1.9TDI PD emise do dílny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
asi ho zkusíme zaslepit na zkoušku
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
řízenej je podtlakem, ale svítit bude, je to EU4
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


zdravim mam obdobny problem kamaratovi tiez palubny pocitac vypisuje emiesie do dilny,
-po vymazani chyb z pameti zavad som presiel do meracich clenov a pri na citani skupiny 003 sa mi rozblikala kontrolka ktoru spominate a vypisal paluby pocitac chybu, ked som presiel na inu skupiny tak sa to prestalo
-vis doporucoval kontrolu akcnych clenov ale tie su v poriadku
a preto by som vas chcel poprosit o kontrolu log-u a pripajam aj vypis z pameti zavad
VW GOLF IV rv. 04 motor ALH 1.9 TDI 66 kw auto je po chiptuningu
a tu je spominany log
dakujem velmi pekne 
-po vymazani chyb z pameti zavad som presiel do meracich clenov a pri na citani skupiny 003 sa mi rozblikala kontrolka ktoru spominate a vypisal paluby pocitac chybu, ked som presiel na inu skupiny tak sa to prestalo
-vis doporucoval kontrolu akcnych clenov ale tie su v poriadku
a preto by som vas chcel poprosit o kontrolu log-u a pripajam aj vypis z pameti zavad
VW GOLF IV rv. 04 motor ALH 1.9 TDI 66 kw auto je po chiptuningu
Kód: Vybrat vše
http://uloz.to/5339335/autoscan-wvwzzz1jz5w034422-115060km-71494mi.txt
Kód: Vybrat vše
http://uloz.to/5339360/log-01-011-xxx-xxx.csv
http://uloz.to/5339366/log-01-003-xxx-xxx.csv

ted jsem resil stejny problem. zaslepil jsem agr, vymenil hadicky podtlaku, vsechny. a softwarove jsem ubral regulaci agr co to slo. auto zacalo jet v pohode, a kontrolka prestala svitit
. mechanici doporucovali nove turbo , nove blablabla, cena se vzdy pohybovala kolem 20 000.- pokud jde regulace turba lehce, a banka se nezadira, je to uz jen N75. delal jsem to na 19 tdi oct 1 81KW, ale predpokladam ze zavada bude stejna. taky je pravda ze pokud auto obcas neprovetras, prestane jet 


Díky, až se dostanu do dílny, respektive až bude čas, tak vyzkouším. Klapku předpokládám kontrolou při chcípání motoru a ten EGR podtlakovou pumpou, jak přesně prosím?
Naposledy upravil(a) šulda dne 07 led 2020, 11:12, celkem upraveno 1 x.
Člověk se pořád učí.
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Mám stejný problém u Passatu 2006, 1,9tdi BKC.. EGR je zaslepený a měl by být i vyplý v softwaru. Dva roky bez problémů, závada se začala objevovat poté co se udělala vačka a hydra, ale asi to s tím nebude spojené..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série

2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Jestli to někomu pomůže, tak ten Touran co jsem kdysi ještě řešil (začátek vlákna) tak nakonec pomohlo natažení nových drátů od ŘJ motoru k čidlu teploty a tlaku v sání. Přitom na pohled jim nic nebylo, propípnout šly taky. Nevím, občas to prostě dostalo signál, že je vysoký tlak, zregulovalo turbo, začalo hulit a přestalo jet. Jenže to dělalo sporadicky, v létě víc, v zimě téměř vůbec. Byl to boj... 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Klapku i testem akčních členů a ventil bych zkusil ústama přes hadičku + koukat do sání jestli se hýbe, můžeš zkusit do nej i fouknout, jestli se nedovře.šulda píše:Díky, až se dostanu do dílny, respektive až bude čas, tak vyzkouším. Klapku předpokládám kontrolou při chcípání motoru a ten EGR podtlakovou pumpou, jak přesně prosím?
Nedávno jsem řešil vadný Egr ventil na Allroadu 2.5TDi, kde pružina ventilu ho nedokázala plně přitlačit do sedla, pokud ho netahal podtlak.
Nasadil jsem hadičku, mírně fouknul protitlak a pak až dosednul.