Přes zimu nový, ale teď jak se oteplilo, tak vyfrit...Ferenzzo píše:díky za odpovědi a koval, mluvíme o novém oleji nebo vyfritu?
jak kdo jezdí na RO a pod.................
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
pokud je voda tak je u dna. nebo je tam taková šedá kaše a to se nechá odstát .
Jinak Escort vyhozenej hlavní naftovej filtr a místo něj napojená odkalovací sklenička se sítkem z traktora a pak 2 ks plastových filtrů na hadici.Předehřev a teď 80% čehokoliv (vyfrit, zbytky trafa ze dna sudu, kompresorový olej)a 20% nafty a startování i jízdy bez problémů. Jen při plným plynu docela kouří.
Galaxie TDi 81 KW 80% trafo a 20% nafta (někdy jen 100% trafo ) a jede a startuje pořád stejně. Teď tedy závada asi váha vzduchu nebo nějaka hadička pač výkon dost znatelně ubyl a od spodu nemá takový výkon.Jinak za studena kouří bíle pak už ne. Jen při plným plynu jde černej kouř.
Jinak Escort vyhozenej hlavní naftovej filtr a místo něj napojená odkalovací sklenička se sítkem z traktora a pak 2 ks plastových filtrů na hadici.Předehřev a teď 80% čehokoliv (vyfrit, zbytky trafa ze dna sudu, kompresorový olej)a 20% nafty a startování i jízdy bez problémů. Jen při plným plynu docela kouří.
Galaxie TDi 81 KW 80% trafo a 20% nafta (někdy jen 100% trafo ) a jede a startuje pořád stejně. Teď tedy závada asi váha vzduchu nebo nějaka hadička pač výkon dost znatelně ubyl a od spodu nemá takový výkon.Jinak za studena kouří bíle pak už ne. Jen při plným plynu jde černej kouř.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
