dvoupružinový vstřik - seřízení - trysky THM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
akabuto
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 říj 2010, 06:16
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

dvoupružinový vstřik - seřízení - trysky THM

Příspěvek od akabuto »

Zdravím a mám problém- zadřely se mi - zřejmě díky nekvalitnímu palivu :( - totálně trysky u 1.9TDi 1Z, koupil jsem nové trysky stejného typu DSLA 150P357 v Polsku, výrobce "THM" ale po namontování otevírají vstřikovače při cca 220 at. / všechny 4 +- stejně/, ač mají otevírat na 190 at.. Motor jde dosti tvrdě, nemá ideální chod.. Tak jsem je chtěl dát seřídit... V "superservisu" mi ale řekli, že to jsou shity trysky, že nejdou seřídit a nabídli mi hned nové za cca 2.800Kč/ ks/ bez DPH originál Bosch.. ;-) ... Tak mám dotaz, zda nejsou vstřikovače zasviněné a nepomohlo by je vyčistit? ... a fakt tyhle neoriginál Bosch trysky nejdou seřídit? spíš bych očekával, když nejsou kvalitní, tak budou otevírat pod požadovaným tlakem a každá jinak, ne? Díky za zkušenosti a rady, co dál... ;-) akabuto
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25

Příspěvek od Sniperfm »

Tak kazdopadne ty zmrdy ze servisu posli do <> protoze dat 2.800,- za trysku bez DPH je uz lichva! Tyto vstrikovace se serizuji pomoci podlozek a vetsinou staci vymenit jen vlastni trysku, ba naopak podlozky se casem otlaci, pruziny unavi a oteviraci tlak klesa. Bud tam nekdo neco udelal spatne, nebo cert vi, treba je o nejakou stovecku delsi jehla. Vycistit telo do ultrazvuku a poohlednut se po Fratelli Bosio tady na foru jako nahrada za Bosch, nebo ti muzu zjistit cenu u Bosche a popr. i trysky vymenit a odzkouset oteviraci tlak predvstriku a kuzel rozprachu.

Nebo si sezen nejake starsi, ale v dobrem stavu...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kup tady na fóru od někoho vstřikovače, na 66kw budou tak za 1500-2000, nech je ozkoušet a je po problému.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja som mal to iste, sice inu znacku ale po vyjazdeni dvoch nadrzi mi otvaraci tlak klesol na 200 bar. a po 5000 km som ho mal 190..., moja skusenost
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli ty vstřikovače byly původní, ty trysky stojí za H.vno..Ono přidávat jde snáž než ubírat..A těžko při vstřikovači, který osadila origo továrna a seřídila, může nová tryska zvednout tlak víc, než byl ten původní..Dokonce se může stát,že pak tahle tryska pochčije..Já měl problémy s italskými tryskami a už je nechci...Jiná věc je, že servis chce vydělat..Já osobně bych jel do prodejny Motorpalu, zda tyhle mají a dal tam naše, perfektní trysky..Všechny různé snahy koupit levnější tak důležité součástky ze země , bez jakýchkoliv tradic je riziko...Nás učil už Hitler dělat trysky do Tatry 111 pro Wehrmacht, zatímco Poláci dělali otky na pluh..Ale vůbec nic proti nim nemám... :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25

Příspěvek od Sniperfm »

jericho-3: S jakými Taliánskými tryskami máš špatné zkušenosti a jaké konkrétně? Právě, že Taliáni mají k TDi asi nejblíž, ale jedna věc je něco vymyslet a druhá vyrobit...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No, nebylo to na TDI, ale na předkomůrku, a již při seřizování byly nevyzpytatelné, 2 jsem musel vrátit..buď chcaly a když ze zvedl tlak, tak aby prášily, tlak byl jak v trambusu /170/..Co jsem se s nimi natrápil.., pak jsem dojel pro naše , nandal origo velkou podložku, natlakoval a šup, měli o 5 míň než správný tlak, přidal 0,05 a super..Tak jak je to vždy..,mám naše raději, než origo Bosche /i když je to asi už jedno/.Ale jinak, právě Italové jsou šikovní, proto mne to dost mrzelo..Ale asi byl konec měsíce a chvátali.. :) V tomto případě jako česká zelenina je dobrá naše tryska..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Nedávno jsem dával originál BOSCH - made in India a nikdy více. Šly hned ven. Na tomhle se nevyplatí šetřit. U TDi se to taky doma blbě měří. Na PALce se dá změřit jen pilotní vstřik, kdežto hlavní už ne. Moje zkušenost je, že pokud se dá origo tryska, tak se nic nemusí dolaďovat a když, tak jen velmi málo.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, sedne tam jak prdel na hrnec./tlakově/..prostě tam patří..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25

Příspěvek od Sniperfm »

dhfool: Já psal do Motorpalu na náhradu za DSLA 150 P 502 a stejně mě odkázali na ofiko sklad Bosche, tak si vyber...
Každopádně pokud bude předvstřik ( pilotní ) v toleranci, měl by být i hlavní. Akorát u některých vstřikovačů jsou unavené pružiny a vytlačené podložky, tak to spadne o cca 20barů a to je už dost.
Taky mě to teď čeká na pár motorech, tak pořád uvažuji co a jak... mě lákají právě Taliánské FB, tak nevím...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Sniperfm píše:dhfool: Já psal do Motorpalu na náhradu za DSLA 150 P 502 a stejně mě odkázali na ofiko sklad Bosche, tak si vyber...
Každopádně pokud bude předvstřik ( pilotní ) v toleranci, měl by být i hlavní. Akorát u některých vstřikovačů jsou unavené pružiny a vytlačené podložky, tak to spadne o cca 20barů a to je už dost.
Taky mě to teď čeká na pár motorech, tak pořád uvažuji co a jak... mě lákají právě Taliánské FB, tak nevím...
Jo, jasný. PAL myslím dělá pro BOSCH. Já měl laciné Bosch z Indie a vsadím boty, že to bylo určené pro nějaký jiný trh (zřejmě nějaké rozvojové země) než evropský, protože to by normálně, nějakým testem kvality, nemohlo projít! Ohledně FB nemám zkušenosti. Asi bych si to s něma nechal komplet přeměřit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
akabuto
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 říj 2010, 06:16
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

Příspěvek od akabuto »

toefuk píše:ja som mal to iste, sice inu znacku ale po vyjazdeni dvoch nadrzi mi otvaraci tlak klesol na 200 bar. a po 5000 km som ho mal 190..., moja skusenost
no to je zhajímavé... to jsi měřil jen pilotní tlak na klasickém ručičkovém měřáku? a šel Ti motor ze začátku při těch vyšších tlacích normálně? .. to mě se zdá, že jde motor teď " tvrdě" a z tohö mám trochu obavu...
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

akabuto píše:
toefuk píše:ja som mal to iste, sice inu znacku ale po vyjazdeni dvoch nadrzi mi otvaraci tlak klesol na 200 bar. a po 5000 km som ho mal 190..., moja skusenost
no to je zhajímavé... to jsi měřil jen pilotní tlak na klasickém ručičkovém měřáku? a šel Ti motor ze začátku při těch vyšších tlacích normálně? .. to mě se zdá, že jde motor teď " tvrdě" a z tohö mám trochu obavu...
na klasickej NC 50, tlak som mal cca 210 bar, zle to startovalo ale inak to slo v pohode. Ale tiez som sa bal, nove trysky s takym tlakom na stare cerpadlo, kazdu chvilu som pozeral cerpadlo ci tto nekadial netlaci naftu von...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“