problémy motoru 2,8JTD ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problémy motoru 2,8JTD ???
zdravím všechny příznivce nafty
nedokázal by mě někdo poradit s motorem 2,8JTD 94kw? v dodávce najeto 130tis., startuje perfektně jak teplý tak studený, nezakouří - ani v tahu, ale moc nejede
pořád podlaha a nic moc, dost "tupý" Přitom slabší 2,8idtd mi jelo daleko víc....
díky moc, tak nějak jsem si také myslel, ale na sací straně vše těsní turbo běží dobře, vzuch filtr- nový. připadá mě to také jako kdyby měl málo paliva....Musím to zřejmě dát někam napíchnout. Je to to co myslíš MAP alebo MAF? kam s tím nejlépe zajet do fiatu nebo k bosch nebo na čem se to dá diagnostikovat?
Samozrejme najlepsie je diagnostikovat s Examinerom, ale da sa aj s programom FiatECUscan a obycajnym KKL-USB kablom. Program FiatECUscan si stiahnes hocikde trebars aj tu na fore. treba spravit logy bud vahy vzduchu (MAF), alebo plniaceho tlaku (MAP). To ci mas MAF alebo MAP snimac zavisi od toho ci mas motor Euro 3, alebo Euro2.
Motor Euro3 ma vahu vzduchu MAF a EGR ventil a termostarter (taku obdlznikovu spiralu na sani). Motor Euro2 ma snimac plniaceho tlaku MAP, nema EGR, a ma jeden centralny zhavic v sacich zvodoch na ktory prasi naftu.
Motor Euro3 ma vahu vzduchu MAF a EGR ventil a termostarter (taku obdlznikovu spiralu na sani). Motor Euro2 ma snimac plniaceho tlaku MAP, nema EGR, a ma jeden centralny zhavic v sacich zvodoch na ktory prasi naftu.