Oil catch tank - TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oil catch tank - TDI
Zdravím ,chtěl jsem Vás poprosit o radu jak mám správně zapojit Oil catch tank na Octavii 1, 1.9TDi, AGR - 66kw.
Jeden vývod by se měl zapojit co nejlíže ke vzduchovému filtru ale druhý vývod se napojuje někam na odvetrani klikovky nebo
ventiloveho vika ale nevím zda je to správně a taky nevím kde toto místo na motoru najdu, tak jsem Vás chtěl poprosit o radu jak to správně zapojit.
Kdyby byla nějaká fotka s instalace abych věděl co a jak bylo by to super.
Díky za pomoc
Díky Dave
Jeden vývod by se měl zapojit co nejlíže ke vzduchovému filtru ale druhý vývod se napojuje někam na odvetrani klikovky nebo
ventiloveho vika ale nevím zda je to správně a taky nevím kde toto místo na motoru najdu, tak jsem Vás chtěl poprosit o radu jak to správně zapojit.
Kdyby byla nějaká fotka s instalace abych věděl co a jak bylo by to super.
Díky za pomoc
Díky Dave
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
K čemu to slouží to vím, nekupoval jsem to nějak jsem se k tomu dostal a tak jsem si řekl že to tam dám, pouze nevím jak to správně zapojit, tak jsem se chtěl pozeptat jak to správně zapojit, to jediné nevím.
Teď už vím že se to má to zapojit na tu černou hadici co je na vrchním víku motoru a co vede zpět do sání. Ale ještě nevím zda to mám napojit pouze do té hadice nebo ji od sání odpojit a zapojit ji přím do OCT a do sání ji již nezapojovat.
Tak díky za pomoc.
Teď už vím že se to má to zapojit na tu černou hadici co je na vrchním víku motoru a co vede zpět do sání. Ale ještě nevím zda to mám napojit pouze do té hadice nebo ji od sání odpojit a zapojit ji přím do OCT a do sání ji již nezapojovat.
Tak díky za pomoc.
Tak jsme trochu odbočili od tématu ale to tady neřeším, jestli do přidá nějakých 500g nebo že tam nestrčím ruku, takže pokud by to šlo vrátíme se k tématu a to zda to mám napojit OCT pouze do té hadice co vede z víka motoru zpět do sání nebo ji od sání odpojit a zapojit ji přím do OCT a do sání ji již nezapojovat.
Tak díky za pomoc
Tak díky za pomoc
zapoj to medzi výstup z víka ventilov a hadicu sania čo ide do turba, ten prepoj je vidno hned ako dáš dolu kryt motora. Doporučujem aby si mal dobrý priemer hadice, lebo inak to bude horšie ako predtým.
pozri tuto temu:
http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php?f=4&t=48
pozri tuto temu:
http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php?f=4&t=48
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
musis se zaregistrovat na forum .jinak ty obrazky neuvidisNio píše:Jo díky za pomoc akorát mě to neukazuje obrázky?Musím byt přihlášený nebo jak to udělat?

jinak na tom nic neni.udelej to jak ti pise.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
je to spis na skodu nez k uzitku. kamosovi v zime v odvetravani pravdepodobne zamrzli kapicky tyhle srajdy, nasalo mu to turbo a kompresor osekanej.dongrofo píše:Je potrebny ten olej z klukovky do sanie-turbo?
Ma to negativny vplyv na turbo ak je odvetranie riesene pod auto alebo do OCT?
videl jsem vyvod hadice uplne mimo do plechovky(nadobky) a nebo jsem videl malej filtrik. to turbo to rozhodne nepotrebuje.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
mlhovina přimazává ventily, ale u dnešních motorů už asi netřeba, spíš bych řekl u tdi na škodu- olej se usazuje v IC.
jinak 1poznatek (taky to mám), když bylo orig zbaštilo to tudy cca 3dcl, a když to mám do nábobky tak je téměř suchá- jestli to ze sání spíš neodsávalo
jinak 1poznatek (taky to mám), když bylo orig zbaštilo to tudy cca 3dcl, a když to mám do nábobky tak je téměř suchá- jestli to ze sání spíš neodsávalo
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno