octavia tdi turbo 81 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia tdi turbo 81 kw
zdravim,drive sme uz spolu neco resili mam octavku tdi 81 kw a klasika pada do nouzoveho rezimu,turbo sem vycistil o dle vaseho doporuceni vypodlozil vetsim valeckem pod lopatky dal na vuz a auto neslo od spoda az po seslapnuti pedalu pak najednou vystreli s prodlevou tak sem valecky odendal a je klid,ale po cca 4,5 tis coz je nyni zase pada do nouzaku asi zase zanesene turbo diagnostika klasika mez prekrocena... hadicky nove,podtlakova banka menena.tak nevim jak tam ty valecky vadi ze to nejde od spoda ihned.nebo mam sehnat jine turbo? a dat tam ty valecky? nebo koupit po repasu turbo? nebo nevim uz co s tim turbo na 81 kw je docela problem koupit za solidni ceny.kor tady u nas nejsou vrakarny.dekuji za rady a odpoved.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
chce to asi motor trochu viac tocit ked uz po 4.5tis km ti to zas pada do nudzaku
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jestli nevíš zda umí tak musí ubrat podtlak a nastavit lopatky aby ti foukaly na střed a tím se snáží plnící tlak milošridders píše:slovacek.milos píše:tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,
umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš
to nevim jestli umi dal sem tam vetsi valecky nejelo jak ma dal puvodni a ok az nyni zase nouzak po 5000 km.
ale jak prosim ????slovacek.milos píše:jestli nevíš zda umí tak musí ubrat podtlak a nastavit lopatky aby ti foukaly na střed a tím se snáží plnící tlak milošridders píše:slovacek.milos píše:tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,
umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš
to nevim jestli umi dal sem tam vetsi valecky nejelo jak ma dal puvodni a ok az nyni zase nouzak po 5000 km.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
spíš bych řešil proč se to tak často zanáší - po 5 tis km? Buď to bude chtít čas od času protáhnout, nebo s tím je něco jinýho. Řešil jsem podobnej problém a bylo to netěsnejma vyfukovýma ventilama. Ty propouštěly palivo a to dohořívalo v turbu. Si nepředstavíte ten marast - kolik ho tam bylo. Po opravě se to už neopakovalo (najeto už 45 tis km)
Kolca
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to zanešení poznáš právě na tom měřáku podtlaku že upouští a na vagu tlak turba že roste jinak se nehnešHonza Kolář píše:spíš bych řešil proč se to tak často zanáší - po 5 tis km? Buď to bude chtít čas od času protáhnout, nebo s tím je něco jinýho. Řešil jsem podobnej problém a bylo to netěsnejma vyfukovýma ventilama. Ty propouštěly palivo a to dohořívalo v turbu. Si nepředstavíte ten marast - kolik ho tam bylo. Po opravě se to už neopakovalo (najeto už 45 tis km)
jen teoretická úvaha nebo oprava jak dosud pokus omyl
