filtrování a čepování - jak na to
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
filtrování a čepování - jak na to
zdar někdo chtěl vidět čerpadlo na sání a filtrování oleje a nějak nemůžu najít kdo, tak se mrkněte pokud máte zájem. Je to elektromotr a čeradlo z vysokozdvižnýho vozíku, tím to saju a pak filtruju přes přídavnej filtr. Tlačím to přes filtry výstupním tlakem, ale ukázalo se to jako nic moc, protože ten tlak zdeformoval první filtr tak to musím předělat a budu to přes filtry sát. Takže ze sudu do filtrů a pak do čerpadla odkud rovnou do kanistru nebo do nádrže. Sací výkon to má taky clekem slušný takže pak to snad bude ok ))
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
tak tady je ten můj výtvor. Nikomu to nevnucuju, ale mě to dost ulehčí práci když dělám doma rafinérku ) je to na 24 V. Mám doma startovací vozík na 12/24V, ale uživí to i 12 V z baterky když ja auto nastartovaný
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
40 kjč jedna vložka jemná i hrubá je to stejný a už jsem s tím přefiltroval něco kolem 800 litrů - ale vyjetýho oleje alena friťák je to taky gut. Jen by to chtělo udělat nějaký sací košTkevlar píše:Kolik te stoji nove filtry?
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24 led 2006, 16:55
- Bydliště: vysocina
To zajimalo mně.Taky by mně zajímalo to cerpadlo jake ma paraametry,jestli ti je hydraulicky tak asi tlací dost,ale zase aby neprotrhlo ty filtry.Na téhle adrese jsem našel potřebné filtry a s požadovanou čistotou má být asi 5mikronů-http://www.ceskefiltry.cz/
ty parametry nevím, ale napájím to 24 V ze startovacího vozíku, takže to má dost ampér. Ale zkoušel jsem to přes baterku v autě a taky to běželo. JInak je to z hydrauliky z el. desty. Ty filtry mi to cupuje, na to jsem přišel ale nedávno a tak budu přes ty filtry sát olej a tlačit to do nádrže. Když jsem to sál rovnou do čerpadla a pak tlačil do filtrů tak to první filtr zdeformovalo. Jinak ty vložky se dají koupit kdekoliv v náhradních dílech na náklaďáky. Avia, karosa, liaz atd. u nás v K. Varech máme prodejny 2 ). Jinak ten držák se už snad ani koupit nedá a když jo tak pěkně mastně, ale určitě se to dá sehnat někde z nějakýho statku z vyřazený V3S, nebo z liazky. Čerpalo by určitě šlo obyč na vodu co se připojí na vrtačku, já měl doma tohle a tak jsem to udělal z hydrauliky pač to mám zadara a to je moje oblíbená cena )
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Všelijakých motorů a motorků mam doma hafo, s čerpadlem je to horší, po tom abych se povohlíd někde na vrakáči. Co takle čerpadlo do serva, myslíte že by to šlo použít ? Vůbec nemam představu, jakej to zvládne průtok...S tlakem asi problémy nepředpokládam...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
jojo to čerpadlo ze serva by taky mělo fungovat já to tak chtěl taky dělat, ale pak jsem vyštrachal tajdleto z tý hydrauliky ). Jinak mám pocit, že by se dalo použít i vodní čerpadlo poháněný vrtačkouZdenda píše:Všelijakých motorů a motorků mam doma hafo, s čerpadlem je to horší, po tom abych se povohlíd někde na vrakáči. Co takle čerpadlo do serva, myslíte že by to šlo použít ? Vůbec nemam představu, jakej to zvládne průtok...S tlakem asi problémy nepředpokládam...
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
- Marta.Viky
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 led 2006, 23:31
- Bydliště: Ceske Budejovice
no já s tím přepálenej ještě nefiltroval, protože k němu nemám přístup, ale určitě by to přefiltrovalo dostatečně aby se o zbytek postaral palivovej filtr v autě. Popřípadě by se to mohlo nechat ještě den dva odstát než to naleješ do auta a k tý rychlosti počítám přibližně 10 - 15 vteřin na jeden litr záleží taky na hustotě a teplotě. Já s tím filtruju vyjetej olej, kterej předtím naředím buď benzínem, nebo naftou podle toho co se zrovna namane.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
no nevím jak to odkalit, ale co to zkusit nechat usadit a pak slít jen ten vršek?? ty vložky jsou dva druhy jemný a hrubý, já tam mám dva jemný. Myslím, že pokud něco projde přes filtr tak už by to čerpadlu nemělo uškodit od toho je to filtr, aby zachytil částice co by škodily. Porouchal se mi escort r.v. 96 a proto jsem oprášil starýho z r. 1986 je to 1,6 D a tam teď leju jen čistej rosltiňák ( v Kauflandu mají zrovna akci 2 l za 29,90 ) a jezdí i stratuje to super. A to ten motor má najeto něco kolem 350 tis. Km
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw