LACNY OSCILOSKOP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Najvacsie riziko klonu Clipu je ze ti odide po polroku a ak nemas zaruku, mozes ho rovno vyhodit. Inak to niesu problemove diagnostiky (aspon moja bola bezproblemova oproti prvym Lexiam), softver sa instaluje vpohode, ale pozor- nesmie byt na 1 Windowse spolu s Lexiou. Pouzivaju spolocne kniznice a instalacia druheho z nich poskodi prvu instalaciu.
-s tym mas problem cez obycajny osciloskop? poslem ti navod? inak o merani sekundaru tu predsa nemoze byt rec ak niesu v baleni VN klieste (aj ked som uz pocul o takych co si jednoducho navinuli cievku, urobili klieste a zmeraju klasickym osciloskopom aspon informativne zapalovacie impulzy). Porovnanie s autoskopom je tiez tazko komentovat... mal som ho, len cez joeyho sa uz neda zohnat, vobec neodpoveda na emaily... aspon ze tie dva co od neho mam su OK, lebo si neviem predstavit pripadnu reklamaciu...
Inak ten Clip vyraba ATAL (aj Lexiu) a rovnaka firma vyraba pre bezny trh univerzalnu diagnostiku Multidiag http://autodiagnostika.jantolak.sk/?actia-atal,108. Tiez som videl ako s tou delfinou DS100 nenasli na Megane (rok cca 2001) ziadnu chybu a cez Multidiag vypisalo vadny snimac vacky. Celkovo dokaze Multidiag najviac zo vsetkych dostupnych univerzalnych diagnostik na auta Peugeot, Citroen a Renault (ved by sa aj patrilo, ked im robi aj OEM do znackovych servisov). DS100 mi zase prisla jednoducha a rychla, len nemala zaklad- OBD2 diagnostiku...
stefi píše:...alebo z synchroniacie senzora polohy vacky a polohy klukoveho hriadela...
-s tym mas problem cez obycajny osciloskop? poslem ti navod? inak o merani sekundaru tu predsa nemoze byt rec ak niesu v baleni VN klieste (aj ked som uz pocul o takych co si jednoducho navinuli cievku, urobili klieste a zmeraju klasickym osciloskopom aspon informativne zapalovacie impulzy). Porovnanie s autoskopom je tiez tazko komentovat... mal som ho, len cez joeyho sa uz neda zohnat, vobec neodpoveda na emaily... aspon ze tie dva co od neho mam su OK, lebo si neviem predstavit pripadnu reklamaciu...
Inak ten Clip vyraba ATAL (aj Lexiu) a rovnaka firma vyraba pre bezny trh univerzalnu diagnostiku Multidiag http://autodiagnostika.jantolak.sk/?actia-atal,108. Tiez som videl ako s tou delfinou DS100 nenasli na Megane (rok cca 2001) ziadnu chybu a cez Multidiag vypisalo vadny snimac vacky. Celkovo dokaze Multidiag najviac zo vsetkych dostupnych univerzalnych diagnostik na auta Peugeot, Citroen a Renault (ved by sa aj patrilo, ked im robi aj OEM do znackovych servisov). DS100 mi zase prisla jednoducha a rychla, len nemala zaklad- OBD2 diagnostiku...
Pěkná blbost, Clip může být úplně v pohodě na stejných Win jak Lexia nebo PPS , problém dělala pouze Proxia s Clipem (oba od JonsonControls) , kde si vzájemně přepisovaly knihovny a blokovaly ovladače.Problémová diagnostika to určitě není i když na nových to problém začíná být,pokud není legálně s přístupem na Renault net.ondrejgti píše:Najvacsie riziko klonu Clipu je ze ti odide po polroku a ak nemas zaruku, mozes ho rovno vyhodit. Inak to niesu problemove diagnostiky (aspon moja bola bezproblemova oproti prvym Lexiam), softver sa instaluje vpohode, ale pozor- nesmie byt na 1 Windowse spolu s Lexiou. Pouzivaju spolocne kniznice a instalacia druheho z nich poskodi prvu instalaciu.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
No nechcel som to tu dávať kym to nemám odskušane uplne. Ale bol u mna kamarát ten mal tento osciloskop : http://www.mtaplus.cz/automobilovy-osci ... loskop.htm
Porovnavali sme to a zistili sme že je to ako ked porovnavaš BMW z Renaultom. Ono to nieje vlastne automobilovy osciloskop. Ale ked máš určitu predstavivosť a dlhodobe skusenosti z osciloskopom tak s nim nejake tie zakladne hodnoty nameráš. Ale ako som pisal na začiatku ešte to nemám uplne vyskušane. Napriklad som zistil že v každom počitači sa to chová uplne inak. Skušali sme ho na dvoch počitačoch a troch nootebokoch a pokažde nameralo niečo ine. A zatial sa mi nepodarilo napriklad namerať vstrek v takych krivkach ake su znazornené napriklad v Elitechu.Ten kamaradov to nameral uplne presne tak že krivka zodpovedala obrazku v Elitechu.
A zakladnu vec ktoru musiš mať stale na mameťi je to že musiš vedieť kolko je 1000 mV VOLTOV. Tu je nejake video : http://qik.com/video/14146952
Porovnavali sme to a zistili sme že je to ako ked porovnavaš BMW z Renaultom. Ono to nieje vlastne automobilovy osciloskop. Ale ked máš určitu predstavivosť a dlhodobe skusenosti z osciloskopom tak s nim nejake tie zakladne hodnoty nameráš. Ale ako som pisal na začiatku ešte to nemám uplne vyskušane. Napriklad som zistil že v každom počitači sa to chová uplne inak. Skušali sme ho na dvoch počitačoch a troch nootebokoch a pokažde nameralo niečo ine. A zatial sa mi nepodarilo napriklad namerať vstrek v takych krivkach ake su znazornené napriklad v Elitechu.Ten kamaradov to nameral uplne presne tak že krivka zodpovedala obrazku v Elitechu.
A zakladnu vec ktoru musiš mať stale na mameťi je to že musiš vedieť kolko je 1000 mV VOLTOV. Tu je nejake video : http://qik.com/video/14146952
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
este by to trosku chcelo nastavit casovu zakladnu,lebo je tam vydiet velky prd-myslim na tom prvom,a na tom druhom ten je asi ten cinanko nevidno nic z dovodu ze si pravdepodobne nenastavil ani napetovy rozsah a pravdepodobne ani cas zakl,na meranie tohto typu staci obycajna diodova skusacka
,v pripade ze tieto autoskopy nedokazete nastavit tak aby zobrazovali realne hodnoty v realnom case ktore su pochopitelne ludskemu oku budu tieto zariadenia velmi podobne hlupostiam typu ELM 

