tak jsem koupil vymenik

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33

předražené ventily z ebay

Příspěvek od no-fosil »

konas píše:vcers sem jeste obednal tyto ventily Obrázek
vychazi na 42 eur,coz je proti peveku 20 eur levnejsi pri zachovani kvality a spolehlivosti,ma to svetlost 12mm,max.tlak 16 baru.
Mno nevím nevím, tahat něco co je horší a dražší ze zahraničí, když český výrobek má lepší všechny parametry i cenu (vyšší průtok, max tlak do 25barů, vyšší otvírací tlak atd.). U výměníku to je asi jedno ale u ventilů... Už tě vidím jak platíš pálky za poštovné při evt. reklamaci a čekáš dlouhý měsíce na náhradu atd.
Kámoš teď na zimu taky bude přestavovat Octavii. Ventily Pevekoil mají v tom europeconu tj. přímo od výrobce http://automotive.europecon.net/cs/pre ... ntil.html teď za cenu 1092+ DPH takže se to akorát hodí.

Ten výměník velký je ale samozrejme super, teda jen když ho dokážeš narvat pod kapotu (noteeth)

Dobrá věc je taky ohřívaná hlava filtru.
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
silver
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 zář 2006, 09:11

Příspěvek od silver »

O akú vyhrievanú hlavu filtra ide, prípadne kde sa dá kúpiť, zohnať, alebo z kého auta. Dík
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33

vyhrivana hlava filtru

Příspěvek od no-fosil »

silver píše:O akú vyhrievanú hlavu filtra ide, prípadne kde sa dá kúpiť, zohnať, alebo z kého auta. Dík
Nejaka univerzalni a pochopitelne tim olej neohrejes na teplotu 75°C nebo vic, na to neni potrebny vykon ale k tomu mas jiny vymenik. V kazdym pripade to pomaha proti zacpani filtru kdyz zacina byt zima a olej je tuzsi. Vlastne si muzes udelat druhej okruh pouze na olej a i kdybys natankoval nejakej bordel a filtr na RO se ti mel ucpat, tak jednoduse prepnes na naftu.
Maji ji to taky v europeconu tady: http://automotive.europecon.net/cs/filt ... ivana.html
a vypada takhle:
Obrázek

Sroubovaci filtr k te hlave si bud koupis taky tam a nebo jinde, kdyz ho sezenes jinde levnejsi a bude tam pasovat.
http://automotive.europecon.net/cs/pres ... hlave.html

tady pak maji ten cely komplet vyhrivana hlava i s nahradnim filtrem
http://automotive.europecon.net/cs/konv ... mplet.html
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:19, celkem upraveno 1 x.
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31

Příspěvek od bobik43 »

Mam el. ohrev vyrobeny z kusu jeklu a dvou zhavek a behem chvilky 50°C a do deseti minut 80°C
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“