1.9TDI PD emise do dílny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

asi ho zkusíme zaslepit na zkoušku
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

to pomuze pokud ho mas jeste rizenej podtlakem, pokud je rizenej elektronicky, tak ti kontrolka emise bude svitit porad
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

řízenej je podtlakem, ale svítit bude, je to EU4
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
skreko
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Odpovědi: 0
Registrován: 28 črc 2007, 16:08

Příspěvek od skreko »

zdravim mam obdobny problem kamaratovi tiez palubny pocitac vypisuje emiesie do dilny,
-po vymazani chyb z pameti zavad som presiel do meracich clenov a pri na citani skupiny 003 sa mi rozblikala kontrolka ktoru spominate a vypisal paluby pocitac chybu, ked som presiel na inu skupiny tak sa to prestalo
-vis doporucoval kontrolu akcnych clenov ale tie su v poriadku

a preto by som vas chcel poprosit o kontrolu log-u a pripajam aj vypis z pameti zavad
VW GOLF IV rv. 04 motor ALH 1.9 TDI 66 kw auto je po chiptuningu

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/5339335/autoscan-wvwzzz1jz5w034422-115060km-71494mi.txt
a tu je spominany log

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/5339360/log-01-011-xxx-xxx.csv

http://uloz.to/5339366/log-01-003-xxx-xxx.csv
dakujem velmi pekne :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Koukám jediná hláška je co se týče plníbího tlaku, jeho překročení.
Zkouknu ještě ty logy.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkoukněte regulaci turba, jestli se hýbe.
pelgreen
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2009, 12:47
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od pelgreen »

ted jsem resil stejny problem. zaslepil jsem agr, vymenil hadicky podtlaku, vsechny. a softwarove jsem ubral regulaci agr co to slo. auto zacalo jet v pohode, a kontrolka prestala svitit :-D . mechanici doporucovali nove turbo , nove blablabla, cena se vzdy pohybovala kolem 20 000.- pokud jde regulace turba lehce, a banka se nezadira, je to uz jen N75. delal jsem to na 19 tdi oct 1 81KW, ale predpokladam ze zavada bude stejna. taky je pravda ze pokud auto obcas neprovetras, prestane jet :D
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

EGR čistěn preventivně před 50tkm.
Teď chyba viz obrázek. Škrtící klapka nebo netěsnost? Auto jede stále stejně.
Obrázek
Člověk se pořád učí.
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

to ty motory tak hulí že se ty naklápečky tolik zasírají? sice blbé srovnaní ale u iveca s vgt turbem 1mil km a turbo původní a regulace chodí.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Taky mám původní turbo a šlape, jen míň km, 352t (noteeth) Tady sem se ptal proto, co všechno může tahle chyba zahrnovat. Jestli se u tohodle motoru třeba taky sere ozubenej mechanismus klapky, nebo EGR, nebo jestli to může bejt netěsností (někde ďoura) atd.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Klapku pokud sundáš hadici můžet otestovat a ten samotný egr podtlakem taky, může být třeba nějaký přiseklý a úplně se neotevře jak jednotka potřebuje.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Díky, až se dostanu do dílny, respektive až bude čas, tak vyzkouším. Klapku předpokládám kontrolou při chcípání motoru a ten EGR podtlakovou pumpou, jak přesně prosím?
Naposledy upravil(a) šulda dne 07 led 2020, 11:12, celkem upraveno 1 x.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Mám stejný problém u Passatu 2006, 1,9tdi BKC.. EGR je zaslepený a měl by být i vyplý v softwaru. Dva roky bez problémů, závada se začala objevovat poté co se udělala vačka a hydra, ale asi to s tím nebude spojené..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Jestli to někomu pomůže, tak ten Touran co jsem kdysi ještě řešil (začátek vlákna) tak nakonec pomohlo natažení nových drátů od ŘJ motoru k čidlu teploty a tlaku v sání. Přitom na pohled jim nic nebylo, propípnout šly taky. Nevím, občas to prostě dostalo signál, že je vysoký tlak, zregulovalo turbo, začalo hulit a přestalo jet. Jenže to dělalo sporadicky, v létě víc, v zimě téměř vůbec. Byl to boj... (noteeth)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

šulda píše:Díky, až se dostanu do dílny, respektive až bude čas, tak vyzkouším. Klapku předpokládám kontrolou při chcípání motoru a ten EGR podtlakovou pumpou, jak přesně prosím?
Klapku i testem akčních členů a ventil bych zkusil ústama přes hadičku + koukat do sání jestli se hýbe, můžeš zkusit do nej i fouknout, jestli se nedovře.
Nedávno jsem řešil vadný Egr ventil na Allroadu 2.5TDi, kde pružina ventilu ho nedokázala plně přitlačit do sedla, pokud ho netahal podtlak.
Nasadil jsem hadičku, mírně fouknul protitlak a pak až dosednul.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“