ventil N75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

patrick369
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Odpovědi: 0

ventil N75

Příspěvek od patrick369 »

Zdravim mam octaviu rocnik 2000 AGR nedavno mi odisiel ventil N75 a v skode mi ho vymenili za druhy lenze ako som pozeral mne tam dali ten co sa pouziva na VGT turbo. Lenze turbo funguje vsetko ide ako predtym ale mam strach ci mu to neskodi. Mozem to tak nechat?
Pavel další
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 10 dub 2007, 09:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Pavel další »

Třeba něco pomůže moje zkušenost s N75
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#83061
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
patrick369
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrick369 »

Takže som naisto zistil že tento ventil je tiež pre 66kw verziu ale ALH čo ma turbo s naklápaním lopatiek lenže ja mam AGR ako je možné že to funguje? Prikladám foto N75 ktorú mi tam dali.Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tenhle na AGR nepatří fungovat bude maximálně na recirkulaci spalin ale ne na regulaci turba...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
patrick369
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrick369 »

Aj ja si to myslím lenže s autom jazdím denno denne aj dialnice a ono to funguje už rok a nepadá to do núdzového režimu. Mám to radšej vymeniť za ten čo tam má byť?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já bych tam dal ten co tam patří...
patrick369
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrick369 »

Lenže to sú ďalšie peniaze mne len stále vŕta hlavou ako to je možné že to funguje aj s touto N75. Najskôr mi v servise dali klasický kovový čo tam má byť a zatiaľ objednali druhý s tým že tento sa už nevyrába a že je to náhrada. Tak ma napadlo že keď sa zapojí tento plastový čo tam mám nejak ináč či to nebude pracovať tak isto ako ten kovový. Lebo nepostrehol som rozdiel na jazdných vlastnostiach či už tam bol kovový alebo tento plastový. Len mam obavy či to nemá teraz nejaké nepriaznivé účinky na turbo.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

navštívil bych někoho kdo tomu rozumí vve tvém okolí a nechal ho svézt s diagnostikou ventilek (ten co se údajně nevyrábí mám nový 800,-) jinak jde běžně koupit v kdejakém Vw ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
patrick369
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrick369 »

Tak pokúsim sa nájsť niekoho v okolí kto sa do toho rozumie aj keď v mojom okolí to bude dosť problém zatiaľ som nemal dobré skúsenosti ale ďakujem za rady.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

odkud jsi?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
patrick369
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrick369 »

Z Levíc.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Ak by si mal cestu do TT viem ti to pozriet. ;)
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
patrick369
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrick369 »

Najbližšie čo by som mal Trnavu po ceste by mohlo byť v decembri prípadne začiatkom januára. To by sme sa potom dohodli cez sz. Dík za ochotu.
Dexter
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 07 pro 2007, 13:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dexter »

Ten ventil neřeš. Je to v pořádku. A nic ti to s turbem neudělá. Ten samej jsem montoval do 4kového golfa (musel jsem si sehnat i konektor, protože tam byl hranatej a na ventilu pulkulatej). Jde tam o funkčnost toho ventilu. Ono je to ve skutečnosti obyčejnej elektromagnet, který je buď otevřenej, nebo zavřenej. Nic víc, nic míň. Když se ti vysere (ak se ti vysere, protože je novější a tím pádem líp udělanej) tak tam můžeš dát klidně n75 z jakéhokoli koncernového auta.
patrick369
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrick369 »

Díky za radu, tak to teda nechám tak ako je.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“