Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
este
Aktivista
Příspěvky: 4920 Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od este » 08 kvě 2010, 20:30
Ahoj, už sem nějak vyčerpal nápady tak zkusim jestli mi nekdo trochu nakopne... Auto mi od 50 km začne vybrovat od předku... Jsou cítit silné rázy jak kdyby bylo ložisko uplně K.O.
Včera jsem vyměnil poloosy a ložiska ale stále to přetrvává.. Kola mám vyvážený utažený a gumy v pořádku zkoušel jsem i jinou sadu kol a dělá to stále, už z toho začínám bejt trochu nasr..
Díky za jakýkoli nápad
VW T5 GP 103 KW long
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985 Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chosepm » 08 kvě 2010, 20:37
v tahu? nebo i na neutral? házivost nábojů ok?
***VAG,PSA,Renault***
este
Aktivista
Příspěvky: 4920 Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od este » 08 kvě 2010, 20:38
chosepm píše: v tahu? nebo i na neutral? házivost nábojů ok?
v tahu..
VW T5 GP 103 KW long
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 08 kvě 2010, 20:56
Něco podobnýho mi dělalo Caddy. Ložisko v diferenciálu ko.
Oct asv 2000, DieselPower
este
Aktivista
Příspěvky: 4920 Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od este » 08 kvě 2010, 20:59
taky už přemejšlim o převodovce mam jinou tak ji asi prohodim a rovnou uvidim jak je na tom dvouhmota .)
VW T5 GP 103 KW long
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627 Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Vali » 08 kvě 2010, 21:30
A vyndaný poloosy byly OK?
este
Aktivista
Příspěvky: 4920 Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od este » 08 kvě 2010, 21:45
Vali píše: A vyndaný poloosy byly OK?
byli načnutý ale totál KO nebyli
VW T5 GP 103 KW long
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627 Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Vali » 08 kvě 2010, 21:54
Pokud nechceš schazovat převodovku tak ještě vyhoď poloosy a sešroubuj náboje. A ať tě nekdo popotáhne. Ale vypadá to na tu převodovku.
este
Aktivista
Příspěvky: 4920 Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od este » 11 kvě 2010, 21:06
tak dnes bylo víc času převodovka opravdu ko
Naposledy upravil(a)
este dne 19 kvě 2010, 16:50, celkem upraveno 1 x.
VW T5 GP 103 KW long
JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31 Registrován: 18 úno 2010, 10:54
Odpovědi: 0
Příspěvek
od JardaRSV » 19 kvě 2010, 11:53
už si zjsitil čím to bylo? Jsem ve stejné situaci, dělá mi to taky v tahu, ale pomalu se to zhoršuje, prve se chvělo auto jen tak trochu, ted uz se zacíná mírně třepat i volant....
VW Bora 1,9 TDI PD 110kW
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448 Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0
Příspěvek
od mistrkutil » 19 kvě 2010, 12:00
Na oktě nám to jednou dělala dvouhmota ty vybrace zvlášť po čipnutí ale nevylučuji ani možnost vnitřního kloubu pravé poloosy.
T4+B5,5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116 Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0
Příspěvek
od jericho-3 » 19 kvě 2010, 15:21
a ty poloosy jsi dal jiné,nebo nové..?
nepropadat panice...
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089 Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od midnight_man » 19 kvě 2010, 15:33
skus podvihnut auto na zdvihaku a roztočiť kolesá...možno na dačo prideš
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421 Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Peete » 19 kvě 2010, 16:42
v tahu to vetsinou delaji vnitrni klouby
Nissan Primera SW 1,9 DCi