Octa 1.8 T plnící tlak

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jirka F
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2008, 00:36
Odpovědi: 0

Octa 1.8 T plnící tlak

Příspěvek od jirka F »

Setkal jste se někdo se závadou na Oktávce,1.8 T AGU A to takovou že mu neplní turbo,auto tu fyzicky nemám jen se mě ptal známý,v chybách nic není auto chytne bez problémů,jede ale bez turba. Už prý vyměnil dvě a to co tam teď má je prý vyzkoušené přímo ve firmě co dělají(repasují) turba,v měřených hodnotách prý není vůbec žádný plnící tlak. Divné.
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Blow off ventil KO.
jirka F
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2008, 00:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka F »

myslíš ten na turbu co přepouští ?
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

m_toy píše:Blow off ventil KO.
buď jedna varianta, nebo N75, co otvírá westgate na turbu, nebo el. k N75. Mám taky s tím problém a zjistil jsem, že mně do N75 jde jen 8V a on nesepne, takže je westgate pořád otevřený a turbo netlačí jak má, čili u mě problém asi v elektrice, ale neměl jsem čas to řešit, ona tu 1,8T má žena a aspoň nejezdí, jak prase, ale pravda je, že mě to taky sere, ale počkám až bude teplo, teda pokud někdo na něco nedojde, čím může být způsobený ten pokles V.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

TomasH píše: Mám taky s tím problém a zjistil jsem, že mně do N75 jde jen 8V a on nesepne, takže je westgate pořád otevřený a turbo netlačí jak má, čili u mě problém asi v elektrice, ale neměl jsem čas to řešit, ona tu 1,8T má žena a aspoň nejezdí, jak prase, ale pravda je, že mě to taky sere, ale počkám až bude teplo, teda pokud někdo na něco nedojde, čím může být způsobený ten pokles V.
Čim jsi to měřil? Osciloskopem nebo multimetrem?
Elektronika auta a technika........
776 829390
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

No ale on nesepne natvrdo ne ?? Napětí se na na ventilu mění dle potřeby. Ale nevím to jistě, tohle jsem nikdy neměřil.
Zkuste prosím někdo dolnit.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Teď tu někdo vyřešil pokles napětí na N75 výměnou ŘJ. Sice na TDI, ale v principu je to jedno. ;)

Propustnost N75 se řeší periodou spínání.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
jirka F
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2008, 00:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka F »

U tohoto motoru je N75 ovládán podtlakem nebo tím co si má turbo udělat za tlak? A kdyby byl N75 vadný tak alespoň něco diag napíše jako u tdi,mez překročena nebo nedosažena,alespoň myslím :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

TomasH píše:
m_toy píše:Blow off ventil KO.
buď jedna varianta, nebo N75, co otvírá westgate na turbu, nebo el. k N75. Mám taky s tím problém a zjistil jsem, že mně do N75 jde jen 8V a on nesepne, takže je westgate pořád otevřený a turbo netlačí jak má, čili u mě problém asi v elektrice, ale neměl jsem čas to řešit, ona tu 1,8T má žena a aspoň nejezdí, jak prase, ale pravda je, že mě to taky sere, ale počkám až bude teplo, teda pokud někdo na něco nedojde, čím může být způsobený ten pokles V.
Wastegate je snad pořád zavřený dokaď se na něj nedostane do baňky přetlak který přemůžu puržinu a ventil otevře??

Osobně bych to taky tipoval na přepouštěcí ventil do sání.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jirka F píše:U tohoto motoru je N75 ovládán podtlakem nebo tím co si má turbo udělat za tlak? A kdyby byl N75 vadný tak alespoň něco diag napíše jako u tdi,mez překročena nebo nedosažena,alespoň myslím :-)
AGU nemá snímač tlaku v sacím potrubí, jen teploty.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Jde o to že pokud to měřil multimetrem tak naměří akorát velký prd, protože do ventilu jde střída a tu multimetr nezměří. Tomu by těch cca 8V možná i odpovídalo.
Elektronika auta a technika........
776 829390
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Martin.R píše:Jde o to že pokud to měřil multimetrem tak naměří akorát velký prd, protože do ventilu jde střída a tu multimetr nezměří. Tomu by těch cca 8V možná i odpovídalo.
osciloskopem. Podle mě by stejně na volnoběh, mělo jít 12V do N75 a to stálých, aby WG byl zavřený (je zavřený jen při 12V, jinak je otevřený a propouští vzduch do baňky WG a otevírá WG). On by měl přece oscilovat, až při vyšším tlaku (mapa ŘJ), aby se turbo nepřetáčelo. Jinak je to zde řízeno přetlakem, který vzniká až za turbem, a jak píšete čidlo tlaku v sacím potrubí nemá. Jinak u mě bow-off v pořádku, ECU jsem sehnal druhou 100pro v pořádku a beze změny.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

TomasH píše:
Martin.R píše:Jde o to že pokud to měřil multimetrem tak naměří akorát velký prd, protože do ventilu jde střída a tu multimetr nezměří. Tomu by těch cca 8V možná i odpovídalo.
osciloskopem. Podle mě by stejně na volnoběh, mělo jít 12V do N75 a to stálých, aby WG byl zavřený (je zavřený jen při 12V, jinak je otevřený a propouští vzduch do baňky WG a otevírá WG). On by měl přece oscilovat, až při vyšším tlaku (mapa ŘJ), aby se turbo nepřetáčelo. Jinak je to zde řízeno přetlakem, který vzniká až za turbem, a jak píšete čidlo tlaku v sacím potrubí nemá. Jinak u mě bow-off v pořádku, ECU jsem sehnal druhou 100pro v pořádku a beze změny.
Těhle aut jsem moc s timhle problémem nedělal, ale mam pocit že už i na volnoběh to tam pouští střídu, kdyžtak mě někdo opravte.
Elektronika auta a technika........
776 829390
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

jo ještě jedna věc, pokud odpojím hadičku mezi baňkou WG a N75, tak to jede jak gula, jenže si to nereguluje WG, tak by mohlo jít turbo do kytek:(
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A co táhlo z baňky do wg je tam nějaký předpětí?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“