Levný palivový filtr

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

aldamir
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 bře 2011, 19:36

Levný palivový filtr

Příspěvek od aldamir »

Ahoj všem.Tak jsem sehnal dodavatele vyfritu , tak dělám meřo z něj místo z novýho. Po esterifikaci sic filtruji , ale asi filtr bude třeba častěji měnit. Mám Mareau 100 TD a Tranzita 2.5 , rád bych tam osadil filtr z nějakýho auta, který je relativně levný. Napadá vás něco ? Díky za tip.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

u te mareny to chces jako uplne zrusit a udelat jinej? nebo jen sehnat stejny co pasuje? tam se musi jit podle zavitu a pasuji ze starych dieselu co byly v tipu atd,ale pod 120 kc se neda dostat ted mluvim o cenach za ktere ja nakupuju nevim jak v maloobchode
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
aldamir
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 bře 2011, 19:36

Příspěvek od aldamir »

Tak 120 je dobrá cena jo kouknu na ty rozměry.Dík.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jinak ja mam moznost pro sebe na JTD BOSH za 180,ale ja takove malickosti neprekupuju,protoze na tom je marze max 30 kc.
ale jen at mas predstavu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Používám všude držák palivovýho filtru z opla omegy 2,5td. Filtr do něj se dá koupit okolo 150kč a je poměrně velkej takže se hned neucpe. Držák je elektricky vyhřívanej takže další výhoda.
Onderr
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 10 dub 2010, 17:18

Příspěvek od Onderr »

Tohle mě taky zajímá, mám bravu TD a ten filtřík se tam zasere docela rychle. už budu muset zase měnit, protože to skoro nejede. Necuká jen výkon jde dolů.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

no jejda ted mi to doslo ze snizeni vykonu muze delat palivak a vzduchac a ja to svadim na olej jako palivo.Sice ma palivak vydrzet 30 tis a ja na nem mam 8,ale sracek tama proteklo dost.Jinak kdyz resite to vyhrivani,tak me u brava nefunguje,prtoze se mi vzdy odpali pojistka co k nemu prislusi a ja jako neznalec elektriky to neumim vyresit. muze to zpusobit spatne ochranne rele jak je napsano v navodu?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Onderr
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 10 dub 2010, 17:18

Příspěvek od Onderr »

S tou elektrikou nevím ale výkon mě klesá už po cca 2000 km a je to přicpáním paliváku. Když se vymění tak je to zas raketa :)....s přihlédnutím na výkon motoru (LOL)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja sem najel asi 1000 km na MERO a ted dalsich 1000 na olej,takze by to mohlo odpovidat. navic predtim ruzne druhy nafty od nejlevnejsich az po nejdrazssi. Takze ja ted budu riskovat ze koupim filtr co nebude pasovat,ale aspon budu vedet. Musi pasovat zavit coz je M16x1,5 u vsech fiatu co sem hledal od UNA po Mareu nehlede na turbo motor nebo CR. V cem se filtry lisi je vnejsi a vnitrni prumer s vyskou. vnejsi prumer je v rozmezi 80-85 vnitrni se vetsinou neudava zalezi od katalogu a vyrobce. A viska je od nejakych 120-180. Zjistil sem,ze treba moje JTD melo do roku 2000 vse stejne krom vysky tim padme si myslim,ze ma filtr asi vetsi objem o nejaky ml. Jenze jine katalogy to uvadi naopak. do roku 2000 vyska 180 mm a nad rok 2000 150-165 mm co vyrobce to jina vyska u jineho modelu:D
Rikam si prdim na to koupim proste filtr treba na punto s vyskou okolo 150 mm a zkusim to tam prdnout. Jedine co nebude mozna pasovat je tesici krouuzek,ze ten vnitrni prumer nesedne k te prirube jinak si myslim,ze to je fuk. Pokud to bude fungovat tak by melo aj na motorech 1,9 TD 75 a 100
Pak bychom se mohli domluvit,ze bych sehnal od nejakeho dodavatele vetsi mnozstvi tech filtru za cenu treba tech 150.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Onderr
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 10 dub 2010, 17:18

Příspěvek od Onderr »

Měl jsem na autě už asi 8 typů, různé velikosti a všechno oki. Jinak domluvit se můžem to by bylo supr. Odkud že jsi?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Onderr píše:Měl jsem na autě už asi 8 typů, různé velikosti a všechno oki. Jinak domluvit se můžem to by bylo supr. Odkud že jsi?
2 hodiny jsme to studoval podle katalogu filtronu.
Prumer tesniciho krouzku 70(71)mm maji vsechny diesely od fiatu
nejvetsi rozdily jsou ve vysce filtru,ale taky jak je zavit tak to hrdlo vypada u JTD jinak jak u TD takze tam bych se kapanek obaval aby to vubec dosedlo na to tesneni.
Ja sem ze Zlina
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Onderr
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 10 dub 2010, 17:18

Příspěvek od Onderr »

Já myslím že to bude no problém. Já jsem z Bogumína (bohumín) ale často jsem v Brně. Bych se moh stavit to je skoro po cestě...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Onderr píše:Já myslím že to bude no problém. Já jsem z Bogumína (bohumín) ale často jsem v Brně. Bych se moh stavit to je skoro po cestě...
takco sem cetl ty jezdis na paliva do Polska tak proc nekupujes tam? garantuju,ze tam koupis filtr za 150 jak nic a bdue pasovat na tvoje TD urcite. Ja tam chcu zkusit dat ten nejlevnejsi co sezenu at kdyztak nevyhodim 200 z okna,ale este chvilku pockam a zpocitam aj spotrebu,protoze kvuli nejakym 10 Nm se mi v tom filtru nechce hrabatono to neni zase tak jednoduchy jak vymenit olejovy.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

sikin1987 píše:
Onderr píše:Já myslím že to bude no problém. Já jsem z Bogumína (bohumín) ale často jsem v Brně. Bych se moh stavit to je skoro po cestě...
takco sem cetl ty jezdis na paliva do Polska tak proc nekupujes tam? garantuju,ze tam koupis filtr za 150 jak nic a bdue pasovat na tvoje TD urcite. Ja tam chcu zkusit dat ten nejlevnejsi co sezenu at kdyztak nevyhodim 200 z okna,ale este chvilku pockam a zpocitam aj spotrebu,protoze kvuli nejakym 10 Nm se mi v tom filtru nechce hrabatono to neni zase tak jednoduchy jak vymenit olejovy.
Promiň, ale píšeš že to není nic jednoduchýho vyměnit palivovej filtr? Co je na tom tak složitýho? Vždyť je to práce na 2 minuty i s umytím rukou.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

2 minuty? nebud smesny. za 2 min mozna vytahnes ty 2 konektory co tam pekelne drzi a umyjes si ruce,ale mas tam nekolik sroubu a mista pekne malo. Je to prace na 15 min,ale kdyz ti pak po z5tne montazi zacne chcat nafta jako kdysi nam s mechanikem zjistis,ze aj navic. tesneni filtru co neni origo nestesni. aspon od nekterych znacek
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“