Filtrace
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Filtrace
Zdravím páni,
když filtruju vyfrit přes filtr z liazu, tak se mi po chvíli(7-8l, někdy dřív) ucpe "sádlem" a po chvilce úplně přestane téct. Drobky to nejsou, ty zachytá silonka, přes kterou to liju k tomu filtru...
Co pomůže? zředit to trochu naftou nebo něčím? Díky
když filtruju vyfrit přes filtr z liazu, tak se mi po chvíli(7-8l, někdy dřív) ucpe "sádlem" a po chvilce úplně přestane téct. Drobky to nejsou, ty zachytá silonka, přes kterou to liju k tomu filtru...
Co pomůže? zředit to trochu naftou nebo něčím? Díky
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
To sadlo musis prefiltrovat pres nejaky textil, treba geotextilii, staci hrubejsi, kdyz to neudelas, tak ten filtr ucpes opravdu ani ne po 10 l. Je moc jemny a ty castecky sadla, ktere delaji ten olej takovy kalny to proste zalepi.
Nejlepsi je to ohrat na sporaku, staci aby se vyceril, nemusi byt vrouci. Treba 35°C uz dela pri filtraci divy... V lete to nech na slunci a mas to zadara ohrate...
Nejlepsi je to ohrat na sporaku, staci aby se vyceril, nemusi byt vrouci. Treba 35°C uz dela pri filtraci divy... V lete to nech na slunci a mas to zadara ohrate...
to nevim, ale ja osobne jsem mel na mysli pred filtraci oleje filtrem z LIAZ olej prefiltrovat pres geo, nebo nejakou textilii, tim se chyti sadlo a pak dofiltrovat pres filtr a pak nalevat.
Kdysi jsem premyslel o odstredivce, to by byla lepsi alternativa, nez porad vyhazovat mastne hadry, vsechno mastne.
Treba se necha nekdo inspirovat, chce to zkusit na ostredivce z LIAZu, ZETOR a nejake zubove cerpadlo...
Kdysi jsem premyslel o odstredivce, to by byla lepsi alternativa, nez porad vyhazovat mastne hadry, vsechno mastne.
Treba se necha nekdo inspirovat, chce to zkusit na ostredivce z LIAZu, ZETOR a nejake zubove cerpadlo...
dobře, díky za radu, filtuju to ještě přes silonku, ale ta opravdu zadrží jenom hranolky...
kde seženu tu geotextilii, nebo po čem se mám shánět v obchodě?
kde seženu tu geotextilii, nebo po čem se mám shánět v obchodě?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Vem to jen přes kuchyňskej cedník. A sádlo co ti zbyde v cedníku nech na léto Když už to nechce přes filtr týct tak dlouhou štětkou přes ten filtr v oleji parkrát přejedu a jede to dál.Ferenzzo píše:dobře, díky za radu, filtuju to ještě přes silonku, ale ta opravdu zadrží jenom hranolky...
kde seženu tu geotextilii, nebo po čem se mám shánět v obchodě?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 říj 2010, 02:50
kluci dneska sem poprve filtroval vyfrit a chcu se poptat jak na to lip.
Napred napisu co sem delal: takze mel sem v litrovkach vyfrit asi 14 dni takze melo neco sednou na dno coz se nekonalo. Udelal sem nasledovni: ustrihl trosku 3 vrstve geotextilie a dal do nalevky se sitkem. samozrejme to teklo hodne pomalu, takze sem u toho stravil dost minut az hodin. pak sem to to projizdel jeste silonky. takze vlastne textiilie, 2-3 vrstvy silonky a jeste to sitko na nalevce. Jenze jd emi o to,ze ta geotextilie samozrejme nepokryje celou plochu nalevky a ten olej urcite obtekal a neco muselo pak pres to plechove sitko uniknout. jak to filtrujete pres tu textilii? jak zamezit tomu,ze me nektere smitka muzou proklouznout. takhle urcite ucpu brzo palivak. jako samozrejme lepsi jak kdyz to ucpe vstriky,ale ten filtr nestoji zase 50 kc abych ho porad menil.Jinak sem to redil teda zase 1:1 nekdy vic oleje,ale zase sem dal na 5l smesy asi pul litra benzinu. Sem zvedavy kdy se auto zastavi:D.
Napred napisu co sem delal: takze mel sem v litrovkach vyfrit asi 14 dni takze melo neco sednou na dno coz se nekonalo. Udelal sem nasledovni: ustrihl trosku 3 vrstve geotextilie a dal do nalevky se sitkem. samozrejme to teklo hodne pomalu, takze sem u toho stravil dost minut az hodin. pak sem to to projizdel jeste silonky. takze vlastne textiilie, 2-3 vrstvy silonky a jeste to sitko na nalevce. Jenze jd emi o to,ze ta geotextilie samozrejme nepokryje celou plochu nalevky a ten olej urcite obtekal a neco muselo pak pres to plechove sitko uniknout. jak to filtrujete pres tu textilii? jak zamezit tomu,ze me nektere smitka muzou proklouznout. takhle urcite ucpu brzo palivak. jako samozrejme lepsi jak kdyz to ucpe vstriky,ale ten filtr nestoji zase 50 kc abych ho porad menil.Jinak sem to redil teda zase 1:1 nekdy vic oleje,ale zase sem dal na 5l smesy asi pul litra benzinu. Sem zvedavy kdy se auto zastavi:D.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:kluci dneska sem poprve filtroval vyfrit a chcu se poptat jak na to lip.
Napred napisu co sem delal: takze mel sem v litrovkach vyfrit asi 14 dni takze melo neco sednou na dno coz se nekonalo. Udelal sem nasledovni: ustrihl trosku 3 vrstve geotextilie a dal do nalevky se sitkem. samozrejme to teklo hodne pomalu, takze sem u toho stravil dost minut az hodin. pak sem to to projizdel jeste silonky. takze vlastne textiilie, 2-3 vrstvy silonky a jeste to sitko na nalevce. Jenze jd emi o to,ze ta geotextilie samozrejme nepokryje celou plochu nalevky a ten olej urcite obtekal a neco muselo pak pres to plechove sitko uniknout. jak to filtrujete pres tu textilii? jak zamezit tomu,ze me nektere smitka muzou proklouznout. takhle urcite ucpu brzo palivak. jako samozrejme lepsi jak kdyz to ucpe vstriky,ale ten filtr nestoji zase 50 kc abych ho porad menil.Jinak sem to redil teda zase 1:1 nekdy vic oleje,ale zase sem dal na 5l smesy asi pul litra benzinu. Sem zvedavy kdy se auto zastavi:D.
normalne vemu ubrus z hospody, vystrihnu diry v kazdem rohu, zavesim na hak a naliju tam tak 20 litru, druhy den hotovo, zadny bordel s tim neni
no jeste sme precetl par prispevku a podle vasich zkusneosti se mi ten filtr ucpe hned po 10 vyjetych litrech vyfitu:( ja zkusim sehnat ten filtr na liazku,ale to bude taky beh na dlouhou trat to potece tak 2 dny.
Neco jinyho jak geotextilie nepouzivate? nejaky filtracni papir co by filtroval podobne jako palivak
napadla me hoodne draha metoda a muselo by se tozavesit nad nadobu do ktere by se to filtrovalo,ale to by taky teklo tyden:D
http://www.mountfield.cz/filtracni-vloz ... Z0007.html
no tak tady uz se to da http://www.eva.cz/zbozi/52565/kartusovy ... a-1249l-h/
ale kdo bude zase platit postovny kdyz ani nevik jak by to pres to teklo. to by chtelo fakt pod tlakem:(
Neco jinyho jak geotextilie nepouzivate? nejaky filtracni papir co by filtroval podobne jako palivak
napadla me hoodne draha metoda a muselo by se tozavesit nad nadobu do ktere by se to filtrovalo,ale to by taky teklo tyden:D
http://www.mountfield.cz/filtracni-vloz ... Z0007.html
no tak tady uz se to da http://www.eva.cz/zbozi/52565/kartusovy ... a-1249l-h/
ale kdo bude zase platit postovny kdyz ani nevik jak by to pres to teklo. to by chtelo fakt pod tlakem:(
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Přes filtr z liazky protáhnu v pohodě 500litrů, pak už to teče pomalejc. Vymejšlíš jen blbosti, ti to přece může bejt jedno jestli se ti to přefiltruje za dva dny, jestli u toho chceš čekat až se ti to přefiltruje tak se na to vyser to nemá cenu u toho čekat. Místo čekání u filtrace jdi radši do práce, vydělej prachy a kup naftu. Mě trvá přefiltrování celýho sudu pár minut, protože když jdu kolem filtru tak tam naleju barel a jdu od toho. A pak jen přijdu natankuju do nádrže a jedu, ale určitě mě nenapadlo u toho čekat. Ke konci životnosti filtru se mi filtruje třeba jen 10litrů za 24hodin.sikin1987 píše:no jeste sme precetl par prispevku a podle vasich zkusneosti se mi ten filtr ucpe hned po 10 vyjetych litrech vyfitu:( ja zkusim sehnat ten filtr na liazku,ale to bude taky beh na dlouhou trat to potece tak 2 dny.
Neco jinyho jak geotextilie nepouzivate? nejaky filtracni papir co by filtroval podobne jako palivak
napadla me hoodne draha metoda a muselo by se tozavesit nad nadobu do ktere by se to filtrovalo,ale to by taky teklo tyden:D
http://www.mountfield.cz/filtracni-vloz ... Z0007.html
no tak tady uz se to da http://www.eva.cz/zbozi/52565/kartusovy ... a-1249l-h/
ale kdo bude zase platit postovny kdyz ani nevik jak by to pres to teklo. to by chtelo fakt pod tlakem:(
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,