Bionafta (směsná nafta) a motory PD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
nevím co výrobce vede k tomu, že EU4 nemůže jezdit na bionaftu
Já tam mám vstřikovače z EU4 motoru a na směsnou už najely hromadu km - přes 100tis
máme další 3 auta EU4 - 2xT5 a Caddy vše PD 1,9 a všechno valíme na směsnou a žádný problém - auta najedou kolem 30 tis za rok.
Já tam mám vstřikovače z EU4 motoru a na směsnou už najely hromadu km - přes 100tis
máme další 3 auta EU4 - 2xT5 a Caddy vše PD 1,9 a všechno valíme na směsnou a žádný problém - auta najedou kolem 30 tis za rok.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- octavia_66_tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05 úno 2006, 10:21
----MirekX píše:nevím co výrobce vede k tomu, že EU4 nemůže jezdit na bionaftu
Já tam mám vstřikovače z EU4 motoru a na směsnou už najely hromadu km - přes 100tis
máme další 3 auta EU4 - 2xT5 a Caddy vše PD 1,9 a všechno valíme na směsnou a žádný problém - auta najedou kolem 30 tis za rok.
to si přesně myslím. nemůže být zase takový rozdíl mezi EU3 a 4, který by měl bránit v používání.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
jo jo jo
kdybys byl troch strojař a znál motory VW tak bys věděl že jsou uspusobené na provoz BIO klidně mužeš nalít čistou rostlinku do tvý kokty a neubížíš ji!!!!
- octavia_66_tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05 úno 2006, 10:21
Re: jo jo jo
Už mně s Ro bolí hlava píše:kdybys byl troch strojař a znál motory VW tak bys věděl že jsou uspusobené na provoz BIO klidně mužeš nalít čistou rostlinku do tvý kokty a neubížíš ji!!!!
no to ale nesmis brat v uvahu AVATAR. Bavime se o OCTAVII 2 PD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
ale ale
přečti si ofic stránky VW o provozu na BIO Diesel......pak statistiku poruchovosti vstřikovaču CRDi/PDi a zjistíš že největší poruchovost vstřikovacího sistému je jen v české republice visoce nekvalitní nafta.....nikde není psané o rostlince že by zničila vstřikovače.........jo jo českej člověk je svou blbostí OBR TROTL.a blb...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: ale ale
Už mně s Ro bolí hlava píše:přečti si ofic stránky VW o provozu na BIO Diesel......pak statistiku poruchovosti vstřikovaču CRDi/PDi a zjistíš že největší poruchovost vstřikovacího sistému je jen v české republice visoce nekvalitní nafta.....nikde není psané o rostlince že by zničila vstřikovače.........jo jo českej člověk je svou blbostí OBR TROTL.a blb...
a kde je ta statisktika poruchovosti, kde se o tom dočtu kolik se procent se v okolních státech Cr pdi podělá oproti česku miloš
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
neboj
pošlu ti ho večír ju taky nestíhám
Re: jo jo jo
Je navýsost nezodpovědné rozšiřovat takoýhle blafy ! "Nalí čistou rostlinku do kokty..nikomu neublíží" .... Pisatel zřejmě nemá elementární znalosti. Viskozita rostlinného oleje je daleko vyšší než obyč.motorové nafty se všemi z tím spojenými důsledky. Podle dlouhodobých studíí i specielních testů NEJSOU NEUPRAVENÉ motory s přiímym vstřikovánim na provoz čistýho rostlinnýho oleje nebo směsi s vysokym obsahem oleje vhodný !!!Už mně s Ro bolí hlava píše:kdybys byl troch strojař a znál motory VW tak bys věděl že jsou uspusobené na provoz BIO klidně mužeš nalít čistou rostlinku do tvý kokty a neubížíš ji!!!!
Zvlášť u motorů PD (čerpadlo-tryska) se rychleji opotřebují vcstřikovače, jelikož jsou molekuly oleje větší než nafty, další problkém je polymerizace a největší prob lém je naprosto nedostatečný rozprašování rosltlináče při studenym startu - ředí se motorový olej a horzí připečení pístních kroužků.
Tyto i další problémy vedou k tomu, že motory s přimym vstřikem neni dlouhodobě vhodný provozovat na čistý RO bez úpravy, ale max. na 35 procentní směs !!!!
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
no nevím kde jsi k tomu přišel
realita je taková ....motory PDí s ohřevem Pl.filtru neupravene jezdí scela normálně na rostlinu bez jakych koliv závad kromně na vstřikovačích atd....oproti naftě hlavně s Kralup!!!nemusím tě přesvědčovat a ani nechci..je tu na foru spousta lidí co tu jezdí s PDi bez uprav a spoustu taky znám co odemně berou rostlinu čistou..ale je pravda vyměna oleju je kratší i když dnes používám additiva bránící polimerizaci a motorove oleje s dvojnásobnou výměnou,,,,SI TROCHA POZADU OGARE!!!!!!