LACNY OSCILOSKOP

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Podla mna vie, ze mu staci klon, len ste ho dodrbali s papiermi.
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 20 bře 2009, 18:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od miko707 »

Ale nie pomaly kazdy den niekdo pride s renaultom mam delphi ds100 a ta s renaultami vobec nejde pise chyby ktore vobec niesu realne alebo si vymysli nejaku.Myslel som ze je mozne sa dostat aj k origo Clipu.Komunikuje aj klon korektne moze sa stat ze nieco posere?
gargamelc
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 led 2009, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Norway

Příspěvek od gargamelc »

miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 20 bře 2009, 18:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od miko707 »

Ja sa s nim poznam len ma ho o 100 euro drahsi ako Jantolak.Sme s jedneho mesta.Nahodka.Len som chcel vediet ake je najvacsie riziko pri kupe klonu?
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Praveze o 100 lacnejsie, na checksum je za 490e a jantolak ho ma za 590e.
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 20 bře 2009, 18:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od miko707 »

mas pravdu len mne ho nukal o 200 eur drahsie.asi mu zavolam.nechodim na checksum ale teraz som to tam nasiel uz je to ina cena.
ondrejgti
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 08 dub 2009, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrejgti »

Najvacsie riziko klonu Clipu je ze ti odide po polroku a ak nemas zaruku, mozes ho rovno vyhodit. Inak to niesu problemove diagnostiky (aspon moja bola bezproblemova oproti prvym Lexiam), softver sa instaluje vpohode, ale pozor- nesmie byt na 1 Windowse spolu s Lexiou. Pouzivaju spolocne kniznice a instalacia druheho z nich poskodi prvu instalaciu.
stefi píše:...alebo z synchroniacie senzora polohy vacky a polohy klukoveho hriadela...

-s tym mas problem cez obycajny osciloskop? poslem ti navod? inak o merani sekundaru tu predsa nemoze byt rec ak niesu v baleni VN klieste (aj ked som uz pocul o takych co si jednoducho navinuli cievku, urobili klieste a zmeraju klasickym osciloskopom aspon informativne zapalovacie impulzy). Porovnanie s autoskopom je tiez tazko komentovat... mal som ho, len cez joeyho sa uz neda zohnat, vobec neodpoveda na emaily... aspon ze tie dva co od neho mam su OK, lebo si neviem predstavit pripadnu reklamaciu...

Inak ten Clip vyraba ATAL (aj Lexiu) a rovnaka firma vyraba pre bezny trh univerzalnu diagnostiku Multidiag http://autodiagnostika.jantolak.sk/?actia-atal,108. Tiez som videl ako s tou delfinou DS100 nenasli na Megane (rok cca 2001) ziadnu chybu a cez Multidiag vypisalo vadny snimac vacky. Celkovo dokaze Multidiag najviac zo vsetkych dostupnych univerzalnych diagnostik na auta Peugeot, Citroen a Renault (ved by sa aj patrilo, ked im robi aj OEM do znackovych servisov). DS100 mi zase prisla jednoducha a rychla, len nemala zaklad- OBD2 diagnostiku...
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

ondrejgti píše:Najvacsie riziko klonu Clipu je ze ti odide po polroku a ak nemas zaruku, mozes ho rovno vyhodit. Inak to niesu problemove diagnostiky (aspon moja bola bezproblemova oproti prvym Lexiam), softver sa instaluje vpohode, ale pozor- nesmie byt na 1 Windowse spolu s Lexiou. Pouzivaju spolocne kniznice a instalacia druheho z nich poskodi prvu instalaciu.
Pěkná blbost, Clip může být úplně v pohodě na stejných Win jak Lexia nebo PPS , problém dělala pouze Proxia s Clipem (oba od JonsonControls) , kde si vzájemně přepisovaly knihovny a blokovaly ovladače.Problémová diagnostika to určitě není i když na nových to problém začíná být,pokud není legálně s přístupem na Renault net.
paja
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 03 úno 2007, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: J.Č

Příspěvek od paja »

Tak tak jak píše Pett, perou se jenom Proxia a Clip ,mám na notasu Lexii,PP,Clip se všema návodama,schématama atd. a dost jsem se s tim trapil než jsem to všechno poladil aby to makalo jak má :-)
ondrejgti
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 08 dub 2009, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrejgti »

Lexia sa vola aj samotna diagnostika, tak som to myslel.
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

automacher píše:Už je v garáži
;) ;)
Obrázek
Jak jsi dopadl s tim osciloskopem? Funguje dobře? Zvažuji taky koupi tohoto osciloskopu.
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

BoB12 píše:
automacher píše:Už je v garáži
;) ;)
Obrázek
Jak jsi dopadl s tim osciloskopem? Funguje dobře? Zvažuji taky koupi tohoto osciloskopu.
asi je to biedne hmm???
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Asi hej, za dva mesiace ziadny komentar. Pokial nemate auto na merania tak niejake asi poslem, mozno predajca by mohol chodit screeny, popis je dost biedny.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No nechcel som to tu dávať kym to nemám odskušane uplne. Ale bol u mna kamarát ten mal tento osciloskop : http://www.mtaplus.cz/automobilovy-osci ... loskop.htm
Porovnavali sme to a zistili sme že je to ako ked porovnavaš BMW z Renaultom. Ono to nieje vlastne automobilovy osciloskop. Ale ked máš určitu predstavivosť a dlhodobe skusenosti z osciloskopom tak s nim nejake tie zakladne hodnoty nameráš. Ale ako som pisal na začiatku ešte to nemám uplne vyskušane. Napriklad som zistil že v každom počitači sa to chová uplne inak. Skušali sme ho na dvoch počitačoch a troch nootebokoch a pokažde nameralo niečo ine. A zatial sa mi nepodarilo napriklad namerať vstrek v takych krivkach ake su znazornené napriklad v Elitechu.Ten kamaradov to nameral uplne presne tak že krivka zodpovedala obrazku v Elitechu.
A zakladnu vec ktoru musiš mať stale na mameťi je to že musiš vedieť kolko je 1000 mV VOLTOV. Tu je nejake video : http://qik.com/video/14146952
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Registrován: 14 pro 2008, 16:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od stefi »

este by to trosku chcelo nastavit casovu zakladnu,lebo je tam vydiet velky prd-myslim na tom prvom,a na tom druhom ten je asi ten cinanko nevidno nic z dovodu ze si pravdepodobne nenastavil ani napetovy rozsah a pravdepodobne ani cas zakl,na meranie tohto typu staci obycajna diodova skusacka ;),v pripade ze tieto autoskopy nedokazete nastavit tak aby zobrazovali realne hodnoty v realnom case ktore su pochopitelne ludskemu oku budu tieto zariadenia velmi podobne hlupostiam typu ELM ;)
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“