OCTAVIA TDI 81 KW-VYKON
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCTAVIA TDI 81 KW-VYKON
Mam problem se skoda octavia 81 kw.pri predjizdeni a ve vetsi rychlosti vypadava turbo do nouzoveho rezimu,sem ho vycistil.cca 3000 km v klidu a nyni zase pred 2 dnama sem ho vyndal vypodlozil jak pisete pod lopatkama,o 0,2 mm na 5,65 mm.a problem se opakuje.bylo tam turbo s 9 lopatkama.vse vycisteno.problem porad.a jeste se mi zda ze pri seslapnuti plynu ma jako to auto prodlevu nez zrychli a rozjede se.drive slo hned pekne od spoda..neporadite nekdo?? agr.zaslepen.vaha se zda byt ok.neporadte?? treba ,, HUML" ?? DIK.
tak to bude náročné,zjistit co tomu je.a po nastartování - zajede táhlo lopatek směrem k baňce o cca 1cm?ať ti někdo nastartuje a koukni na to,ať víme jestli je tam podtlak...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26 čer 2010, 22:52
Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
Vyzera to na spatne rozhybane lopatky...tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
mel jsem podobny problem pri trech mi to vzdy spadlo do nouzaku a nakonec to byl ucpany kat je fuc a od te doby ani jednou a uz je to rok a pul i to krasne ozilotomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...

vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26 čer 2010, 22:52
AJAJAJJJJ, takže myslíte, že jsem byl málo důsledný? hýbal jsem s tím rukou? Ne, že by to šlo úplně lehko, ale šlo to. Má to jít tedy ABSOLUTNĚ lehce, třeba jako malíčkem?alfik píše:Vyzera to na spatne rozhybane lopatky...tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26 čer 2010, 22:52
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 26 čer 2010, 22:52
Jůůů, že by od těch sazí bylo ještě kde co zapatlané? zkoušel jsem s tím teď jezdit dosti.... no, aby se to vymetloembrojo píše:mel jsem podobny problem pri trech mi to vzdy spadlo do nouzaku a nakonec to byl ucpany kat je fuc a od te doby ani jednou a uz je to rok a pul i to krasne ozilotomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...

Jinak jsem měl předtím to Turbo zarezlé v permanentně otevřené poloze, takže to zabíralo krásně i v nízkých otáčkách

Jinak jsem zkoušel při připojeném notebooku a odpojeném N75 na trojku zrychlovat z 1500ot./m na 3 tis., a ukazovalo to ve VAG-COMu ve skupině 11 v třetím bloku cca 2200 - což je moc, má tam být max 1750 nebo něco takového...