Odešlo mi turbo a než tam cpát nějaké repasované origo, tak chci radši nějaké větší. Co mi můžete nabídnout?
Radši doplním nějaké info. Nechci nějaký drahý extrém. Nalítané to má 200 000. Mám to samozřejmě čiplé. Je to nějaký eko-box od UrTuningu a ten tomu turbu řádně naložil... Kouřilo to od počátku jako sviň, ale to jsem s origo turbem čekal. Nechci do toho cpát desítky tisíc za další hardware, chladiče apod. maximálně jestli mi poradíte, co bych k tomu turbu musel nutně doplnit. Jestli třeba vyhodit ten čip a přehrát software, nebo něco podobného. Rád bych ale tu krabičku využíval dál. Myslím, že to cpe dost, jenom to chce víc vzduchu. Časem možná zkusím větší vstřiky, ale zatím nevím. Šlapu na to jenom svátečně, takže se nebojím do starého motoru nacpat co největší stádo koní, že by brzy odešel. Kdybyste mi třeba při jednom dohodili nějakého borce na ostravsku, co mi to levně vymění - to by se mi líbilo.
Možná bych vzal i nějaké starší hybridní, ale muselo by být za levno a vydržet. Jde o to, že pokud bude předimenzované (a já s tím čipem celý potenciál toho hybridu nevyužiju), tak by vydržet mělo fest. Je tak?
levné (i hybridní) turbo na Octavia AGR 1,9Tdi 66Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jestli to chceš kvalitně tak dobré turbo a SW k tomu krabičku zahoď a budeš bez kouře jinak to nemá ani smysl řešit protože tlak bude pořád stejný to ti krabička nezařídí....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ok
Asi máš pravdu. I ten box ale zvyšuje otáčky turba a myslím, že nutně pracuje i s tlaky, protože jak jsem to postupně šteloval (takovým potencio-šroubkem), tak jsem došel k výkonu, kdy už turbo na plný kotel stichlo a jelo přinejmenším
naplno. Beru to jako dobrou radu, ale přesto to možná nejdříve zkusím s tím. Taky se jen tak nedostanu do Praglu do Dieselpoweru na tu proceduru. Nejdřív potřebuju turbo, štelovat výkon a ptát se tu na zbytek můžu pak.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
na ostravsku jsou na to dva borci co s tím majou skušeností že by mohli nalejvat.... Zdenda www.tdifun.cz,(český tešín) a Marek (tady na fóru pod jménem marenatdi ... Frýdek M.)
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com
Re
Tak můžu mít nové sériové za 8000,- Je to dilema. Výhodný kup, nebo vítr ve vlasech. Chci víc. Čekal jsem až odejde, abych dal konečně hybrida, tak tam zas nenacpu ten samý sráč. Určitě se vám někde válí mých 150 koní, tak sem s nima