AHU 66kw PD SAG Zvýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Dukes píše:Nejvhodnější by bylo zde použít právě jiné trysky! Např. POWERPLUS 520, SPRINT 502.
V Itálii umí i špatné trysky, ale DIESELPOWER prodává kvalitní Fratelli Bosio.
Motor BXE s AHU nedáš dohromady.
tos trochu ujel , nabizet trysky do rotacky (LOL)

z motoru 77kw nebudou o nic vetsi , ale z 85kw to uz je pekne znat /to uz jsme zkouseli/ , nafty bude dost , jen trochu nestiha to male obtokove turbo
Drag Power
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

chiptuning píše:
Dukes píše:Nejvhodnější by bylo zde použít právě jiné trysky! Např. POWERPLUS 520, SPRINT 502.
V Itálii umí i špatné trysky, ale DIESELPOWER prodává kvalitní Fratelli Bosio.
Motor BXE s AHU nedáš dohromady.
tos trochu ujel , nabizet trysky do rotacky (LOL)

z motoru 77kw nebudou o nic vetsi , ale z 85kw to uz je pekne znat /to uz jsme zkouseli/ , nafty bude dost , jen trochu nestiha to male obtokove turbo
Nabízel jsem trysky na rotačku z důvodu, že bylo uvedeno AHU v prvním příspěvku. ;)
Obrázek
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

kontrolni otázka soudruzi,když je tam teda takové malé piditurbíčko ovládané přetlakem(podtlakem),co kdyby se tam vešlo stejně ovládané ale větší např...?
Čistě teoreticky pokud by to někdo chipnul tak stejně nezmění chování regulace turba,tzn:větší podtlakem ovládané turbo +soft a mohlo by to jet?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“