octavia tdi turbo 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

octavia tdi turbo 81 kw

Příspěvek od ridders »

zdravim,drive sme uz spolu neco resili mam octavku tdi 81 kw a klasika pada do nouzoveho rezimu,turbo sem vycistil o dle vaseho doporuceni vypodlozil vetsim valeckem pod lopatky dal na vuz a auto neslo od spoda az po seslapnuti pedalu pak najednou vystreli s prodlevou tak sem valecky odendal a je klid,ale po cca 4,5 tis coz je nyni zase pada do nouzaku asi zase zanesene turbo diagnostika klasika mez prekrocena... hadicky nove,podtlakova banka menena.tak nevim jak tam ty valecky vadi ze to nejde od spoda ihned.nebo mam sehnat jine turbo? a dat tam ty valecky? nebo koupit po repasu turbo? nebo nevim uz co s tim turbo na 81 kw je docela problem koupit za solidni ceny.kor tady u nas nejsou vrakarny.dekuji za rady a odpoved.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

kolik se měl válečky??přidáno 0,2mm?? děj O,1mm :-)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,

umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

chce to asi motor trochu viac tocit ked uz po 4.5tis km ti to zas pada do nudzaku
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

slovacek.milos píše:tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,

umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš

to nevim jestli umi dal sem tam vetsi valecky nejelo jak ma dal puvodni a ok az nyni zase nouzak po 5000 km.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ridders píše:
slovacek.milos píše:tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,

umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš

to nevim jestli umi dal sem tam vetsi valecky nejelo jak ma dal puvodni a ok az nyni zase nouzak po 5000 km.
jestli nevíš zda umí tak musí ubrat podtlak a nastavit lopatky aby ti foukaly na střed a tím se snáží plnící tlak miloš
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

slovacek.milos píše:
ridders píše:
slovacek.milos píše:tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,

umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš

to nevim jestli umi dal sem tam vetsi valecky nejelo jak ma dal puvodni a ok az nyni zase nouzak po 5000 km.
jestli nevíš zda umí tak musí ubrat podtlak a nastavit lopatky aby ti foukaly na střed a tím se snáží plnící tlak miloš
ale jak prosim ????
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to bys musel měřit podtlak u plechovky vakuometrem, a tlak turba vagem než ti spadne do nozáku,

N75 přisává atmosverický vzduch a jestli je zadrbaný tak turbo nenastaví jako jedna z možností miloš
Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 led 2008, 17:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza Kolář »

spíš bych řešil proč se to tak často zanáší - po 5 tis km? Buď to bude chtít čas od času protáhnout, nebo s tím je něco jinýho. Řešil jsem podobnej problém a bylo to netěsnejma vyfukovýma ventilama. Ty propouštěly palivo a to dohořívalo v turbu. Si nepředstavíte ten marast - kolik ho tam bylo. Po opravě se to už neopakovalo (najeto už 45 tis km)
Kolca
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Honza Kolář píše:spíš bych řešil proč se to tak často zanáší - po 5 tis km? Buď to bude chtít čas od času protáhnout, nebo s tím je něco jinýho. Řešil jsem podobnej problém a bylo to netěsnejma vyfukovýma ventilama. Ty propouštěly palivo a to dohořívalo v turbu. Si nepředstavíte ten marast - kolik ho tam bylo. Po opravě se to už neopakovalo (najeto už 45 tis km)
to zanešení poznáš právě na tom měřáku podtlaku že upouští a na vagu tlak turba že roste jinak se nehneš

jen teoretická úvaha nebo oprava jak dosud pokus omyl ;) miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“