všechno jde když se chce, motor tam jde bez úprav je to to samý akorát je jiný turbo a vstřiky s jednotkou, ale to ničemu nebráníVWMK3 píše:zdravím, měl bych dotaz...
šel by místo motoru z G3 1.9TDi 66KW 1Z bez úprav elektriky dát motor 1.9TDi AFN (nebo AHU, ALE) Nebo co by se případně muselo předělat?
zvýšení výkonu 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

u afn je stejnej konektor, spíš 2 konektory, jako u 1Z jsou to stejný čerpadla, ALH AHF už má jeden konektor, ale lze je předělat, uskřípneš dráty a dáš jeden nebo 2, pořád je tam 10 drátů, na golfu mám AHF, byl boj se schématem přepojení ale je to uplná brnkačka, protože tu jsou lidi jako např. Zdeněk M a ty ti poradějVWMK3 píše:Takže vyměním jen kus za kus a konektor na jednotku je taky stejný na všechny motory?
Zdendo a za kolik? stav, najeto atd?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
LuckkyLuke
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 55
- Registrován: 10 led 2007, 22:32
AFN 81kW, má naklápěcí turbo jinou váhu vzduchu,ventily ovládací atd.Je jiné řízení turba. Nemá podtlakový ventil v jednotce motoru, AHU,ALE je 66 kW tam by to mělo být stejné.VWMK3 píše:zdravím, měl bych dotaz...
šel by místo motoru z G3 1.9TDi 66KW 1Z bez úprav elektriky dát motor 1.9TDi AFN (nebo AHU, ALE) Nebo co by se případně muselo předělat?
jaký rozdíl je ve váze vzduchu? sice má jenej ventil, ale ten pasuje na konektor, není s tím problem, oproti AHF který má jiný konektory, jinak je to funkčně stejnýLuckkyLuke píše:AFN 81kW, má naklápěcí turbo jinou váhu vzduchu,ventily ovládací atd.Je jiné řízení turba. Nemá podtlakový ventil v jednotce motoru, AHU,ALE je 66 kW tam by to mělo být stejné.VWMK3 píše:zdravím, měl bych dotaz...
šel by místo motoru z G3 1.9TDi 66KW 1Z bez úprav elektriky dát motor 1.9TDi AFN (nebo AHU, ALE) Nebo co by se případně muselo předělat?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Jo origo KOLIK BY TEDA PO NA ČIPOVÁNÍ 1Z 66 kw mnělo tlačit???Brouk-T5 píše:2.3 predpokladam 2300 tj 1.3 baru jestli mas orig turbo to je peknej masakr na nejRADOSLAV píše:Tlak turba je 2.3
Ale už je to ok já jsem se blbě podíval to blikala kontrolka na vodu.Ale nevím proč vody je tam dost.Měnil jsem termostat.Omlouvám se .)) ani bych se tomu oleji nedivil ....
není to o tom kolik by mělo tlačit, origo tlačí 1bar a pak záleží na tom, co tam kdo nahrajeRADOSLAV píše:Jo origo KOLIK BY TEDA PO NA ČIPOVÁNÍ 1Z 66 kw mnělo tlačit???Brouk-T5 píše:2.3 predpokladam 2300 tj 1.3 baru jestli mas orig turbo to je peknej masakr na nejRADOSLAV píše:Tlak turba je 2.3
Ale už je to ok já jsem se blbě podíval to blikala kontrolka na vodu.Ale nevím proč vody je tam dost.Měnil jsem termostat.Omlouvám se .)) ani bych se tomu oleji nedivil ....
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

nevíte někdo jestli je možný aby v TDI byl omezovač na rychlost 190 - 200 km/h? během chvilinky tam mám 190 ale potom se nic neděje, držím to pár KM a stále to nic nedělá, pořád stejná rychlost, otáčky 4000 ale dál to prostě nedostanu,
měla by to být jednotka z B4
fotka jednotky http://leteckaposta.cz/938410335
díky moc
nikdo nic? prosím
fotka jednotky http://leteckaposta.cz/938410335
díky moc
nikdo nic? prosím
Naposledy upravil(a) Golf-GT dne 13 srp 2011, 23:33, celkem upraveno 1 x.
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
chester.mino
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11 bře 2009, 13:27
Zdravim vospolok. Potrebujem poradit ohladom vyberu trysiek pre moju A4 r.96 1Z. Nechcem z toho robit nejaku strasnu raketu ( ono sa to snad ani neda ), len ju chcem trochu ozivit. Rozhodujem sa medzi S520 , PP520 alebo S502 alebo PP502 . 764 urcite nie kvoly piestom to uz ovladam jak ocenas , a pravdupovediac by urcite boli zbytocne. Mam nalietane 270tis (+,- ale skorej +
), chystam dat zaroven turbo na repas ( mozno prihodim na spolujazcovu stranu jeden IC, erg off je jasnostou a taktiez pojde nova vaha vzduchu ). Moja hlavna otazka znie aky je rozdiel medzi Sprint a Powerplus. Ktore by boli vhodnejsie a pri ktorych sa uz musi upravovat soft, a ci 502 ( ci uz S alebo PP ) mozu sposobit nejaku galibu s tymi piestami( hlavne pri dlhsej jazde okolo 160-170 km/h ), a ako je to so spotrebou.
Este dodam ze nie som vodic typu tocim to do cerveneho. Potrebujem skorej lepsiu acceleraciu v nizsich otackach, max do 3300 ot. , viac snad ani nejazdim. Iba ked nemecko dialnice ( 3,4 krat do roka ). Dakujem
Este dodam ze nie som vodic typu tocim to do cerveneho. Potrebujem skorej lepsiu acceleraciu v nizsich otackach, max do 3300 ot. , viac snad ani nejazdim. Iba ked nemecko dialnice ( 3,4 krat do roka ). Dakujem
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616 zde máš přehled trysek, u řady Race se doporučuje chip, o motor bych se nebál, 170 ps a prej v pohodě je to o tom jak s tím kdo jezdí, jsou lidi co zkurvěj novej motor za 40 000 km a druhý najezděj 500 000kmchester.mino píše:Zdravim vospolok. Potrebujem poradit ohladom vyberu trysiek pre moju A4 r.96 1Z. Nechcem z toho robit nejaku strasnu raketu ( ono sa to snad ani neda ), len ju chcem trochu ozivit. Rozhodujem sa medzi S520 , PP520 alebo S502 alebo PP502 . 764 urcite nie kvoly piestom to uz ovladam jak ocenas , a pravdupovediac by urcite boli zbytocne. Mam nalietane 270tis (+,- ale skorej +), chystam dat zaroven turbo na repas ( mozno prihodim na spolujazcovu stranu jeden IC, erg off je jasnostou a taktiez pojde nova vaha vzduchu ). Moja hlavna otazka znie aky je rozdiel medzi Sprint a Powerplus. Ktore by boli vhodnejsie a pri ktorych sa uz musi upravovat soft, a ci 502 ( ci uz S alebo PP ) mozu sposobit nejaku galibu s tymi piestami( hlavne pri dlhsej jazde okolo 160-170 km/h ), a ako je to so spotrebou.
Este dodam ze nie som vodic typu tocim to do cerveneho. Potrebujem skorej lepsiu acceleraciu v nizsich otackach, max do 3300 ot. , viac snad ani nejazdim. Iba ked nemecko dialnice ( 3,4 krat do roka ). Dakujem
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
chester.mino
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11 bře 2009, 13:27
Dik. Takze ak to dobre chapem, tak co sa tyka trysiek radov Sprint a PP , soft sa upravovat nemusi. Cennik trysiek som videl asi uz 100 kratGolf-GT píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616 zde máš přehled trysek, u řady Race se doporučuje chip, o motor bych se nebál, 170 ps a prej v pohodě je to o tom jak s tím kdo jezdí, jsou lidi co zkurvěj novej motor za 40 000 km a druhý najezděj 500 000kmchester.mino píše:Zdravim vospolok. Potrebujem poradit ohladom vyberu trysiek pre moju A4 r.96 1Z. Nechcem z toho robit nejaku strasnu raketu ( ono sa to snad ani neda ), len ju chcem trochu ozivit. Rozhodujem sa medzi S520 , PP520 alebo S502 alebo PP502 . 764 urcite nie kvoly piestom to uz ovladam jak ocenas , a pravdupovediac by urcite boli zbytocne. Mam nalietane 270tis (+,- ale skorej +), chystam dat zaroven turbo na repas ( mozno prihodim na spolujazcovu stranu jeden IC, erg off je jasnostou a taktiez pojde nova vaha vzduchu ). Moja hlavna otazka znie aky je rozdiel medzi Sprint a Powerplus. Ktore by boli vhodnejsie a pri ktorych sa uz musi upravovat soft, a ci 502 ( ci uz S alebo PP ) mozu sposobit nejaku galibu s tymi piestami( hlavne pri dlhsej jazde okolo 160-170 km/h ), a ako je to so spotrebou.
Este dodam ze nie som vodic typu tocim to do cerveneho. Potrebujem skorej lepsiu acceleraciu v nizsich otackach, max do 3300 ot. , viac snad ani nejazdim. Iba ked nemecko dialnice ( 3,4 krat do roka ). Dakujem