Oil catch tank - TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Nio
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 24 led 2006, 08:08
Odpovědi: 0

Oil catch tank - TDI

Příspěvek od Nio »

Zdravím ,chtěl jsem Vás poprosit o radu jak mám správně zapojit Oil catch tank na Octavii 1, 1.9TDi, AGR - 66kw.
Jeden vývod by se měl zapojit co nejlíže ke vzduchovému filtru ale druhý vývod se napojuje někam na odvetrani klikovky nebo
ventiloveho vika ale nevím zda je to správně a taky nevím kde toto místo na motoru najdu, tak jsem Vás chtěl poprosit o radu jak to správně zapojit.
Kdyby byla nějaká fotka s instalace abych věděl co a jak bylo by to super.
Díky za pomoc
Díky Dave
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

sundej horni kryt motoru.tam najdes odvetrani motoru-vyvod s ventyloveho vika.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Nio
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 24 led 2006, 08:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nio »

Myslíš tu černou hadici co je na vrchním víku motoru a co vede zpět do sání?
Mám to napojit do ní nebo to zapojit přímo pouze na OCT a zpět do sání to nezapojovat?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Preco vyhadzujes peniaze za zbytocnosti? Radsej si mal kupit hasicak, ten sa (radsej nie) moze zist.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

když ani nevíš na co to je a kam to patří, tak proč to kupuješ (LOL)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Nio
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 24 led 2006, 08:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nio »

K čemu to slouží to vím, nekupoval jsem to nějak jsem se k tomu dostal a tak jsem si řekl že to tam dám, pouze nevím jak to správně zapojit, tak jsem se chtěl pozeptat jak to správně zapojit, to jediné nevím.
Teď už vím že se to má to zapojit na tu černou hadici co je na vrchním víku motoru a co vede zpět do sání. Ale ještě nevím zda to mám napojit pouze do té hadice nebo ji od sání odpojit a zapojit ji přím do OCT a do sání ji již nezapojovat.
Tak díky za pomoc.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Mě by zajímalo kolik to muže zachytit oleje třeba za 15tis?? dve decky??
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Chlapec si silou mocou chce pridat 0.5kg vahy navyse a este viac zahatit k uz aj tak dost zapratanemu motoru, ze ked sa nieco vysere tak aby sa ktomu ani nahodou nedali strcit pazuri.
Nio
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 24 led 2006, 08:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nio »

Tak jsme trochu odbočili od tématu ale to tady neřeším, jestli do přidá nějakých 500g nebo že tam nestrčím ruku, takže pokud by to šlo vrátíme se k tématu a to zda to mám napojit OCT pouze do té hadice co vede z víka motoru zpět do sání nebo ji od sání odpojit a zapojit ji přím do OCT a do sání ji již nezapojovat.
Tak díky za pomoc
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

zapoj to medzi výstup z víka ventilov a hadicu sania čo ide do turba, ten prepoj je vidno hned ako dáš dolu kryt motora. Doporučujem aby si mal dobrý priemer hadice, lebo inak to bude horšie ako predtým.

pozri tuto temu:
http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php?f=4&t=48
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Nio
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 24 led 2006, 08:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nio »

Jo díky za pomoc akorát mě to neukazuje obrázky?Musím byt přihlášený nebo jak to udělat?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Nio píše:Jo díky za pomoc akorát mě to neukazuje obrázky?Musím byt přihlášený nebo jak to udělat?
musis se zaregistrovat na forum .jinak ty obrazky neuvidis :(
jinak na tom nic neni.udelej to jak ti pise.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Je potrebny ten olej z klukovky do sanie-turbo?
Ma to negativny vplyv na turbo ak je odvetranie riesene pod auto alebo do OCT?
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

dongrofo píše:Je potrebny ten olej z klukovky do sanie-turbo?
Ma to negativny vplyv na turbo ak je odvetranie riesene pod auto alebo do OCT?
je to spis na skodu nez k uzitku. kamosovi v zime v odvetravani pravdepodobne zamrzli kapicky tyhle srajdy, nasalo mu to turbo a kompresor osekanej.
videl jsem vyvod hadice uplne mimo do plechovky(nadobky) a nebo jsem videl malej filtrik. to turbo to rozhodne nepotrebuje.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mlhovina přimazává ventily, ale u dnešních motorů už asi netřeba, spíš bych řekl u tdi na škodu- olej se usazuje v IC.
jinak 1poznatek (taky to mám), když bylo orig zbaštilo to tudy cca 3dcl, a když to mám do nábobky tak je téměř suchá- jestli to ze sání spíš neodsávalo
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“