ASV 81KW tlačí moc - log je

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Flery
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 25 bře 2006, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

ASV 81KW tlačí moc - log je

Příspěvek od Flery »

Dle logu je vidět že turbo tlačí víc než motor chce pak už jen nouzák

Nějaký tip co to muže být regulace se zdá že maká dobře a lehce

3ka od 1350 otacek a plnej plyn...

Obrázek
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

vycistit lopatky
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sniperfm »

Prodej turbo tuningářům :-)
Uživatelský avatar
Flery
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 25 bře 2006, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery »

kdyz beru za tahlo jde lehce a rychle.....ale je to jedna z možností....vyčištění turbíny......
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

odpoj tahlo od banky na turbu a pak zahybej regulací musí jit uplně lehce v celym rozsahu a víš hned na čem seš
Tiguan 2 2.0 tdi
Angel@Devil
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 říj 2009, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Angel@Devil »

Nejspíš fakt vyčistit turbo, mám to samé,ale mě tlačí 2,8-2,9. Popůjčoval jsem si ventil N75 a čidlo tlaku, prošel hadičky a stejně padá...takže to vidím na čištění ;) a pokud ty to máš taky projité a zkontrolované, tak jsi na tom stejně ;)
O1 kombajn, 1.9TDi , ASV - 81kW, 2001
Jerry973
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 26 led 2011, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry973 »

Najlepsie by bolo, keby si sem hodil log z blokov 3, 10, 11 ... tam je toho vidiet viac.
Golf lll combi, 81 kW, AFN
Uživatelský avatar
Flery
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 25 bře 2006, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery »

Obrázek
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ale chtělo by to graf na leteckou poštu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

n75 si skusal iny?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Flery
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 25 bře 2006, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery »

N75 jenej nemam nezousel zatim laboruju co sehnat

poznatek dnes sem jel project a poprve po zahrati motoru zas az 2500 a nouzak chyba 17965 Regulace plniciho tlaku prekrocena, pak jsem zkousel este 5 x a max 2200 jen na mzik pak hned kleslo na 2100-2050 na 3 ku projizdeno spektro od 1500-3000
na 4 ku a 5 ku je tlak dokonalej i vaha tam ukazuje perfektni hodnoty, taktze to dela pouze na 3 ku a dnes jen 1 nou a pak uz vse v normach.

po prijeti sem kouk na regulaci vytah hadicku z N75 a zkousel jak se hejbe, kdyz dojizi dolu tak lehce zpomali nahoru jde rychlejs....podle me turbo prituhly neni aspon se to tak netvari.....

tady je dalsi log zde to je zrovna OK pritom stejnej kopec stejna rychlos stejny otacky i auto :-)

Obrázek
tabulkove tento usek
Obrázek

tady je videt ze turbo nejdriv nestiha jakoby tlacit a kdyz uz natlaci zbytecne vic nicmene takhle to jezdilo i pred tim a vse ok do nouze to nespadne vysvetlete me nekdo proc to jednou jde az za 2500 a podruhy je spicka na 2300 a vse je OK dokonce to jede na 81KW slusne a svizne
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

skontroluj hadicku od N75 do airboxu,. ak je nepriechodna, moze to sposobovat vysoky tlak v sani
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Flery
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 25 bře 2006, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery »

netopier píše:skontroluj hadicku od N75 do airboxu,. ak je nepriechodna, moze to sposobovat vysoky tlak v sani
vyzkouseno, pruchod je, pro jistotu sem to v airboxu procistil at je to pruchodny 100 procent, ted de nasat o neco lip uvidime co to udela na vagu az to projedu....v kazdem pripade s odpojenou hadickou od airbaxu to jde lehce a kdyz je v ni podstatne hur...ale to asi ma byt, jinak ta hadička je spojena i pro egr vent
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Odpoj baňku na turbu,zkus lopatky,naklápění.Musí jít úplně volně.Baňka nesmí drhnout,jít volně ale s odporem,je tam pružina.Ale budeš asi mít přituhlé turbo,když se ti to povedlo jízdou rozhýbat.ASV ho má tuhé,po úpravě +0,1mm bez problému.Laboroval jsem stím také.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

v akom stave mas vzduchovy filter?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“