Octa AHF bily kour - ztraci se olej...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Octa AHF bily kour - ztraci se olej...

Příspěvek od miš »

Mam probem s opetovnym po opetovnym pripojeni oddechu od klikovky (vedle vicka dolivni oleje) tak auto zacalo kourit ale dost divne a smrdi to zvlastne...

Je otazka jestli hlava voda vypada ze se ztraci, ale myslim pomalu na to kolik to kouri olej v ramci mezi... :o(

videa:

http://www.youtube.com/user/mmissimm#p/ ... 5zxFfd47gM

http://www.youtube.com/user/mmissimm#p/ ... jtrNhZL_pA

Nejaky tipy na co se zamerit???
Naposledy upravil(a) miš dne 13 čer 2010, 20:25, celkem upraveno 1 x.
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

chceš říce že když odvětrání kliky pošleš mimo motor ucpeš díru do sání tak ti to nehulí a jede normálně :? miloš
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

slovacek.milos píše:chceš říce že když odvětrání kliky pošleš mimo motor ucpeš díru do sání tak ti to nehulí a jede normálně :? miloš
pročpa ne Miloši :) S tim víckem to vypada na tesnení pod hlavou, delalo mi to samí. :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Zdeněk M píše:
slovacek.milos píše:chceš říce že když odvětrání kliky pošleš mimo motor ucpeš díru do sání tak ti to nehulí a jede normálně :? miloš
pročpa ne Miloši :) S tim víckem to vypada na tesnení pod hlavou, delalo mi to samí. :)
si jen upřesnuji z kliky musí hulit pěkný fajrajt ;) miloš
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

slovacek.milos píše:
Zdeněk M píše:
slovacek.milos píše:chceš říce že když odvětrání kliky pošleš mimo motor ucpeš díru do sání tak ti to nehulí a jede normálně :? miloš
pročpa ne Miloši :) S tim víckem to vypada na tesnení pod hlavou, delalo mi to samí. :)
si jen upřesnuji z kliky musí hulit pěkný fajrajt ;) miloš
Zas u teh TDI je podstatne mene oleje v coleru ;)
Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira_Brno »

Ten bordel v expanzce je jasnej, za chvilku tam bude olej a hotovo, to je těsnění pod hlavou. Pokud ten kouř divě smrdí a podobně to smrdí i po otevření víčka na dolívání oleje a žere Ti to olej tak to bude horší, fouká Ti to přes kroužky a tlačí to olej přes odvětrání do sání a dochází ke špatnému spalování (ten bílej kouř), já měl podobnej problém na stejným motoru a dělal GO (už nikdy (wallbash) , raději novej motor). Doufám, že to bude jen to těsnění pod hlavou, hodně štěstí.
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Hmm, myslel jsem si to... Co kdyz bude hlava zkroucena, kde to delaji v Pze nebo okolí má někdo tušení a cca cena? :(
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira_Brno »

Ofrézování hlavy 1500,-, zaškrabání bloku 2000,-, těsnění 1000,- (originál 2000,-), šrouby 500,-, někdo dává i novej rozvoďák (pro jistotu) + práce a nějaké drobnost. Jsou to maloobchodní ceny. Doufám, že to bude v poho, já to měl ještě přidřený (olejový čerpadlo K.O.), se spojkou, turbem a novýma špičkama sem skončil na 55.000,-, a to se vyplatí (hm) . Jen to odvětrání kliky se mě nezdá!!!
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

Mira_Brno píše:Ofrézování hlavy 1500,-, zaškrabání bloku 2000,-, těsnění 1000,- (originál 2000,-), šrouby 500,-, někdo dává i novej rozvoďák (pro jistotu) + práce a nějaké drobnost. Jsou to maloobchodní ceny. Doufám, že to bude v poho, já to měl ještě přidřený (olejový čerpadlo K.O.), se spojkou, turbem a novýma špičkama sem skončil na 55.000,-, a to se vyplatí (hm) . Jen to odvětrání kliky se mě nezdá!!!
55,000kč :o :o to bych radši koupil motor za 10tis a máš to bez práce:D
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Tak asi vyřešeno, voda to není nádobka byla natlakovaná 2hodiny a neutekla... pak uz se to začlo projevovat:

http://www.youtube.com/user/mmissimm#p/ ... 7QnspyXlHM

takže VA lehlo, propouští na výfukový straně, tak se nespaloval olej ale jenom odparoval a kouřil bíle :(

Takže s odfukem od vačky jenom souhra náhod (LOL)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Co to tlačí takhle na vonoběh, je to dost naostro.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mi třeba nedocvaklo co to je VA :? SA byla ruská armáda :x a SS zas z opačné strany :P miloš ;)
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

slovacek.milos píše:mi třeba nedocvaklo co to je VA :? SA byla ruská armáda :x a SS zas z opačné strany :P miloš ;)
No přece tulbo ne (rofl) 1749VA
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
mexican2703
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 bře 2009, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od mexican2703 »

GO motora u TDI nikdy u benzinov hej ale do TDi zohnat druhy agregat za 300€ pomerat tlaky ...sam mam s tym skusenost na sdi bola spravena GO a potom to zacalo casom brat este viac..potom som splašil agregat z buracky za 14tis sk a 80tis zatial bez problemov....]
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ona je go a go.Samozřejmě v době plných stodol nakradených motorů je nesmysl vrážet peníze do nějaké velké opravy...Protože motor sesazený v továrně je bez konkurence...Ale kdo chce jít cestou opravy a udělá to sám ,nebo má možnost kvalitní provedení opravy za rozumnou cenu ,proč ne...Není nad to,když člověk ví co tam je namontováno , a zná pravý stav agregátu ,co má ve voze..Ono vycházet z faktury ,je poměrně ošidné.... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“