Zajimalo by me,zda je normalni ze vydava turbo po cerstve repasy vetsi piskot nez stare turbo?Ten piskot je nejvice slyset od volnobeznych otacek tak k 1500-1600 otackam kde se hvizdot stisi a je uz normalni.Nejvice bych rekl ze to jde slyset pri studenem motoru,po zahrati uz to je trosku slabsi.Jinak auto tahne pekne bez citelnych der ve vykonu a nepada do nouzoveho rezimu.Dekuji za nazory.
Bigr píše:Zajimalo by me,zda je normalni ze vydava turbo po cerstve repasy vetsi piskot nez stare turbo?Ten piskot je nejvice slyset od volnobeznych otacek tak k 1500-1600 otackam kde se hvizdot stisi a je uz normalni.Nejvice bych rekl ze to jde slyset pri studenem motoru,po zahrati uz to je trosku slabsi.Jinak auto tahne pekne bez citelnych der ve vykonu a nepada do nouzoveho rezimu.Dekuji za nazory.
múžeš mít i problém s výfukem díra jak kráva, vlnovec, i klidně upadlý výfuk a to turbo má takový projev miloš
Bigr píše:Zajimalo by me,zda je normalni ze vydava turbo po cerstve repasy vetsi piskot nez stare turbo?Ten piskot je nejvice slyset od volnobeznych otacek tak k 1500-1600 otackam kde se hvizdot stisi a je uz normalni.Nejvice bych rekl ze to jde slyset pri studenem motoru,po zahrati uz to je trosku slabsi.Jinak auto tahne pekne bez citelnych der ve vykonu a nepada do nouzoveho rezimu.Dekuji za nazory.
múžeš mít i problém s výfukem díra jak kráva, vlnovec, i klidně upadlý výfuk a to turbo má takový projev miloš
stačí vysipanej katalizátor taky mi to tak píská jak píšeš
No vyfuk byl prasklej hned za katem,ale ten je uz zavarenej.Kdyz sem koukal do nej tak byl vporadku,bez poskozeni.Vlnovec uz asi trosicku profukuje,protoze sem na nem nasel nejake cerne flicky,ale kdyz tam bylo stare turbo tak to nedelalo Jinak hluk nejak zvysenej neni,a je to slysitellne jen od volnobehu do tech 15-16set otacek,pak zabere a uz piska slabeji.kazdej mi rika jak to krasne nepiska ale me se to moc nezda
nene jsem za chrochtani rad,akorad sem se bal jestli sem nevyhodil prachy za repas!!!Je to pro me nezvykle,predtim tichoslapek a ted TURBO TRYSK Akorad vykon stejnej Chtel sem slyset nazory jestli je to vporadku nebo to mam reklamovat.Dle vasich nazoru mam byt rad ze jsem slyset
Bigr píše: nene jsem za chrochtani rad,akorad sem se bal jestli sem nevyhodil prachy za repas!!!Je to pro me nezvykle,predtim tichoslapek a ted TURBO TRYSK Akorad vykon stejnej Chtel sem slyset nazory jestli je to vporadku nebo to mam reklamovat.Dle vasich nazoru mam byt rad ze jsem slyset
To piskaní není pískaní ne, snad hvízdaní co řesis, je to normalní, sou privrenejsí lopatky a jak lehce proud spalin roztací turbinu tak to pohvizduje, musel bis ten sroubek na turbu, co je doraz pro packu povolit. Nedoporucuju na to sahat, muže se to pak od spodu huř roztacet, když ti to vadí, tak to skus, povol matku a 3 imbus a povitoc o pul otacky a uviis co to udela.
Bigr píše: nene jsem za chrochtani rad,akorad sem se bal jestli sem nevyhodil prachy za repas!!!Je to pro me nezvykle,predtim tichoslapek a ted TURBO TRYSK Akorad vykon stejnej Chtel sem slyset nazory jestli je to vporadku nebo to mam reklamovat.Dle vasich nazoru mam byt rad ze jsem slyset
kdo jezdí profí a má už večer nějkou tu promili tak má hliučné turba rád, ušetří to víc paliva miloš
jsem rad ze je to vporadku ten hvizdot nebo piskot mi nevadi,je prijemnej,takovej jakoby startovalo letadlo a hodne lidi kouka co to jede,takze efekt skvelej stelovat nic nebudu,at si dycha Diky moc za odpovedi
na t4 jsem měl také problém,. turbo divně pískalo napřed při vyšších otáčkách, později už od volnoběhu.
Dal jsem jiné turbo a nic, pak jsem zjistil trhliny v beranech z bloku do turba.
Po výměně vše OK.
Myslím že to popraskalo vlivem čipu...
jestli to píská v náběhu jako sanitka tak je špatně vyvážené
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4