Auto bez uprav
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 čer 2006, 09:06
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
A ty jazdis bez uprav?
Ty na tej 205 jazdis bez uprav?bobyd píše:nemuzes srovnavat s sdi-cko s klasickym ropakem navic pezotackym dieslem kterej fakt snad prezije temer vse momentalne mam na 205 60tkm na olej a bez problemu samozrejme co se tyce motoru.
Octavia 1.9SDi,09/01.Jazdil som na 100% RO bez úprav od 04/06. Pôvodne najazdených 122tkm. Teraz už 136tkm. Po 8tkm problem. starty, nekludny motor. Posl.6tkm iba nafta.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Repk.olej=Nižšia spotreba, super výkon, Sójový=Vyš.sp. o cca 15%, horší chod.
Samotný SDI tzn. přímý vstřikování nafty do spalov acího prostoru bez turbodmýchadla může bejt trošku problém. Údajně proto, že - jak správně píšeš - hlavně při nízkym zatížení motoru, tedy městský provoz v kolonách, je u téhle koncepce motoru teplota ve spalovacim prostoru velmi nízká, což prý způsobuje nekvalitní spalování rostlináče včetně všech s tím souvisejících důsledků.
Mimiochodem: Existují hlavně v Německu firmy, který i tyhle motory přestavujou na rostklináč a režim vonoběhu řešej tak, že po určitý době takovýho režimu automaticky přižhavujou (specielní) žhavící svíčky !
Mimiochodem: Existují hlavně v Německu firmy, který i tyhle motory přestavujou na rostklináč a režim vonoběhu řešej tak, že po určitý době takovýho režimu automaticky přižhavujou (specielní) žhavící svíčky !
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
NO mam to upraveny na dvojnadrz a obcas to proplachnu ale posledni dobou na to dost casto zapomenu a nic se nedeje kupodivu je fakt ze tedkon na zimu pridvam do 30l oleje cca 10 litru nafty a vpodstate neprepinam
Jinak 2 nadrz mam umistenou napravo vepredu pod blatnikem je to jenom 3 litrovej kanystrik ale staci to.Kdyz se tem podivas mel bys tam mit takovy vzpery co snad drzi blatnik v tvaru ale ty jsou dost casto urezle a itak blatnik drzi no a na tu vzperu jsem primontoval starym opaskem nadrz provrtal dirku skrz tu stenu kde mas hever a pak uz jenom tricestny ventil a je to .
Jinak 2 nadrz mam umistenou napravo vepredu pod blatnikem je to jenom 3 litrovej kanystrik ale staci to.Kdyz se tem podivas mel bys tam mit takovy vzpery co snad drzi blatnik v tvaru ale ty jsou dost casto urezle a itak blatnik drzi no a na tu vzperu jsem primontoval starym opaskem nadrz provrtal dirku skrz tu stenu kde mas hever a pak uz jenom tricestny ventil a je to .
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Hadice jsou stejny na sem se vyprd a zpatecku taky zkratlou nemam vestinou mi ty 3 litry vystaci na tyden nekdy i na vic je dobre mit nove zhavice pak nastartujes i na cisty olej bez vestich problemu ve chvili kdy auto zacne startovat hur staci proplachnout z trilitivky a jezdi se dal ale ty zhavice jsou pomerne dulezite.205 je proste nezmar jedine co to chce jsou vetsi kola aby kdyz clovek prejidi nejake nerovnosti si vzdycky nevyrazil zuby ale motoricky genialni jednoduche na udrzbu no a kdyz jezdim kilak za 75 haleru tak si rikam ze levnejsi auto snad uz neexistuje
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
U VW 1,6...1,9 komůrkáč je eště dobrý posunout statickej počátek vstřiku nafty na trochu dřív ( tak o 0,1-0,2 mm - měřeno hodinkami na čerpadle ), pak to v tomhle počasí startuje na olej i když to nechám 3 - 4 hodiny stát ....... Jo, jo, PEUGEOT 205 to byla legenda, francouzi uměj dělat diesely, hlavně mě vždycky štvalo, že ten motor byl a je kultivovanější než ty VW 1,6 diesely. Daleko klidnější chod naprázdno a tak....... iiPEUGEOT 406 HDI je třeba daleko než VW 1,9 TDI PD (čerpadlo tryska ) .......... já vim, účinnost PD je o trošku vyšší a tím i trošku nižší spotřeba, ale neni to zas tak obrovskej rozdíl, i když je patrnej.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW