VSTŘIKY FIAT STILO JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Tie motory štartujú aj pri mrazoch bez žhavenia celkom slušne, no pri istých teplotách to už bude horšie.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

jelikož pracuju v jednom Fiat servisu přidám své postřehy s problémy se špatnými starty v zimě,předem říkám,že v 90% se jedná o problém vysokotlakého čerpadla-které nedodává zejména při nižších teplotách dostatečný tlak,a je třeba ho nechat přetěsnit.
pokud přijdete do Fiat servisu,tak praxe je taková,že vás nejdřív nechají vyměnit komplet vstřiky s povídačkama o nekvalitní naftě v ČR,oni pak nový vstřiky který téměř nepropouštějí do přepadu zajistí po dobu cca 1roku bezproblémové starty,ale potom čerpadlo začíná dodávat ještě menší tlak a při další návštěvě v servisu už vám vymění právě to čerpadlo.
Problém se projevuje tak,že při nižších teplotách se vždy u prvního startu točí hodně dlouho startérem a někdy i až na poněkolikátý pokus se podaří nastartovat,pokud ale pak zahřáté auto stojí v mrazu jen cca 2-4hod.,tak následující start je bezproblémový stejně jako u teplého motoru,ale pokud tam auto stojí déle ,tak opět špatně startuje.Pokud vám tedy auto startuje tímto způsobem,řešte vysokotlaký čerpadlo.Vstřikovače u JTD vydrží hodně,jak je všeobecně známo, stejně jako dvouhmoťáky oproti ostatním značkám jako je VW,FORD,PSA,RENAULT.
Pravidelně k nám jezdí do servisu služební Multipla JTD a má najeto 325tkm s origo vstřikovači,dvouhmotou,spojkou i čerpadlem ale je to taky trochu o údržbě a zacházení. ;)
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Když uz dělaš ve fiatu.....:) :)

Kolik může protékat přes přepady ??? kolik je v normě ??? dá se to nějak specifikovat ???? Jsem to zkoušel na svém a cca za minutu mi na volnoběh nateklo 12 ml z každého ......

A můžou tyto vstřiky nějak hodně klepat ???


Dík
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

12ml za minutu neni moc,záleží hlavně jestli protékají všechny stejně,nebo některý výrazně víc,kolik mají najeto?pokud klepou,tak to bejvá i zapečenejma otvorama na špičce vstřiku,doporučuji vyčistit špičky vstřiků,nejlíp ultrazvukem,ale stačí i nachat přes noc v benzínu popř. před tím ještě postříkat špičky čističem na skla od krbových kamen a nechat chvíli působit.
jinak používáme jeden přípravek na čištění vstřiků a kupujeme ho v Bosch servisu ale teď si nevzpomenu na jméno(myslím TEC2OOO),ten se naleje do nádrže a vstřiky opravdu pročistí.Nejedná se o placebo jménem VIF apod.,kdysi vyšel jeden jejich test v jednom časopisu, kde měli na zadní straně velkou reklamu a lidi se na to chytli,ale ve skutečnosti je tam těch přísad tak málo,že by se musely nalejt alespoň 2plechovky do půlky nádrže.
kecka píše:Když uz dělaš ve fiatu.....:) :)

Kolik může protékat přes přepady ??? kolik je v normě ??? dá se to nějak specifikovat ???? Jsem to zkoušel na svém a cca za minutu mi na volnoběh nateklo 12 ml z každého ......

A můžou tyto vstřiky nějak hodně klepat ???


Dík
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

frinta píše:jelikož pracuju v jednom Fiat servisu přidám své postřehy s problémy se špatnými starty v zimě,předem říkám,že v 90% se jedná o problém vysokotlakého čerpadla-které nedodává zejména při nižších teplotách dostatečný tlak,a je třeba ho nechat přetěsnit.
pokud přijdete do Fiat servisu,tak praxe je taková,že vás nejdřív nechají vyměnit komplet vstřiky s povídačkama o nekvalitní naftě v ČR,oni pak nový vstřiky který téměř nepropouštějí do přepadu zajistí po dobu cca 1roku bezproblémové starty,ale potom čerpadlo začíná dodávat ještě menší tlak a při další návštěvě v servisu už vám vymění právě to čerpadlo.
Problém se projevuje tak,že při nižších teplotách se vždy u prvního startu točí hodně dlouho startérem a někdy i až na poněkolikátý pokus se podaří nastartovat,pokud ale pak zahřáté auto stojí v mrazu jen cca 2-4hod.,tak následující start je bezproblémový stejně jako u teplého motoru,ale pokud tam auto stojí déle ,tak opět špatně startuje.Pokud vám tedy auto startuje tímto způsobem,řešte vysokotlaký čerpadlo.Vstřikovače u JTD vydrží hodně,jak je všeobecně známo, stejně jako dvouhmoťáky oproti ostatním značkám jako je VW,FORD,PSA,RENAULT.
Pravidelně k nám jezdí do servisu služební Multipla JTD a má najeto 325tkm s origo vstřikovači,dvouhmotou,spojkou i čerpadlem ale je to taky trochu o údržbě a zacházení. ;)
Tak to mi presne dela. V lete startuje krasne,ale ted jak je pod -5 tak prvni start je takovy,ze ma chut chytnout,ale i dkyz tocim treba 10 s musim pustit klicek,napodruhe to same a napotreti vetsinou chytne.
Mam asi spatnou baterku 55 aH tipuju,ze je min 5 let stara. V lete vpohode,ale ted v zime ztraci vykon. Kdyz jsem vcera dal zanovni 42 aH tak melo auto chut chytnout daleko lip. Auto ma 178 tis skutecnych vstriky jsme se pokousely vytahnout. 1 sel krasne a byl OK druhy nesel ani zaboha,tak jsme se na to vykaslali. Mam problem,ze motor nadmerne vibruje. Vymenil jsem vscegny silentbloky a to byla asi nejvetsi blbost,protoze se to jeste zhorsilo. Vibruje to stridave. Nekdy je auto neskutecne kultivovane a nekdy skace volant,ze se neda udrzet a proto jsme si jisty ze to neni setrvakem,ale palivovou soustavou. Do auta uz jsem vrazil 48 tis a uz nemam silu dal pokracovat a chci ho jen dojezdit.
Ale zeptam se kolik stoji pretesneni toho cerpadla? asi 3500? takovou cneu nabizel nejaky BOSCH servis. Taky jsem si vsiml,ze ted v zime zacala smrdet nafta. Jo jeste k tem vibracim. Pri vyrazovani rychlosti kdyz padaji otacky k volnobehu padnou nekde k 790 a skobrtaji se tam asi 2-5s nez se vse ustali. Trosku bych veril,ze to muze souviset treba is DRV,ale to mi nikdy nikdo nepotvrdila tak jsem pro srandu nechtel vyhodit 3 tis. Jinak diagnostika samozrejme bez zavady jen kolisa dodavane mnozstvi paliva- vibrace!
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

na setrvák bych to neviděl,DRV s tím u JTD většinou nic nebejvá anebo stačí jen vyndat a pootočit klíčkem aby se pohlo čerpadlo a vyplivlo to nečistoty z čerpadla.Spíš bych to viděl na to čerpadlo anebo vadnej nějakej vstřik.Pokud je to ale v létě je OK,tak čerpadlo,vždyt i píšeš ,že kolísá dle diagnostiky tak paliva-ten tam dodává právě to čerpadlo.To přetěsnění stojí v Boschi jak píšeš,ale pokud najdeš v okolí někoho kdo se tím zabejvá ,tak to bude asi levnější,za přetěsňovcí sadu chtějí cca 1800kč,pak je tam jen práce.
sikin1987 píše:
frinta píše:jelikož pracuju v jednom Fiat servisu přidám své postřehy s problémy se špatnými starty v zimě,předem říkám,že v 90% se jedná o problém vysokotlakého čerpadla-které nedodává zejména při nižších teplotách dostatečný tlak,a je třeba ho nechat přetěsnit.
pokud přijdete do Fiat servisu,tak praxe je taková,že vás nejdřív nechají vyměnit komplet vstřiky s povídačkama o nekvalitní naftě v ČR,oni pak nový vstřiky který téměř nepropouštějí do přepadu zajistí po dobu cca 1roku bezproblémové starty,ale potom čerpadlo začíná dodávat ještě menší tlak a při další návštěvě v servisu už vám vymění právě to čerpadlo.
Problém se projevuje tak,že při nižších teplotách se vždy u prvního startu točí hodně dlouho startérem a někdy i až na poněkolikátý pokus se podaří nastartovat,pokud ale pak zahřáté auto stojí v mrazu jen cca 2-4hod.,tak následující start je bezproblémový stejně jako u teplého motoru,ale pokud tam auto stojí déle ,tak opět špatně startuje.Pokud vám tedy auto startuje tímto způsobem,řešte vysokotlaký čerpadlo.Vstřikovače u JTD vydrží hodně,jak je všeobecně známo, stejně jako dvouhmoťáky oproti ostatním značkám jako je VW,FORD,PSA,RENAULT.
Pravidelně k nám jezdí do servisu služební Multipla JTD a má najeto 325tkm s origo vstřikovači,dvouhmotou,spojkou i čerpadlem ale je to taky trochu o údržbě a zacházení. ;)
Tak to mi presne dela. V lete startuje krasne,ale ted jak je pod -5 tak prvni start je takovy,ze ma chut chytnout,ale i dkyz tocim treba 10 s musim pustit klicek,napodruhe to same a napotreti vetsinou chytne.
Mam asi spatnou baterku 55 aH tipuju,ze je min 5 let stara. V lete vpohode,ale ted v zime ztraci vykon. Kdyz jsem vcera dal zanovni 42 aH tak melo auto chut chytnout daleko lip. Auto ma 178 tis skutecnych vstriky jsme se pokousely vytahnout. 1 sel krasne a byl OK druhy nesel ani zaboha,tak jsme se na to vykaslali. Mam problem,ze motor nadmerne vibruje. Vymenil jsem vscegny silentbloky a to byla asi nejvetsi blbost,protoze se to jeste zhorsilo. Vibruje to stridave. Nekdy je auto neskutecne kultivovane a nekdy skace volant,ze se neda udrzet a proto jsme si jisty ze to neni setrvakem,ale palivovou soustavou. Do auta uz jsem vrazil 48 tis a uz nemam silu dal pokracovat a chci ho jen dojezdit.
Ale zeptam se kolik stoji pretesneni toho cerpadla? asi 3500? takovou cneu nabizel nejaky BOSCH servis. Taky jsem si vsiml,ze ted v zime zacala smrdet nafta. Jo jeste k tem vibracim. Pri vyrazovani rychlosti kdyz padaji otacky k volnobehu padnou nekde k 790 a skobrtaji se tam asi 2-5s nez se vse ustali. Trosku bych veril,ze to muze souviset treba is DRV,ale to mi nikdy nikdo nepotvrdila tak jsem pro srandu nechtel vyhodit 3 tis. Jinak diagnostika samozrejme bez zavady jen kolisa dodavane mnozstvi paliva- vibrace!
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

frinta píše:12ml za minutu neni moc,záleží hlavně jestli protékají všechny stejně,nebo některý výrazně víc,kolik mají najeto?pokud klepou,tak to bejvá i zapečenejma otvorama na špičce vstřiku,doporučuji vyčistit špičky vstřiků,nejlíp ultrazvukem,ale stačí i nachat přes noc v benzínu popř. před tím ještě postříkat špičky čističem na skla od krbových kamen a nechat chvíli působit.
jinak používáme jeden přípravek na čištění vstřiků a kupujeme ho v Bosch servisu ale teď si nevzpomenu na jméno(myslím TEC2OOO),ten se naleje do nádrže a vstřiky opravdu pročistí.Nejedná se o placebo jménem VIF apod.,kdysi vyšel jeden jejich test v jednom časopisu, kde měli na zadní straně velkou reklamu a lidi se na to chytli,ale ve skutečnosti je tam těch přísad tak málo,že by se musely nalejt alespoň 2plechovky do půlky nádrže.
No 3 meli 12ml a jeden 9 ml.... Ty spicky cistis v benzinu jenom ponorenim nebo ty vstriky rozebiras ??? Najeto maji cca 170tis

dal jsem do vyhledavace ten tec2000 a nic to nenaslo... asi se to jmenuje jinak
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

tady o tom píšou:
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=70395

vstřik je ideální rozebrat ale někdy stačí i pouhý ponoření přes noc.
kecka píše:
frinta píše:12ml za minutu neni moc,záleží hlavně jestli protékají všechny stejně,nebo některý výrazně víc,kolik mají najeto?pokud klepou,tak to bejvá i zapečenejma otvorama na špičce vstřiku,doporučuji vyčistit špičky vstřiků,nejlíp ultrazvukem,ale stačí i nachat přes noc v benzínu popř. před tím ještě postříkat špičky čističem na skla od krbových kamen a nechat chvíli působit.
jinak používáme jeden přípravek na čištění vstřiků a kupujeme ho v Bosch servisu ale teď si nevzpomenu na jméno(myslím TEC2OOO),ten se naleje do nádrže a vstřiky opravdu pročistí.Nejedná se o placebo jménem VIF apod.,kdysi vyšel jeden jejich test v jednom časopisu, kde měli na zadní straně velkou reklamu a lidi se na to chytli,ale ve skutečnosti je tam těch přísad tak málo,že by se musely nalejt alespoň 2plechovky do půlky nádrže.
No 3 meli 12ml a jeden 9 ml.... Ty spicky cistis v benzinu jenom ponorenim nebo ty vstriky rozebiras ??? Najeto maji cca 170tis

dal jsem do vyhledavace ten tec2000 a nic to nenaslo... asi se to jmenuje jinak
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

frinta píše:na setrvák bych to neviděl,DRV s tím u JTD většinou nic nebejvá anebo stačí jen vyndat a pootočit klíčkem aby se pohlo čerpadlo a vyplivlo to nečistoty z čerpadla.Spíš bych to viděl na to čerpadlo anebo vadnej nějakej vstřik.Pokud je to ale v létě je OK,tak čerpadlo,vždyt i píšeš ,že kolísá dle diagnostiky tak paliva-ten tam dodává právě to čerpadlo.To přetěsnění stojí v Boschi jak píšeš,ale pokud najdeš v okolí někoho kdo se tím zabejvá ,tak to bude asi levnější,za přetěsňovcí sadu chtějí cca 1800kč,pak je tam jen práce.
sikin1987 píše:
frinta píše:jelikož pracuju v jednom Fiat servisu přidám své postřehy s problémy se špatnými starty v zimě,předem říkám,že v 90% se jedná o problém vysokotlakého čerpadla-které nedodává zejména při nižších teplotách dostatečný tlak,a je třeba ho nechat přetěsnit.
pokud přijdete do Fiat servisu,tak praxe je taková,že vás nejdřív nechají vyměnit komplet vstřiky s povídačkama o nekvalitní naftě v ČR,oni pak nový vstřiky který téměř nepropouštějí do přepadu zajistí po dobu cca 1roku bezproblémové starty,ale potom čerpadlo začíná dodávat ještě menší tlak a při další návštěvě v servisu už vám vymění právě to čerpadlo.
Problém se projevuje tak,že při nižších teplotách se vždy u prvního startu točí hodně dlouho startérem a někdy i až na poněkolikátý pokus se podaří nastartovat,pokud ale pak zahřáté auto stojí v mrazu jen cca 2-4hod.,tak následující start je bezproblémový stejně jako u teplého motoru,ale pokud tam auto stojí déle ,tak opět špatně startuje.Pokud vám tedy auto startuje tímto způsobem,řešte vysokotlaký čerpadlo.Vstřikovače u JTD vydrží hodně,jak je všeobecně známo, stejně jako dvouhmoťáky oproti ostatním značkám jako je VW,FORD,PSA,RENAULT.
Pravidelně k nám jezdí do servisu služební Multipla JTD a má najeto 325tkm s origo vstřikovači,dvouhmotou,spojkou i čerpadlem ale je to taky trochu o údržbě a zacházení. ;)
Tak to mi presne dela. V lete startuje krasne,ale ted jak je pod -5 tak prvni start je takovy,ze ma chut chytnout,ale i dkyz tocim treba 10 s musim pustit klicek,napodruhe to same a napotreti vetsinou chytne.
Mam asi spatnou baterku 55 aH tipuju,ze je min 5 let stara. V lete vpohode,ale ted v zime ztraci vykon. Kdyz jsem vcera dal zanovni 42 aH tak melo auto chut chytnout daleko lip. Auto ma 178 tis skutecnych vstriky jsme se pokousely vytahnout. 1 sel krasne a byl OK druhy nesel ani zaboha,tak jsme se na to vykaslali. Mam problem,ze motor nadmerne vibruje. Vymenil jsem vscegny silentbloky a to byla asi nejvetsi blbost,protoze se to jeste zhorsilo. Vibruje to stridave. Nekdy je auto neskutecne kultivovane a nekdy skace volant,ze se neda udrzet a proto jsme si jisty ze to neni setrvakem,ale palivovou soustavou. Do auta uz jsem vrazil 48 tis a uz nemam silu dal pokracovat a chci ho jen dojezdit.
Ale zeptam se kolik stoji pretesneni toho cerpadla? asi 3500? takovou cneu nabizel nejaky BOSCH servis. Taky jsem si vsiml,ze ted v zime zacala smrdet nafta. Jo jeste k tem vibracim. Pri vyrazovani rychlosti kdyz padaji otacky k volnobehu padnou nekde k 790 a skobrtaji se tam asi 2-5s nez se vse ustali. Trosku bych veril,ze to muze souviset treba is DRV,ale to mi nikdy nikdo nepotvrdila tak jsem pro srandu nechtel vyhodit 3 tis. Jinak diagnostika samozrejme bez zavady jen kolisa dodavane mnozstvi paliva- vibrace!
Prave se nekdy stava,ze motor temer nevibruje a meni se to s tim co natankuju a jak moc je motor zahraty. DRV jsem chtel vytahnout,ale ani zaboha se mi to nepodarilo povolit je tam malo mista i na moji malou ruku.Laborovali jseme s tim,ze se zavzdusnuje palivovy system.
Prisli na to,ze netesni jedno to prepadove Tcko a kdyz se na nej zatalci a utensi s eto,tak se motor uklicni. Koupil jsem original ve afiatu a nic se nestalo,tak jsem byl nehorzane nasrany ze sem vyhodil 600 za nic,ale na vrakaci za to chteli neskutecnych 1000 kc za pouzity hajzlove.
Ty vstriky bych rad rozebral,ale kdyz nejdou vsechyn vytahnout je to naprd. Ten prvni byl ale krasny a mel nezapecene dirky,ale ty 3 ostatni mozou byt take KO i kdyz tomu bych neveril. Ted po chipu klesla spotreba a vykon to ma
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Ten link to je na tom foru nefunguje :-) :-)
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kecka píše:Ten link to je na tom foru nefunguje :-) :-)
pokud dobre ctu,tak to nidko nechvali. JA tomu neverim ze to muze pomahat. Bud to opravdu rozpusti,ale zasere ti neoc jineho nebo to neudela nic
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

to téčko koupíš v Boschi za cca 30kč,koupíš tam i tu hadici s omotávkou cca 50kč za 1metr.Beztak u přepadu je to celkem jedno pokud ti vyloženě nevytejká nafta tam neni žádnej velkej tlak.Vstřiky prostříkni shoraWDčkem a po pár dnech by měli jít ven v poho,jinak se na to používají takový vidle,ale většinou to jde pomalu vykroutit vytáčenim.
sikin1987 píše:
frinta píše:na setrvák bych to neviděl,DRV s tím u JTD většinou nic nebejvá anebo stačí jen vyndat a pootočit klíčkem aby se pohlo čerpadlo a vyplivlo to nečistoty z čerpadla.Spíš bych to viděl na to čerpadlo anebo vadnej nějakej vstřik.Pokud je to ale v létě je OK,tak čerpadlo,vždyt i píšeš ,že kolísá dle diagnostiky tak paliva-ten tam dodává právě to čerpadlo.To přetěsnění stojí v Boschi jak píšeš,ale pokud najdeš v okolí někoho kdo se tím zabejvá ,tak to bude asi levnější,za přetěsňovcí sadu chtějí cca 1800kč,pak je tam jen práce.
sikin1987 píše: Tak to mi presne dela. V lete startuje krasne,ale ted jak je pod -5 tak prvni start je takovy,ze ma chut chytnout,ale i dkyz tocim treba 10 s musim pustit klicek,napodruhe to same a napotreti vetsinou chytne.
Mam asi spatnou baterku 55 aH tipuju,ze je min 5 let stara. V lete vpohode,ale ted v zime ztraci vykon. Kdyz jsem vcera dal zanovni 42 aH tak melo auto chut chytnout daleko lip. Auto ma 178 tis skutecnych vstriky jsme se pokousely vytahnout. 1 sel krasne a byl OK druhy nesel ani zaboha,tak jsme se na to vykaslali. Mam problem,ze motor nadmerne vibruje. Vymenil jsem vscegny silentbloky a to byla asi nejvetsi blbost,protoze se to jeste zhorsilo. Vibruje to stridave. Nekdy je auto neskutecne kultivovane a nekdy skace volant,ze se neda udrzet a proto jsme si jisty ze to neni setrvakem,ale palivovou soustavou. Do auta uz jsem vrazil 48 tis a uz nemam silu dal pokracovat a chci ho jen dojezdit.
Ale zeptam se kolik stoji pretesneni toho cerpadla? asi 3500? takovou cneu nabizel nejaky BOSCH servis. Taky jsem si vsiml,ze ted v zime zacala smrdet nafta. Jo jeste k tem vibracim. Pri vyrazovani rychlosti kdyz padaji otacky k volnobehu padnou nekde k 790 a skobrtaji se tam asi 2-5s nez se vse ustali. Trosku bych veril,ze to muze souviset treba is DRV,ale to mi nikdy nikdo nepotvrdila tak jsem pro srandu nechtel vyhodit 3 tis. Jinak diagnostika samozrejme bez zavady jen kolisa dodavane mnozstvi paliva- vibrace!
Prave se nekdy stava,ze motor temer nevibruje a meni se to s tim co natankuju a jak moc je motor zahraty. DRV jsem chtel vytahnout,ale ani zaboha se mi to nepodarilo povolit je tam malo mista i na moji malou ruku.Laborovali jseme s tim,ze se zavzdusnuje palivovy system.
Prisli na to,ze netesni jedno to prepadove Tcko a kdyz se na nej zatalci a utensi s eto,tak se motor uklicni. Koupil jsem original ve afiatu a nic se nestalo,tak jsem byl nehorzane nasrany ze sem vyhodil 600 za nic,ale na vrakaci za to chteli neskutecnych 1000 kc za pouzity hajzlove.
Ty vstriky bych rad rozebral,ale kdyz nejdou vsechyn vytahnout je to naprd. Ten prvni byl ale krasny a mel nezapecene dirky,ale ty 3 ostatni mozou byt take KO i kdyz tomu bych neveril. Ted po chipu klesla spotreba a vykon to ma
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

já to mužu chválit,protože to vidim na diagnostice,podle korekcí vstřiků,před použitím a po použití,zázraky to dělá jen na pročištění vstřiků(zejména špiček),pokud se třeba zadrhává jehla ve vstřiku,nebo netěsní čerpadlo apod. tak to samo nepomůže.
sikin1987 píše:
kecka píše:Ten link to je na tom foru nefunguje :-) :-)
pokud dobre ctu,tak to nidko nechvali. JA tomu neverim ze to muze pomahat. Bud to opravdu rozpusti,ale zasere ti neoc jineho nebo to neudela nic
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... aner-375ml
kecka píše:Ten link to je na tom foru nefunguje :-) :-)
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

frinta píše:http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... aner-375ml
kecka píše:Ten link to je na tom foru nefunguje :-) :-)
Dík asi to vyzkousim ... tech 400kč mne nazabije :-) vice mne sere klepani tedy pokud klepe vstrik...... :) :)
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“