zatuhlý zadní třmen Golf IV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zatuhlý zadní třmen Golf IV
Zdarec,
na zadním kole mi zatuhl pístek ve třmenu, nejde s ním pořádně ani pootočit, leda když mám celé třmen ve svěráku. Kolo se docela hřeje. Když jsem zkoušel pohnout s tou packou, za kterou tahá lanko od ručky, tak se jí moc taky nechce oproti druhýmu kolu. Jde mě o to, jestli je možný že by se dostala voda pod prachovku a pístek zarezl/zaoxidoval když je třmen hlinik, nebo je špatné ten samostav ve třmenu? Lze ten samostav vytáhnout aniž by se zničil?
Brzdy jsou origo, obyc golf, přesnej rozměr ale nevím z hlavy...
Dík
na zadním kole mi zatuhl pístek ve třmenu, nejde s ním pořádně ani pootočit, leda když mám celé třmen ve svěráku. Kolo se docela hřeje. Když jsem zkoušel pohnout s tou packou, za kterou tahá lanko od ručky, tak se jí moc taky nechce oproti druhýmu kolu. Jde mě o to, jestli je možný že by se dostala voda pod prachovku a pístek zarezl/zaoxidoval když je třmen hlinik, nebo je špatné ten samostav ve třmenu? Lze ten samostav vytáhnout aniž by se zničil?
Brzdy jsou origo, obyc golf, přesnej rozměr ale nevím z hlavy...
Dík
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
zoxidoval třmen pod těsněním , sežeň si opravnou sadu , vypumpuj to ručkou kam až to jde pak vytáhni pístek , vyhoď prachovku a těsnění a pořádně vyčisti drážky ve třmenu
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- 11mAjA11
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 zář 2008, 10:48
- Bydliště: BruŠPERK City, Severní Morava
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... &NodeId=-1
Komplet sada a je dobré mít kvalitní segerovky ( kleště ) k odjištění pákového mechanizmu ruční brzdy..třmen celý rozebrat a komplet vyčistit budeš překvapený co se všechno usadí pod tím mechanizmem..
není to hrozná práce ale je potřeba mít dobrý vercajk a vše udržovat v čistotě a dbát opatrnosti při práci aby se nepoškodily důležité části..
Komplet sada a je dobré mít kvalitní segerovky ( kleště ) k odjištění pákového mechanizmu ruční brzdy..třmen celý rozebrat a komplet vyčistit budeš překvapený co se všechno usadí pod tím mechanizmem..
není to hrozná práce ale je potřeba mít dobrý vercajk a vše udržovat v čistotě a dbát opatrnosti při práci aby se nepoškodily důležité části..
Naposledy upravil(a) 11mAjA11 dne 31 črc 2011, 17:37, celkem upraveno 1 x.
GOLF mK II TD,ShALHAMBRA TDi,GOLF mK III 1.8,VENTO TDi ,SUZUKI GSX-R 750 - model jahr 1985,ex GOLF mK IV TDi, ex BMW E30 coupé, ex mK II 1.6 D..
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
od frenkitu jí máj třeba v auto kelly, ted sem jí tam kupoval a pohoda!martinsidlo píše:Čeká mě to taky ale koukám,že OI má 38mm a novější 41mm pístek.Na větší pístek opravnou sadu nemají,jak to řešíte?
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
No,cc díly ji maj ale přes 400 za to dávat.Elit mám u nosu,tam to nemají,zkusím se poohlídnout jinde.Jak jsem zjistil,mám 41 válečky,nemůžou dělat vše stejné....Tohle mě štvalo v PALu,tísíc dílů a pořád to stejné.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- 11mAjA11
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 zář 2008, 10:48
- Bydliště: BruŠPERK City, Severní Morava
Tohle je přesně pro 41mm průměr..martinsidlo píše:No,cc díly ji maj ale přes 400 za to dávat.Elit mám u nosu,tam to nemají,zkusím se poohlídnout jinde.Jak jsem zjistil,mám 41 válečky,nemůžou dělat vše stejné....Tohle mě štvalo v PALu,tísíc dílů a pořád to stejné.
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... &NodeId=-1
GOLF mK II TD,ShALHAMBRA TDi,GOLF mK III 1.8,VENTO TDi ,SUZUKI GSX-R 750 - model jahr 1985,ex GOLF mK IV TDi, ex BMW E30 coupé, ex mK II 1.6 D..
asi 270,- po slevě na 41mm a to tam sou všechny gumky pač sem dával na jeden třmen manžetu a na druhej zas zadní simerinkmartinsidlo píše:No,cc díly ji maj ale přes 400 za to dávat.Elit mám u nosu,tam to nemají,zkusím se poohlídnout jinde.Jak jsem zjistil,mám 41 válečky,nemůžou dělat vše stejné....Tohle mě štvalo v PALu,tísíc dílů a pořád to stejné.
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Zatuhlý třmen
Ahoj, párkrát už jsem řešil zatuhlý třmeny. Na 38mm mají díly v Elitu (http://ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx ... leTypeID=1) , a na 41mm jsem sehnal v Auto Kelly (http://autokelly.cz/#PATH=3761801;7;110 ... ST=0|LNG=0|).Je potřeba nejen vyndat pístek, ale vytáhnou i mechanismus ruční brzdy- po odjištění úžasné segrovky. Právě orezlá hřídelka co jde z třmenu ven na páku ruční brzdy zasekává třmen. Přikládám fotky jednoho rozloženého třmenu 38mm, 41mm je malinko odlišný a lépe se vyndavá mechnismus ručky.


