
Hodnoty tlaku ARL
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 07 bře 2010, 10:50
- Bydliště: moravskoslezsky
Hodnoty tlaku ARL
Navazuji na dřívější muj problém s tlakem.Při ručnim protáčení motoru jde olej krasně až nahoru do vahadel.Po nastartovaní mam na volnoběh 0,4mpa a při 1500 ot,min 0,5mpa není to hodně?A po chvilce jako by se přestal mazat vrch -velmi divné zvuky -okamžitě zastaveno a vačka sucha?Co to muže dělat?Přetlakove ventily? 

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 07 bře 2010, 10:50
- Bydliště: moravskoslezsky
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 07 bře 2010, 10:50
- Bydliště: moravskoslezsky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 147
- Registrován: 23 led 2006, 18:03
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jaký tlak bych měl naměřit na hlavě u zahřátýho motoru ?
Mám tam cca 1,5 baru na volnoběh a při 1500ot. 2 bary. Dále tlak rovnoměrně stoupá s otáčkama až do 4,5 baru. Motor i olej ohřátej, měřeno na hlavě. Je to ARL.
Řešim vydřený pánve vačky. Jiná hlava, nová vačka, ložiska i hydra, zátky OK a po 30 min na volnoběh totálně vydřený pánve do červena.
Mám tam cca 1,5 baru na volnoběh a při 1500ot. 2 bary. Dále tlak rovnoměrně stoupá s otáčkama až do 4,5 baru. Motor i olej ohřátej, měřeno na hlavě. Je to ARL.
Řešim vydřený pánve vačky. Jiná hlava, nová vačka, ložiska i hydra, zátky OK a po 30 min na volnoběh totálně vydřený pánve do červena.

Golf II mTDI
Tak to asi nemaže ne?DAN píše:Jaký tlak bych měl naměřit na hlavě u zahřátýho motoru ?
Mám tam cca 1,5 baru na volnoběh a při 1500ot. 2 bary. Dále tlak rovnoměrně stoupá s otáčkama až do 4,5 baru. Motor i olej ohřátej, měřeno na hlavě. Je to ARL.
Řešim vydřený pánve vačky. Jiná hlava, nová vačka, ložiska i hydra, zátky OK a po 30 min na volnoběh totálně vydřený pánve do červena.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele: