Vstřikovače AHF 81kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vstřikovače AHF 81kW
Nazdar chlapi, před půl rokem jsem si koupil trysky FB 520, dal jsem to jednomu típkovi ať mi to přehodí a sešteluje. Po čase jsem zjistil, že daná osoba nemá moc kladných referencí, tak jsem vstřikovače pro klid duše vymontil a odvez borcovi do Hranic. Ten mi oznámil, že všechny 4 tečou a otvírací tlak je v pincku. Tak mi navrhl, že můžou vyměnit nějaký části (pružiny+jehlu) a uvidí se. Závěr byl nakonec takovej, že max. 1 by se dal zachránit a že zbytek vstřikovačů je vyšlahanej. Takže jediná šance koupit nový nebo sehnat jetý v dobrým stavu.
Proč píšu???
Zajímalo by mě jestli je možný, že nový trysky po půl roce tečou a pak ta samotná oprava. Tím myslím, jestli se samotnej vstřikovač dá opravit??? Dík moc
Proč píšu???
Zajímalo by mě jestli je možný, že nový trysky po půl roce tečou a pak ta samotná oprava. Tím myslím, jestli se samotnej vstřikovač dá opravit??? Dík moc
trysky FB po polroku nemozu uchcavat, a uz vobec nie vsetky 4.
To by bola ina nahoda. A nastavit sa daju, len nastavenie jedneho vstrekovaca(ak neotvara dobre) ta vyjde ako nova tryska.
Ja som nedavno daval FB 502 a vsetky 4 otvarali pri rovnakom tlaku tak ako maju...
To by bola ina nahoda. A nastavit sa daju, len nastavenie jedneho vstrekovaca(ak neotvara dobre) ta vyjde ako nova tryska.
Ja som nedavno daval FB 502 a vsetky 4 otvarali pri rovnakom tlaku tak ako maju...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
ja si myslim ze to je blbost, aby sa trysky dosrali ked nenastavis otvaracie tlaky, priklanam sa k nazoru tomasa.czSmaža píše:Jo, určo tam jsou FB. Frajer říkal, že se to vysralo páč ten koumák co mi to měnil je nesešteloval. Tak nevím
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Neseřízené vstřikovače samozřejmě můžou způsobit nízký otvírací tlak a riziko propálení pístů. Je absolutní nesmysl, aby neseřízené vstřikovače, které mají nízký vstřikovací tlak zničily trysky FB, protože nízkým tlakem jsou naopak méně zatěžovány. Co ale nepochopím je, proč svěřuješ tak důležitou montáž člověku, kterého vůbec neznáš. Zašleš-li vstřikovače do Dieselpoweru, seřídí ti je i s výměnou na stroji (na oba tlaky) za 600.-/1 ks a budeš mít jistotu. Navíc, bude-li některá tryska vadná (jestli jsi ji kupoval v DP, jsi v databázi, kdys kupoval), bude ti spolu s omluvou zdarma vyměněna v rámci záruky 

-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
No jsem rád, že jsme se shodli. Vstřikovač má být seřízen na stanovený otvírací tlak trysky, aby tato správně fungovala. Dokonce se ví přesně při kterém nastaveném tlaku na vstřikovači tryska začne téct. Tvrdím jen, když se znovu podíváš, že jsou-li na vstřikovačích právě nízké tlaky (tryska teče), že tryska je namáhána méně a nedochází k poškození. 

Kdysi mi jeden starý borec , který dělal ještě na Hitlerových mašinách /princip trysek je pořád stejný/ povídá, u staršího motoru a starého čerpadla dej tlak na spodní hranici , ať čerpadlo tolik nenamáháš, ale bacha ať to nepřeženeš nebo ti tryska začne chcát, má radši vyšší tlak, /a hlavně stará tryska/ ,protože pak snáze těsní..A měl pravdu, bylo to tak, sice to tehdy bylo o řadovém čerpadle s nepoměrně nižšími tlaky, ale platí to dodnes...
Takže si rozumíme...

Takže si rozumíme...
nepropadat panice...
ved o tom nepochybuje nikto ze vacsi tlak na kuzelovu plochu ihly lepsie utesni, a tiez lepsie rozprasuje.
Ale urcite sa nemozu dokurvit pri nizsom otvaracom tlaku a uz vobec nie vsetky 4 od FB.
Raz som kupil pouzite vstrekovace z AFN a otvarali uz pri 160 baroch, ale ani jeden nechcal!!
Ale urcite sa nemozu dokurvit pri nizsom otvaracom tlaku a uz vobec nie vsetky 4 od FB.
Raz som kupil pouzite vstrekovace z AFN a otvarali uz pri 160 baroch, ale ani jeden nechcal!!
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jericho-3: A nespornou výhodu měly i vstřikovače samotné, neboť sis ho seřídil přesně díky nastavitelnému předpětí pružiny a ne jak dnes, abys měl plný šuflajs podložek....
Ovšem otázka je, pomineme-li fakt únavy pružiny, že pokud použijeme nové trysky, tak by měl zůstat otvírací tlak + - stejný, ne?
Ovšem otázka je, pomineme-li fakt únavy pružiny, že pokud použijeme nové trysky, tak by měl zůstat otvírací tlak + - stejný, ne?
Já co jsem měnil nové trysky, tak když byly ještě neseřizované, a měli toho hodně za sebou, tak jsem dal nové a seřízení se většinou vešlo do tolerance seřízení plus minus 5 atm. ,a když ne , stačilo přidat nejmenší 0,05 mm podložku a bylo to přesně..Takže ta únava té pružiny nebyla taková..., ale dnes, kdy musím vstřikovač odnést do diesel servisu na přezkoušení, mě sere , že nemám záruku, že jsou O.K. Radši jsem si věci zkurvil sám... 

nepropadat panice...