Kolik snese koníků BXE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kolik snese koníků BXE
jaká je bezpečná hranice na tento motor, už jsem viděl dva seriový motory u kterejch koukala ojnice z bloku
VA nebo líp VB turbo a přivařit 3dír přírubu ke katu , nebo hybribka do origo svodů.Ferenzzo píše:co je potřeba k dosáhnutí zhruba 160-170 koní, na O2 1,9 TDI 77kw?
je jasný že turbo a chip, ale k turbu je potřeba co předělat? Díky
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
VA nebo líp VB turbo a přivařit 3dír přírubu ke katu , nebo hybribka do origo svodů.[/quote]
Nejsem v tom zrovna zběhlej, ale co je to VA, nebo VB turbo a jakej je rozdíl mezi nima a hybridem?
Nejsem v tom zrovna zběhlej, ale co je to VA, nebo VB turbo a jakej je rozdíl mezi nima a hybridem?
OII 1.9 TDi 125 kW by TDIfun - prodáno
VW Passat 1.9 TDi 96kW AWX - prodáno
VW Passat 2.0 TDi 103kW CBAB =>132kW
VW Passat 1.9 TDi 96kW AWX - prodáno
VW Passat 2.0 TDi 103kW CBAB =>132kW
Nejsem v tom zrovna zběhlej, ale co je to VA, nebo VB turbo a jakej je rozdíl mezi nima a hybridem?[/quote]gumin píše:VA nebo líp VB turbo a přivařit 3dír přírubu ke katu , nebo hybribka do origo svodů.
VA (turbo z 96KW verze - ASZ, BLT), VB (turbo z 110KW verze -ARL) a hybrid je xxxxxx. tzn, že je poskládané z jiných turb... A hlavně je to udělaný tak, aby vše páslo jak prdel na hrnec při výměně za origo turbo. Jinak turbo VA je do cca 170ps, VB do cca (na rotačce tak 185ps a u PD někdy i 200ps) a hybrid se dělá v několika verzích (cca 200, 230, 250 atd)... Hybridní turba děla zdejší Andre (turbosport), dále BHmotor a pak ještě Oleg (turbopower).
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
Takže VB a převařit přírubu turbo => výfuk, a co na to spojka? auto je nové, má najeto 25tis kmtoby66kw píše:VA nebo líp VB turbo a přivařit 3dír přírubu ke katu , nebo hybribka do origo svodů.Ferenzzo píše:co je potřeba k dosáhnutí zhruba 160-170 koní, na O2 1,9 TDI 77kw?
je jasný že turbo a chip, ale k turbu je potřeba co předělat? Díky
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
Spojka nějakej čas vydrží , stačí to od spodu nepřehánět s kroutákem.Ferenzzo píše:Takže VB a převařit přírubu turbo => výfuk, a co na to spojka? auto je nové, má najeto 25tis kmtoby66kw píše:VA nebo líp VB turbo a přivařit 3dír přírubu ke katu , nebo hybribka do origo svodů.Ferenzzo píše:co je potřeba k dosáhnutí zhruba 160-170 koní, na O2 1,9 TDI 77kw?
je jasný že turbo a chip, ale k turbu je potřeba co předělat? Díky
PS . ten první díl výfuku z přírubou a kuchlím katem mám naprodej ,dám fotku.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
VA (turbo z 96KW verze - ASZ, BLT), VB (turbo z 110KW verze -ARL) a hybrid je xxxxxx. tzn, že je poskládané z jiných turb... A hlavně je to udělaný tak, aby vše páslo jak prdel na hrnec při výměně za origo turbo. Jinak turbo VA je do cca 170ps, VB do cca (na rotačce tak 185ps a u PD někdy i 200ps) a hybrid se dělá v několika verzích (cca 200, 230, 250 atd)... Hybridní turba děla zdejší Andre (turbosport), dále BHmotor a pak ještě Oleg (turbopower).[/quote]Thopr píše:Nejsem v tom zrovna zběhlej, ale co je to VA, nebo VB turbo a jakej je rozdíl mezi nima a hybridem?gumin píše:VA nebo líp VB turbo a přivařit 3dír přírubu ke katu , nebo hybribka do origo svodů.
Doplnil bych RR-auto
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
