chtěl bych se zeptat. Sundal jsem kryt motoru a co nevidím,první dva vstřiky z prava (!) jsou od nafty (?). Zkusil jsem je očistit a uvidim co to udělá. Nicméně, jak poznám, že to je třeba z přepadové hadičky? Motor jede dobře, žádný pokles výkonu,bez kouřivosti-> kromě chladných rán (0-3°C). Spotřeba na dálku 4,1 při 90-110 km/h dálnice po přepočtu.
Všem díky za pomoc
Naposledy upravil(a) kovma dne 05 říj 2010, 15:56, celkem upraveno 1 x.
Hadičky ani ne, ale stává se, že prasknou plastová Téčka na vstřicích.
Dají se koupit v pažoutu za pár kaček. Stačí nastartovat motor a mrknout odkud to teče. Preventivně taky dotáhni uchycení vstřiků.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3 -> no tak ono když se chceš vozit s 407čkou, musíš počítat, že to něco stojí.A to svezení mi za to stojí.Ale vstřiky se mi měnit nechce a je jedno s čím jezdíš
Kovma, máš pravdu, ale není jedno v čem jezdíš...Tyhle vozy nové generace mají smysl tak do 150000,pak je rozumné je prodat, protože nový majitel ještě něco najede než bude solit a nebude minulého majitele otravovat..Nikomu to nehaním, ale jako majitel bych nechtěl vůz, s kterým bych jezdil po servisech a byl jim včetně svých ůspor napospas..Ale co se týče kšeftu, není to špatné a pro někoho, kdo má hrabání v autech jako koníčka to taky není k zahození...Pro mne zážitek s vozem, který rozhoduje o tom, zda s ním odjedu, nebo ne, není zážitkem...
Jericho-3->to je tvůj názor a já Ti ho přece neberu.Myslel jsem to tak, že je jedno s jakým autem jezdíš když dojde na vstřiky,protože vstřiky nechce nikdo dělat-cena.
Dále,jak poznáš při koupi vůz, se kterým nebudeš věčně v servisu? Nějak špatně chápeš můj dotaz. Ptal jsem se zde na vstřiky. Nepsal jsem tu nic o tom, že by se mi moje Pegyna srala. Můžeš si koupit nový a budeš s ním v servisu více než člověk s autem 5 let starym.
PROSÍM VŠECHNY KTEŘÍ NIC NEMAJÍ K MÉ OTÁZCE, ABY SE ZBYTEČNĚ NEVYJADŘOVALI.ZBYTEČNĚ SE PRODLUŽUJE VLÁKNO.
Jinak na volnoběh jsem zkusil zapnout klimu.Pokud by byl vadný vstřik, tak při zapnutí klimatizace by měli otáčky motoru začít kolísat, nebo to dokonce chcípnout ne? A po vyčištění není nikde nic.Žádná stopa, že by odněkud něco teklo,atd.tak uvidíme.Jinak auto jede pořád stejně,spotřeba dobrá.Včera když sme šli z práce na to kouknul i mechanik jen podle oka a dle by měli být v pořádku,prej by motor zněl jinak.
Kovma- nebu´d hned napružený,zrovna v té době,co o tom píšeme jsem řešíl vstřiky 1,6 HDI ,jelikož jsou drahé, nechal si majitel vyměnit vstřiky, které mají málo najeto/vrakoviště/..všechny prý jsou údajně v pohodě, auto jezdilo chytalo, ale při rozjezdu bylo cítit, jak jeden válec/vstřik/ zavandroval.a motor zaklepal .Udělal jsem přepadovou zkoušku a jsem zjistil vadný vstřik..,který se vyměnil a auto je v pohodě..
jericho-3 píše:Kovma- nebu´d hned napružený,zrovna v té době,co o tom píšeme jsem řešíl vstřiky 1,6 HDI ,jelikož jsou drahé, nechal si majitel vyměnit vstřiky, které mají málo najeto/vrakoviště/..všechny prý jsou údajně v pohodě, auto jezdilo chytalo, ale při rozjezdu bylo cítit, jak jeden válec/vstřik/ zavandroval.a motor zaklepal .Udělal jsem přepadovou zkoušku a jsem zjistil vadný vstřik..,který se vyměnil a auto je v pohodě..
jericho-3 píše:Kovma- nebu´d hned napružený,zrovna v té době,co o tom píšeme jsem řešíl vstřiky 1,6 HDI ,jelikož jsou drahé, nechal si majitel vyměnit vstřiky, které mají málo najeto/vrakoviště/..všechny prý jsou údajně v pohodě, auto jezdilo chytalo, ale při rozjezdu bylo cítit, jak jeden válec/vstřik/ zavandroval.a motor zaklepal .Udělal jsem přepadovou zkoušku a jsem zjistil vadný vstřik..,který se vyměnil a auto je v pohodě..
A zapisovals IMA kody, nebo jsi to tam dal "na hulváta" ?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3->ale já přeci nejsem napružený jen potřebuji radu a nakonec se zde rozjede debata a autu nebo o motoru.
Zatím nepozoruji změny v chování motoru.Pořád čisto u trysek.V pátek jdu k mechanikovi. No,taky jsem slyšel, že se dělají takto vstřiky-seženou se třeba z bouračky z vrakáče. Ale kolik to stojí na vrakáči to nevím. V autokelly tuším kolem 12 táců za jeden vstřik
Taky by mne zjímlo jestli si je tam dal na tvrdo.Kdyby tu byl někdo s diagnostikou v okolí Tábora,dejte vědět.Díky