březen 01, 2010 7:57 pm Citovat
subz3ro_tdi
Aktivista
Založen: 18.9.2007
Příspěvky: 3302
Bydliště: Žilina




puci napsal:
tak tie tvoje recepty musím vyskúšať, mam nový spodný aj ten nad prevodovkou a motor stále chodí, nie tak ako predtým, ale pri ubratí a pridaní plynu je to stále dosť cítiť. a lezie mi to na nervy.

Rasto, citit to budes aj s tvrdymi, len bude sklbat inak a vnutri duniet ako S120 Bóďa Treba viac pracovat so spojkou a nic sklbat nebude Mrknutí Ak sa ti motor hojda aj pri prejazde nerovnosti, je mozne ze uz mas vytrhnutu tu lyzinu zo silentbloku pri rozvodoch, v tom pripade treba vymenit... mam jeden novy Rubex (DK vyroba pre Nemcov), je asi o 50% tuhsi ako original.... ked tak crn Mrknutí

_________________
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po březen 01, 2010 8:16 pm Citovat
Smoke
Aktivista
Založen: 24.3.2006
Příspěvky: 2605
Bydliště: kousek od Brna




u rozvodů bývá ok, s tym sem nic nedělal páč není třeba. důležitej je u převodovky a pak spodní

_________________
Audi A5 3.0tdi 300k 630Nm DPF on, fmic a prifouknuto 3?? k 6??Nm.
Audi RS5 450k serie - na prodej
Audi A3, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi S3 1.8t chip 270k - prodáno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po březen 01, 2010 10:09 pm Citovat
puci
Aktivista
Založen: 26.10.2008
Příspěvky: 1191
Bydliště: poprad




subz3ro_tdi
teraz som robil rozvody a ten silentblok na strane rozvodov bol OK, nad prevodovkou som teraz menil, bol KO a spodný som dával nový v lete. Uvidím, ved za to nič nedám, ked skúsim recept od Smoka.

Powerflex sa nechystám dávat, na ramena sú ok, ale čo tu písal Ladas, tak to v civilnom aute nechcem, v Une by som to bral ale v octe. ee

_________________
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne březen 07, 2010 9:45 pm Citovat
johny M
Přispěvovatel
Založen: 30.7.2006
Příspěvky: 116




Smoke napsal:
spodní rozdělat pridat 3mm gumovej plát a ideál, vůle se ztratí, ale vybrace v kastli nejsou. zkoušel jsemi 6mm ale to už bylo jak říká Laďas.
u rozvodů netřeba, nejvolnější bývá nad převodovkou, zas, do bočních mezer gumové pláty a vyladíš to jak chceš, a furt je to guma Mrknutí



A kde se dá koupit 3mm gumovej plát???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne březen 07, 2010 10:37 pm Citovat
kire
Přispěvovatel
Založen: 15.12.2008
Příspěvky: 182




ja som cez sobotu upravoval ten spodný drzák zajtra dám foto aj spopisom ako som to vyriesil

_________________
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po březen 08, 2010 1:20 pm Citovat
alfik
Aktivista
Založen: 5.1.2008
Příspěvky: 1842
Bydliště: Vsetin-Cz




subz3ro_tdi napsal:
puci napsal:
tak tie tvoje recepty musím vyskúšať, mam nový spodný aj ten nad prevodovkou a motor stále chodí, nie tak ako predtým, ale pri ubratí a pridaní plynu je to stále dosť cítiť. a lezie mi to na nervy.

Rasto, citit to budes aj s tvrdymi, len bude sklbat inak a vnutri duniet ako S120 Bóďa Treba viac pracovat so spojkou a nic sklbat nebude Mrknutí Ak sa ti motor hojda aj pri prejazde nerovnosti, je mozne ze uz mas vytrhnutu tu lyzinu zo silentbloku pri rozvodoch, v tom pripade treba vymenit... mam jeden novy Rubex (DK vyroba pre Nemcov), je asi o 50% tuhsi ako original.... ked tak crn Mrknutí

Tu mu asi spojka nepomoze. To by ju musel stlacat a pustat pri kazdom ubrani a pridani. Bóďa
Apropo,je pravda,ze dnes sa tie silentbloky robia z blata.

_________________
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po březen 08, 2010 6:24 pm Citovat
kire
Přispěvovatel
Založen: 15.12.2008
Příspěvky: 182











Takže k úprave potrebujeme gumu hrúbky 3cm (použil som panelovú gumu, bez látky vo vnútri) vid. Obr. 1; vyberieme silentblok čo je na obr. 2 z gumy vytvoríme silentblok aj s potrebnými drážkami (ja som ho troska zúžil na 2,5 cm lebo to bolo dosť tvrdé, vibrovalo celé auto, po úprave to bolo oveľa lepšie ); na obr. 3 je založení na držiaku a ako je vidno tak som použil aj kus zo starého (keďže som mal ešte jeden);obr. 4 komplet rozložene a obr.5 pokope.

_________________
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zesilene silentbloky motoru arl
 Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.