odchylka plnícího tlaku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3666
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak po včerejším pokecu s "1pavel" sme došli k závěru, že buď je ulomená páčka v turbu, která naklápí lopatky, nebo že jednotka z nepochopitelnejch důvodů neposílá do N75 při zatížení správný signály i když se to v logu tváří, že jo a v základnim nastavení - kanál 11 táhlo chodí jak má.
Oct asv 2000, DieselPower
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3666
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak je tu trochu pokrok. Vybral sem nejsympatičtější N75 ventil, EGR sem celej oblepil, aby mi nikde náhodou (?)neutíkal(?) podtlak a jel to projet. Posuďte sami. Prosím...

http://leteckaposta.cz/257917754

další dva:

http://leteckaposta.cz/992089999

Předem díky za názory.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

nevím podle čeho to reguluje , ale pořád tam je n75 na volnoběh na 90% tudíž špatná mapa
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Stepan904
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04 kvě 2010, 08:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Stepan904 »

1pavel píše:nevím podle čeho to reguluje , ale pořád tam je n75 na volnoběh na 90% tudíž špatná mapa
A jak maji vypadat spravne logy Resim podobne problemy, muzete mi prosim nekdo zkotnrolovat log ? Me se zda ze mam vse OK (az na en n75)
Dekuji http://leteckaposta.cz/502728517
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3666
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jen kdyby někoho zajímalo, kde byl problém, tak v softwaru. Je sice divný, že to rok jezdilo bez problému, ale dle Richarda to byla jen souhra náhod, že to fungovalo.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“