jojo bohatým beru a sám si nechám ) no pak to nacpu firmě co vyrábí čepy na auto ))pumix píše:To dvorky 1:
Malé zlo je taky zlo. Teď mne ber s nadhledem-Jak má stát mít prostředky na oprvy silnic, když Ty obíráš stát na daních jak Jánošík.
Porovnej ceny Olej vs Nafta bez daňové zátěže...
Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
pumix píše:Těší mne, že je tu ještě dost lidí, kteří poznali tvojí aroganciTomas-Oaza píše:no jo ,ale jak rikam nezajima me to jezdim za lev
no a to mi staci
"jezdim za levno" k tomu neni co dodat... ja su student a nejezdim na olej, vzdy prijedu na pumpu a natankuju si za nejake 2 kila... to mam tak na 120km... po brne mam prumernou spotrebu 6 litru... ci dam 26kc za salinu nebo se zvezu aute...
Prostě se jen využívá možností, je to těžký pochopit?pumix píše:To je hezké.chudý student a jezdí na naftu.Jste na tom hůř ,že tam lejete ty sračky?
Taky určitě nakupuješ věci, který jsou levnější a nevyhledáváš mocí mermo ty nejdražší. A když máš zdroj kterej plní účel... Jak jsem psal - každej má svůj podíl viny.
pozn.autora: Pokud chudej student jezdí svym autem, tak neni chudej!!!
nemám žádné auto na naftu
PCB a dioxiny
Nechcem sa zastavat vselijakych spalovacov sraciek, ale schvalne som si v compe nasiel, ake vlastne su v Europe platne poziadavky na likvidaciu nebezpecneho odpadu obsahujuceho PCB a dioxiny v spalovniach (kedysi som bol "smetiarom" - "popelarem" pre bratov Cechov).
Takze musi sa dodrzat teplota spalin 1200 stupnov po dobu 2 sekund pri objemovom obsahu kyslika v spalinach min. 6% (3% ak ide o tekuty odpad). To vsetko pri atmosferickom tlaku (resp. nizsom, lebo v kotloch je podtlak).
Co z toho nie je dodrzane v dyzlaku? Asi len ta doba 2s, neviem, ako dlho si spaliny udrzia vysoku teplotu po opusteni spal. priestoru (zeby az po katalyzator, prip. kusok za nim?).
Avsak tlak spalin v spalovacej komore dyzla je radovo vyssi, takisto obsah kyslika v spalinach je po vacsinu doby prevadzky motora tiez ovela vyssi (okrem plneho plynu).
Tak neviem, ci sa tymto nevykompenzuje ta kratsia doba na reakciu. A ci nahodou likvidacia v motore nakoniec nebude este ekologickejsia nez v spalovni? Chcelo by to zmerat, ale kto by na to uz mal prostriedky.
Este poznamka, pri spalovani rastlinneho oleja vseobecne takisto vznikaju dioxiny, takze asi sa v dyzli zaroven zlikviduju, ked to v ekologickom Nemecku tak fici...
Takze musi sa dodrzat teplota spalin 1200 stupnov po dobu 2 sekund pri objemovom obsahu kyslika v spalinach min. 6% (3% ak ide o tekuty odpad). To vsetko pri atmosferickom tlaku (resp. nizsom, lebo v kotloch je podtlak).
Co z toho nie je dodrzane v dyzlaku? Asi len ta doba 2s, neviem, ako dlho si spaliny udrzia vysoku teplotu po opusteni spal. priestoru (zeby az po katalyzator, prip. kusok za nim?).
Avsak tlak spalin v spalovacej komore dyzla je radovo vyssi, takisto obsah kyslika v spalinach je po vacsinu doby prevadzky motora tiez ovela vyssi (okrem plneho plynu).
Tak neviem, ci sa tymto nevykompenzuje ta kratsia doba na reakciu. A ci nahodou likvidacia v motore nakoniec nebude este ekologickejsia nez v spalovni? Chcelo by to zmerat, ale kto by na to uz mal prostriedky.
Este poznamka, pri spalovani rastlinneho oleja vseobecne takisto vznikaju dioxiny, takze asi sa v dyzli zaroven zlikviduju, ked to v ekologickom Nemecku tak fici...
Felda 1.9d
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Nejlepší je na tom ta spravedlnost. Pravděpodobnost, že dojedu nějakýho troubu, co jezdí na humus je strašně mizivá. Ale ten trouba se tráví nejvíc sám (stání na křižovatce s větrem v zádech, pohyb kolem auta když je nastartovaný a pokud má ten trouba i garáž, tak to je úplně nejlepší, protože tam se v klidu tráví nejvíc a klidně i celá jeho rodina) Jediný, co mě mrzí, že pak bude někde kašlat ve špitále a budou ho dávat dohromady i za moje peníze.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Marta.Viky
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 led 2006, 23:31
- Bydliště: Ceske Budejovice
no tu to vyzera teda...ja si tiez myslim ze spalovat rastlinku je daleko lepsia alternativa ako ten humus vyjazdeny... nemam zaujem obranovat
taketo "ekologicke" zabavky no je to zrnko v piesku s porovnanim aky humus denne vypustaju obrovske spolocnosti, do vody a vzduchu...
no ale donutit taky zaoceansky tanker tankovat LANDO alebo KAROLINU, urcite by to globalne viac pomohlo ako vysvetlovat niekomu nieco co pochopit nechce