Proč odcházejí na PD hydroštely?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2010, 10:54

Příspěvek od JardaRSV »

fabiátor píše:
JardaRSV píše:...Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 ...
To je pravdepodobne jeden z moznych problemu ;)

Jeden olej odpovida VW 502 00, 503 01, 505 00
Druhej olej odpovida VW 500.00, 502.00, 505.00, 505.01

Co ma byt v ARL ted nevim, ale predpokladam ze 505.01.

Jinak pro 505.01 je doliti 0.5l/15tkm v norme, neresil bych. Spis by bylo dobry uvest, kdy ten olej menis. Doporucuju nejdele po 15tkm.
Pokud si dobře pamatuju, tak může být bud 505.01 což je normal vyměna a pak 506.01 a to je pro tento motor longlife. Ten castrol edge byl 506.01 a ten Q8 je 505.01. Castrol měnil puvodni majitel po 30 tisicich v německu a ja jsem tam dal Q8 a měnil jsem asi po 14 tisicich, takže si myslim že jsem nic nezanedbal, nevic Q8 5W40 doporucuje na VW klubu dost lidi. Ted tam mam shell ultra X 0W30 co by měl být longlife ale stejně ho po 15 vyměnim. V servisu mi tvrdili že si myslí že se to stalo kvuli oleji, že tam proste patří 0W30 a ze jsem tam tu Q8 neměl dávat, ale já si myslim že je to blbost. Ale jinak netušim co jinýho by to mohlo zpusobit, když ty zátky tam zřejmě mám, to už bych asi dojezdil. Když se to spravovalo po prodřeným hydroštelu tak nikdo v servisu o zatkach vubec nic nevěděl a přisuzovali to oleji.....
VW Bora 1,9 TDI PD 110kW
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

JardaRSV píše: Ten castrol edge byl 506.01 ...
e e, jak pisu, pouze 502 00, 503 01, 505 00, alespon to jsem nasel u pritele Google

Jinak jeden problem je tech 30tkm probehu mezi vymenami u predchoziho majitele a pak vlastni prechod na hustejsi olej, kdyz jsi to koupil. Kdyz uz tak zustat u stejneho a jen zkratit intervaly ;)

Pokud mas navod k obsluze, tak se tam podivej a najdes co tam mas lit za specifikaci. Pokud nemas, navstiv autorizak a meli by ti to byt schopni rict presne, ne si myslet. Taky bylo urcite treba prenastavit budiky, protoze pokud tam byl LL olej a intervaly 30tkm, tak ti to na displeji ted ukazuje vymeny oleju blbe.
JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2010, 10:54

Příspěvek od JardaRSV »

Navod k obsluze mám a přecetl jsem si to tam než jsem tam nalil tu Q8. Je tam tušim 505.01 a 506.01 a ten Castrol byl opravdu 506.01 Možná jsem popletl ten typ oleje, misto edge to bylo něco jinyho 0W30, každopadně tou specifikací odpovídal.
Jinak palubák se při první výměně na Q8 našteloval na 15 tisic km.
Stejně si myslím, že ten olej za ten prodřenej hydroštel nemůže, přece tam všichni nelejeme špatnej olej, když s tím má problémy tolik lidí.
VW Bora 1,9 TDI PD 110kW
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jasne nejsme ve pri ;) Chtel jsem jen rict, ze pokud jsi koupil ojete auto, do ktereho se daval 150tkm LL olej a za tu dobu ho vymenili sotva 5x, pokud budeme verit tomu, ze vymeny probihaly opravdu pravidelne a poctive, tak se to na stavu motoru bohuzel podepsalo.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

fabiátor píše:Jasne nejsme ve pri ;) Chtel jsem jen rict, ze pokud jsi koupil ojete auto, do ktereho se daval 150tkm LL olej a za tu dobu ho vymenili sotva 5x, pokud budeme verit tomu, ze vymeny probihaly opravdu pravidelne a poctive, tak se to na stavu motoru bohuzel podepsalo.


to si myslim aj ja .. LL je najvacsia p.....a aka niekomu moze pre dobro motora napadnut
GIV var asz 4mot upraveny
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Odpovědi: 0
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

506 01 je moc řídkej to je do 10w pokud je to LL tak 506 00 nebo 15t 505 01 nic jinýho ,jinak pokud jsou zátky v pořásku tak bych šel po chladičí oleje je tam ventil kterej má regulovat tlak v hlavě.
A4 8K5
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

pasa píše:506 01 je moc řídkej to je do 10w pokud je to LL tak 506 00 nebo 15t 505 01 nic jinýho ,jinak pokud jsou zátky v pořásku tak bych šel po chladičí oleje je tam ventil kterej má regulovat tlak v hlavě.
jako ve výměníku voda olej :roll: tam přece nic není
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Odpovědi: 0
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Ale je ale ne ve výměníku ale v tom držáku filtru a toho cjldiče.jinak bych dal novej,není zase až tak drahej.
A4 8K5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“