Podávacie čerpadlo

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Reskator
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 led 2006, 23:06

Podávacie čerpadlo

Příspěvek od Reskator »

Nema niekto nejaky napad na podavacie cerpadlo pre olej ??? Tie profi cerpadla su desne drahe. Skusal som cerpadlo z ostrekovaca ale to po case zadymilo ... (LOL) Rozmyslam nad nim ale v spojeni s podtlakovym cidlom ... Neviete o nejakom podtlakovom cidle co by sa dalo pouzit na podtlak kvapalin ??? Vsetky co som nasiel boli iba na vzduch ...
Volvo 340DL 1.6D
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

no a nefungovala by třeba benzinová pumpa ze starý škodovky ?
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
Reskator
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 led 2006, 23:06

Příspěvek od Reskator »

No urcite by fungovala ... membranove cerpadla sa aj predavaju ... Len vies ta skodovacka ja pohanana tusim vackou ... A na dizlaku to niet kam dat ... Origo membranove cerpadla maju elektricky motorcek co to pohana .... Ako by som to vyriesil z tym vackovym prevodom ???
Volvo 340DL 1.6D
jarin
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 25 led 2006, 10:25

Příspěvek od jarin »

Zkus podávací čerpadlo na bufík z wartburga
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Někdo tady psal (tuším že to byl dvorky), že používá benzínový čerpadlo z Ibizi. Má to být snad jenom nějaký váleček na přívodu paliva. ;) :-D
nemám žádné auto na naftu
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

kartmen píše:Někdo tady psal (tuším že to byl dvorky), že používá benzínový čerpadlo z Ibizi. Má to být snad jenom nějaký váleček na přívodu paliva. ;) :-D
jojo používám ho. teď jsem ho musel ale rozhodit protože přestalo fungovat. Bylo jen zanešený vnitřní sítko šlemem z vyjetýho oleje na kterej jezdím. uvnitř je válečkový čerpadlo, pro jistotu jsem to blejsknul jak to vypadá. Vypadá to že by to všechno mělo vydržet i vyší teploty a větší hustotu- Je to všechno mazaný tou směsí co to čerpá, no vypadá to že by bylo ok na olej.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

Obrázek
to je složený čerpadlo do kterýho se jen strčí vnitřní osa s náhonem ( to je elektromotor

Obrázek

to je rozhozený čerpadlo to válečkový nevím jestli se tak správně jmenuje, ale má válečky a né zuby tak je válečkový :-)

Obrázek

no to je s tím zasunutým rotorem, celý je to pak v obalu a pak ještě v jednoh hliníkovym v tom válci

Obrázek


Obrázek
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Ropák
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 03 úno 2006, 22:14

Příspěvek od Ropák »

To čerpadlo je ale z benzináku, pro diesel je úplně nevhodné, protože nemá žádné vypnutí při dosažení určitého tlaku a je schopné protrhnout hadice a pořád ti to pojede a může to stříkat třeba na výfuk a až se to vznítí bude všechno kolem pěkně promaštěné a to bude hukot, a kdoví co se děje ve vstřikovacím čerpadle, když jde do něho takoý tlak a dávka.
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

Ropák píše:To čerpadlo je ale z benzináku, pro diesel je úplně nevhodné, protože nemá žádné vypnutí při dosažení určitého tlaku a je schopné protrhnout hadice a pořád ti to pojede a může to stříkat třeba na výfuk a až se to vznítí bude všechno kolem pěkně promaštěné a to bude hukot, a kdoví co se děje ve vstřikovacím čerpadle, když jde do něho takoý tlak a dávka.
jo s tím souhlasím, proto jsem ten přebytečnej tlak přepažil do zpátečky a čerpadlo si bere co potřebuje a zbytek to tlačí zpátky do nádrže. Určitě by mi bodl nějaký tlakový ventil, kterej by to reguloval elektricky, ale zatím jsem nic vhodnýho nenašel. Benzíňák má čidlo asi někde ve vstřikovací jednotce
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Ropák
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 03 úno 2006, 22:14

Příspěvek od Ropák »

Ubenzináku to koluje do nádrže přes přetlakový ventil. Zkus tam přidat pro jistotu aspon čidlo od mazani oleje, at ti to vypne, kdyby se ti přicpal ten obtok, ale čerpadlo spínej radši přes relé, protože nebude mít kontakty na tak velký proud jaký bere to čerpadlo. A nebo každý elektrokotel pro ústřední topení má tlakový spínač na asi 1bar, který blokuje sepnutí spirál při poklesu tlaku v topném okruhu, kdybys ho použil na impuls do rozpínacího relé k proudu do čerpadla, tak by ti to mohlo fungovat stejně jako s org. čerpadlem co používá třeba radipoil a seženeš ho možná i kovošrotě z nějakého vyhozeného kotle.
Uživatelský avatar
Reskator
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 led 2006, 23:06

Příspěvek od Reskator »

A nevie niekto z vas o nejakom cidle co by spinalo pri dosiahnuti urciteho podtlaku ??? Az ked je podtlak v sani nafty tak sa zacina cerpadlo trapit a je na mieste zapinat pomocne cerpadlo ...
Volvo 340DL 1.6D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“