Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ten VIS je popleteny sam zo seba...u PD to piše zmena predvstriku otačanim remenice čerpadla...aby to niekoho nepoplietlo, je to kravina...rotačka TDi 66/81kW = TDI graf (01- motor, zakladne nastavenie, skupina 0, štart dole v rohu TDI graf) a motory PD bez rotačného čerpadla ako pisal huml merane hodnoty 4 skupina, posledná 4ta kolonka!!!
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Mam PD 85 kw, cerstve mi menili rovody, koukal jsem ale ze mam hodnotu v poli 4 -1,5 je to v poradku, nebo se mam pokusit natocit remenici ( pomuze to) ?boobika píše:a to se tedy časem, resp. "únavou" řemenu posune blíž k nule?Huml píše:jj, to je ok, ta poslední hodnota, -0,5
díky
Hodnota se s otackama nemeni.
Diky za odpoved
No urcite to pomuze. Ja to mel taky rozladene na svojem PD a jakmile mi to bylo spravne nastaveno, zlepsilo se startovani... ted i v zime startuju na prvni drnc, kdyz je venku -20Mam PD 85 kw, cerstve mi menili rovody, koukal jsem ale ze mam hodnotu v poli 4 -1,5 je to v poradku, nebo se mam pokusit natocit remenici ( pomuze to) ?
Hodnota se s otackama nemeni.
Diky za odpoved

Ja bych mel taky otazecku. Meril jsem kolegovi hodnoty nastaveni rozvodu na Octavii PD 74kW. Pri neutralu mel hodnoty do +3 a za jizdy mu to behalo az na +4 ..a nebyla to stabilni hodnota, ale hodnota se menila. To asi neni OK, co?

PS: dost mu ten motor chlasta naftu...
Ted asi uplne blba otazka, ale muzu tedy povolit remenici na vacce ( aniz bych sundaval remen - napinak a jinak zasahoval do rozvodu) a lehce ji posunout doleva ? Pak zkontrolovat na VAGu aktualni hodnotu ?nohic píše:spise na -0.5 jak psal huml, proc to tak ma byt.
dik za potvrzeni moji myslenky
Porad doufam ze se mi to preci jen po nejake dobe posune samo na 0
Zatim jsem s tim po vymene najel 1000km
Diky
Hele, mechanicky nevim, na VAGu to vycist umim, ale rucne jsem to nenastavoval. Delal mi to jeden borec s TDIfun. Ale myslim, ze tvoje myslenka ma spravny smer..Stepan904 píše:Ted asi uplne blba otazka, ale muzu tedy povolit remenici na vacce ( aniz bych sundaval remen - napinak a jinak zasahoval do rozvodu) a lehce ji posunout doleva ? Pak zkontrolovat na VAGu aktualni hodnotu ?nohic píše:spise na -0.5 jak psal huml, proc to tak ma byt.
dik za potvrzeni moji myslenky
Porad doufam ze se mi to preci jen po nejake dobe posune samo na 0
Zatim jsem s tim po vymene najel 1000km
Diky
PS: no a to samo, ze s ti to posune casem, to mozna jo, ale na 0 z -1,5.. to asi ne
TDi PD 4x4 - powered by TDIfun
Jo lehce povol 3xM8 na vačce a šroubem vačky si nekam pootoč, dotahni- star -vag a aznova než je 0Stepan904 píše:Ted asi uplne blba otazka, ale muzu tedy povolit remenici na vacce ( aniz bych sundaval remen - napinak a jinak zasahoval do rozvodu) a lehce ji posunout doleva ? Pak zkontrolovat na VAGu aktualni hodnotu ?nohic píše:spise na -0.5 jak psal huml, proc to tak ma byt.
dik za potvrzeni moji myslenky
Porad doufam ze se mi to preci jen po nejake dobe posune samo na 0
Zatim jsem s tim po vymene najel 1000km
Diky
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.