octavia 1 81 kw vykon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
meril jsem to a zda se ze je to tak.Mam to z nerezu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Ona i mezera na origos je caa 0,10 a s novyma je to 0,20
Ona i mezera na origos je caa 0,10 a s novyma je to 0,20

Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
dneska jsem dal valecky o 0,1 mm vetsu nez puvodni a problem trva dal pri jizde prodleva mrtvej chod pak najednou vystreli a jede cim to???OťasTDi píše:hlavně pokud to jsou válečky (né podložky),tak ať jsou z kvalitního nerezu a přeměř posuvkou jejich velikost oproti původním (aby to bylo opravdu jen o 0,1)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Tak už to někdo vyřešil? Taky mám stejný problém, Audi A4 1,9TDI rotačka, 81 kW a uplně to samý, v jakýchkoli otáčkách když sešlápnu plyn tak prodleva, skoro to začne zpomalovat a najednou to vystřelí. Jinak do nouzáku nepadá. LOG bude asi zítra, pokud se zadaří. Můj odhad zatím buď váha vzduchu nebo regulace turba.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
