fiat brava nestartuje 1,9TD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pospa
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 20 bře 2011, 21:41
Odpovědi: 0

fiat brava nestartuje 1,9TD

Příspěvek od pospa »

chci se zeptat mam bravu privod nafty k cerpadlu cajk ani bublina a stejne to nenavrknu nevedel by nekdo zavadu pricinu kdyz to roztahnu tak to bezi i po dvou hodinach to nastartuju ale jak to stoji dil problem vubec neskitne sim vas poradte bo me jebne diky moc
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Skusit zmerat tlaky
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
pospa
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 20 bře 2011, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od pospa »

zase si rikam kdyby to bylo tlakama tak to nenavrknu ani po dvou hodinach co jsem to roztahl vid zkusim jeste filtr a hzavicky a pak predvstrik az pote tlaky
baloo2009
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 30 zář 2009, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od baloo2009 »

Presne ake to typ, mali sme podobny problem. Nedostávalo na solenoid 12V, ale len okolo 10. Vyhodili sme immo, natiahol som cez relatko + a ide. Ale to platilo u TD.
Opel Vectra B 1,8 16V ex
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
pospa
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 20 bře 2011, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od pospa »

prosim te nemohl by si popsat preneji a co jak udelat dik
baloo2009
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 30 zář 2009, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od baloo2009 »

Na čerpadle je solenoid zabaleny do immo jednotky,z boku sú zatrhnuté šroby,tie treba vybrať, potom je prístup k solenoidu. jeden čierny kabel je vo vnutri napojeny na solenoid. To odpojíš, radšej vyber cely immobilizer vonku aj vo vnutri a nebude svietit immo. Nameraj z immo kabla 12v spínané os spínačky-to bude ovládanie relátka. Cez poiskovy box napojiť 12v z akumulatora na relátko/to bude prívod na solenoid/(30),vystup z relátka na solenoid, kostra a musí to ísť. Len ODPOJIŤ IMMO AJ VO VNUTRY PRED MERANÍM,aby nedošlo k napojeniu odchadzajuceho signalu z immojednotky. To je vsetko
Opel Vectra B 1,8 16V ex
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
albert22
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 03 pro 2008, 10:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od albert22 »

Typnul bych to na ucpaný sítko v nádrži
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale když to normálně jede, a pak to nejde natočit...nehledě na to, jestli tam má pumpičku,byla by vcuclá...Prověřil bych žhavení tak, že bych vyndal žhavičky a zkusil zažhavit..,anebo v tomto počasí by musely být tlaky dost v p.deli.... :)
nepropadat panice...
cobra15
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 02 úno 2011, 17:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od cobra15 »

Ahoj,

když jem měl máreu tak to bylo hadičkami na naftu. Padala nafta a dlouho jsem ráno startoval. Vyměna hadiček a vyčištění sítka v nádrži pomohlo. Pak ještě proměř žhaviče. Na dva už jsem to nenatočil :)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

pokud ma motor tlaky nastartuje bez zhavicu. ja mam KO jednodku i zhavice a startuju do -5. poak mam problemy a vzdy vybiju baterku.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Jo ale neporovnavaj jabka s hruskami.
Priamy vstrek a komora su dve rozdielne veci.
Zmeraj tlaky,nech sa pohneme dalej.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Bacha, ten motor nemá hydra, chce to změřit zastudena vůle ventilů...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A tam se pak stane za studena co? Viz. ta nestartující DW8B v mrazech, jako motor má malou kompresi nebo jak? :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to klasika s podložkami jako XUD, u Fiata to sice není tak časté jako u Peugeota, ale při velkém proběhu může zastudena být vůle 0...Bez kontroly vůle není jistota... :)
Nehledě na to, že někdo již mohl dělat hlavu a zaměnit podložky, což se mi již několikrát stalo..
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ty vule se maji kontrlovat kazdych 60 u techto motoru. Sem presvedceny,ze u mojeho to nikdo nidky nedelal jako vscehny jine opravy (hm)
Chtel sem to zmerit, ale nejak sem na to neprisel jak na to.Taky kdyz sem se ptal v servise kolik by stalo tak vypodlozkovani,tak rikali vsak to ma hydrosteli. Ja rikam ale prd vsechny 8V u fiatu maji podlozky. Nikde mi nerekli: joo vpohode to udelame na tom nic neni.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“