6Q prevodovka do 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
6Q prevodovka do 4x4
Mam O1 Combi 4x4 TDI motor AGR a je vnom 5Q prevodovka EAG ku ktorej je priradeny zadny diferencial (rozvodovka) EUN. Kedze je tesne pred smrtou tak planujem spravit prestavbu na 6Q prevodovku FEM ku ktorej je priradena rozvodovka EUM. Budu mi sediet stale prevody oboch diferakov (rozvodoviek). Pytam sa ci mi pojde 6Q prevodovka FEM s 5Q rozvodovkou EUN Alebo musim dat aj diferak EUM aby mi sedeli stale prevody???
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Tady nema vliv na zadni dif stalej prevod ale uhlova prevodka. Tam je u 5Q prevod 27/17 a na zadnim dif.17/27. U 6Q je to problem zjistit, protoze etka prevod neuvadi protoze soukoli jak na prevodce tak na dif nelze obednat, obednava se komplet prevodovka a nebo diferencial.zadni dif je oznacenej v etce pouze obednacim cislem a jsou 3 dif podle typu motoru ne podle prevodovky, jakej je v nich rozdil to nevim.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Ano to viem ze je kratka. Na 6ke ma pri 2000ot./min. rychlost iba 100km/h. Ide oto ze ta 5Q je uz na pokraji smrti tak to chcem preobit na 6Q pretoze tie uz nezomieraju. V dielenskej prirucke pise ze FEM ma staly kuzelovy prevod pravouhlej prevodovky 17:27 x 27:17 taniera diferaku co sedi s EAG takze by to malo pasovat. To ze ma FEM celkovo dlhsi diferak nehra rolu pretoze pravouhla prevodovka aj diferak budu mat vzdy otacky rovnake z prednym diferakom.
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
Chlapi potřebuji toto téma oživit,v pondělí mě vylezl z převodovky EWK(4x4 agr 66kw/ 2000) jeden vetřelec(diferák) asi v 80Km/hod.Po obvolání 7 míst jsem převodovku nenašel.Čím by šla nahradit tahle 5-kvaltovka a co všechno s ní?Před rozpadem žádné známky a stalo se tomu v zátahu,náhony pevné,spojka tam je 60 000km origo.V pátek jsem měl dát auto protiůčtem,mám děti a bez něj to nejde tak to docela spěchá.Za přesné info předem děkuji.
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
Při sehnání 6q 4x4 z PD74KW si asi převodově nepomůžu krom četnějšího řazení že, a plno věcí na autě zaměnit:
-kulisa s lanovody
-držák a unašeč se závažím
-převodovka(půjde na původní rozvodku?)
-plech motor přev.
-spojkový válec+trubka
-unašeč spojky
-spojka komplet
-setrvák
-levá poloosa,nebo jen talíře?
-držák na silenblok?
- a startér
EWK=EAG?
-kulisa s lanovody
-držák a unašeč se závažím
-převodovka(půjde na původní rozvodku?)
-plech motor přev.
-spojkový válec+trubka
-unašeč spojky
-spojka komplet
-setrvák
-levá poloosa,nebo jen talíře?
-držák na silenblok?
- a startér
EWK=EAG?
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
tuner > bohužel z diferáku vylezly malé kola, až se obal rozkočil na dvou místech i s uložením hlavního ložiska,neboj tiga doma mám ale tohle je konec.Nýty drží,jedno malé kolo je napůl,co to způsobilo netuším,ale vzhledem k náhlosti bez upozornění asi prasklo a šup ven.Nejhorší je, že auto mělo jít včera pryč a teď nejde nikde sehnat ta 5q převodovka.Celé auto je OK,krom laku a interiéru po dvou dětech,vše vyměněno,pravidelně servisováno,nehoněno(chip jen kvůli plné osádky na dovolené typu chorvatsko),bohužel děti povyrostly a je nám těsno.Jak na sviňu
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře