OCTAVIA TDI 81 KW-VYKON

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

OCTAVIA TDI 81 KW-VYKON

Příspěvek od ridders »

Mam problem se skoda octavia 81 kw.pri predjizdeni a ve vetsi rychlosti vypadava turbo do nouzoveho rezimu,sem ho vycistil.cca 3000 km v klidu a nyni zase pred 2 dnama sem ho vyndal vypodlozil jak pisete pod lopatkama,o 0,2 mm na 5,65 mm.a problem se opakuje.bylo tam turbo s 9 lopatkama.vse vycisteno.problem porad.a jeste se mi zda ze pri seslapnuti plynu ma jako to auto prodlevu nez zrychli a rozjede se.drive slo hned pekne od spoda..neporadite nekdo?? agr.zaslepen.vaha se zda byt ok.neporadte?? treba ,, HUML" ?? DIK.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

neotočil jsi ten ovládací kroužek???
u 9ti lopatky to jde dát i obráceně a pak je problém...
***VAG,PSA,Renault***
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

hoď sem log
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4860
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

co N75? zkus si jí ho někde vypůjčit a vyzkoušej ho
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

n 75 nemam moznost si pujcit,novy stoji docela dost.ani log.mama k dispozici jen vag na noteeboku s nastrckou ale s tim take poradne neumim.jestli jsem neotocil krouzek snad ne ale mozne je vse.nebo koupit nove-jine turbo za slusne penize......
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4860
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak to bude náročné,zjistit co tomu je.a po nastartování - zajede táhlo lopatek směrem k baňce o cca 1cm?ať ti někdo nastartuje a koukni na to,ať víme jestli je tam podtlak...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
tomas@truhlar.biz
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 26 čer 2010, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas@truhlar.biz »

Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.

Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....

zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.

Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....

zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
Vyzera to na spatne rozhybane lopatky...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.

Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....

zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
mel jsem podobny problem pri trech mi to vzdy spadlo do nouzaku a nakonec to byl ucpany kat je fuc a od te doby ani jednou a uz je to rok a pul i to krasne ozilo :o
vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4860
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

s tím rozhýbáním,není nic snažšího,než prstem zatlačit na to táhlo a hned se ví,jestli je naklápění ok...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

ja povymenoval vse mozne turbo vycistil a nyni netaha jako drive.drive sla hned od spoda a nyni ma prodlevu a pak zabere.nevite nekdo cim to muze byt??
tomas@truhlar.biz
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 26 čer 2010, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas@truhlar.biz »

alfik píše:
tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.

Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....

zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
Vyzera to na spatne rozhybane lopatky...
AJAJAJJJJ, takže myslíte, že jsem byl málo důsledný? hýbal jsem s tím rukou? Ne, že by to šlo úplně lehko, ale šlo to. Má to jít tedy ABSOLUTNĚ lehce, třeba jako malíčkem?
tomas@truhlar.biz
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 26 čer 2010, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas@truhlar.biz »

OťasTDi píše:s tím rozhýbáním,není nic snažšího,než prstem zatlačit na to táhlo a hned se ví,jestli je naklápění ok...
Když nastartuji a někdo mi sešlapává plynový pedál, tak se podtlakový regulátor hýbe...
tomas@truhlar.biz
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 26 čer 2010, 22:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas@truhlar.biz »

embrojo píše:
tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.

Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....

zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
mel jsem podobny problem pri trech mi to vzdy spadlo do nouzaku a nakonec to byl ucpany kat je fuc a od te doby ani jednou a uz je to rok a pul i to krasne ozilo :o
Jůůů, že by od těch sazí bylo ještě kde co zapatlané? zkoušel jsem s tím teď jezdit dosti.... no, aby se to vymetlo :-) ... ale zatím bez změny.

Jinak jsem měl předtím to Turbo zarezlé v permanentně otevřené poloze, takže to zabíralo krásně i v nízkých otáčkách :-) I teď mi přijde, že to zabírá poměrně brzy, přesněji, nejsem si jist, kdy to zabere.....

Jinak jsem zkoušel při připojeném notebooku a odpojeném N75 na trojku zrychlovat z 1500ot./m na 3 tis., a ukazovalo to ve VAG-COMu ve skupině 11 v třetím bloku cca 2200 - což je moc, má tam být max 1750 nebo něco takového...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“