ventil N75
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 říj 2009, 00:11
ventil N75
Zdravim mam octaviu rocnik 2000 AGR nedavno mi odisiel ventil N75 a v skode mi ho vymenili za druhy lenze ako som pozeral mne tam dali ten co sa pouziva na VGT turbo. Lenze turbo funguje vsetko ide ako predtym ale mam strach ci mu to neskodi. Mozem to tak nechat?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
Třeba něco pomůže moje zkušenost s N75
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#83061
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#83061
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 říj 2009, 00:11
tenhle na AGR nepatří fungovat bude maximálně na recirkulaci spalin ale ne na regulaci turba...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 říj 2009, 00:11
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Lenže to sú ďalšie peniaze mne len stále vŕta hlavou ako to je možné že to funguje aj s touto N75. Najskôr mi v servise dali klasický kovový čo tam má byť a zatiaľ objednali druhý s tým že tento sa už nevyrába a že je to náhrada. Tak ma napadlo že keď sa zapojí tento plastový čo tam mám nejak ináč či to nebude pracovať tak isto ako ten kovový. Lebo nepostrehol som rozdiel na jazdných vlastnostiach či už tam bol kovový alebo tento plastový. Len mam obavy či to nemá teraz nejaké nepriaznivé účinky na turbo.
navštívil bych někoho kdo tomu rozumí vve tvém okolí a nechal ho svézt s diagnostikou ventilek (ten co se údajně nevyrábí mám nový 800,-) jinak jde běžně koupit v kdejakém Vw 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 říj 2009, 00:11
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 říj 2009, 00:11
Ten ventil neřeš. Je to v pořádku. A nic ti to s turbem neudělá. Ten samej jsem montoval do 4kového golfa (musel jsem si sehnat i konektor, protože tam byl hranatej a na ventilu pulkulatej). Jde tam o funkčnost toho ventilu. Ono je to ve skutečnosti obyčejnej elektromagnet, který je buď otevřenej, nebo zavřenej. Nic víc, nic míň. Když se ti vysere (ak se ti vysere, protože je novější a tím pádem líp udělanej) tak tam můžeš dát klidně n75 z jakéhokoli koncernového auta.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 říj 2009, 00:11