nebo v novim Lexusu Lx600h(nebo tak něak) prostě bezestupňový převodovky ani 7G-tronic od MB taky zestárne a budem se dohadovat co je lepší jestli MULTITRONIC nebo 7G-Tronic.sice v tý audině je jenom 4kvalt ale i snim je to svezení skoro to neškube (akorat z 3ky na 4ku trochu pod plnym kotlem) samozřejmě se nemuže rovnat 6kvaltu tiptronic.navic při 130 km/h motor točí cca 2200-2350 ot/min
dlouhodobá spoteba je 7,2 l/100 a jsme spokojený.navíc tahle převodovka je pro tento motor uplně vyhovující akcelerace z0-100 km/h slušná (k přesnému číselnému ůdaji se radši nebudu vracet

Navíc motor po plném přidání plynu pokaždé(nezáleží na zatížení) vyletí na cca 3000 ot/min a až tam odsud se zbírá a v tom taky vidim výhodu proti manuálu.ale v každy pří padě kdybych si měl zvolit manuální převodovku tak 5kvalt.převody nejsou tak krátký.a to na našich silnicích výhoda