Odborník na turba - Kladensko a okolí?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Angel@Devil
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 říj 2009, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slaný

Odborník na turba - Kladensko a okolí?

Příspěvek od Angel@Devil »

Ahoj,

tak jelikož mi začíná s největší pravděpodobností zlobit turbo, rád bych to nějakým způsobem vyřešil dřív, než se to celý nějak posere.
Avšak jak projíždím net, odborníci na turba, chiptuning atd. jsou všude možně, jen ne tady v okolí Kladenska, nebo o nich (o něm) zatím nevím.

Proto se ptám, nevíte někdo (neznáte někdo) odborníka na turba, který je dokáže buď repasovat, vyčistit,sehnat nové za slušnou cenu z okolí Kladenska, Prahy nebo v okolí? Co jsme se dočetl tady na DP fóru, tak borec je asi Andre z Jablonce nebo pak klucí někde na Slezsku. Ale rád bych zjistil, zda tu někde není někdo další. Jo a zapoměl jsem, za rozumné peníze !!! :?

Jelikož je v plánu chip a nejspíš vstřiky, bodlo by, kdyby borec dělal i toto, ale to není podmínkou.

Tak díky za rady
O1 kombajn, 1.9TDi , ASV - 81kW, 2001
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

jak si poznal že foukátko je na odchodu ?
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Angel@Devil
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 říj 2009, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Angel@Devil »

No nejdřív jsme tomu nechtěl věřit,ale pomalu a jistě k tomu spěji:(

Jedoduše mi to začalo padat do nouzáku, 3. na 3200 ot./min a nouzák nebo když ne 3.kvalt, tak na 4.kvalt cca 2800ot/min. nebo 5.kvalt z cca 1900ot/min, sešlápnu a prd ho nouzák při předjíždění:( naštěstí na prázdné silnici. Nebo s lehce naloženým vozíkem do kopce na 3.kvalt - 2700ot/min a nouzák.

Tak jsme to s kamarádem napíchl, vedlo nás to na N75-ku, tak jsme ji nejprve zkusili odpojit úplně a jet bez ní, to nás hodilo blíž k čidlu tlaku nebo potrubí a nebo turbo:(

Zajímavé je, že při měření nám to padlo tak 4x a pak, jak se to zahřálo, nebo profouklo turbo, tak jsme mohl točit 4000ot./min a víc a nic, pak to nepadlo ani jednou.

Tak jsem si půjčil N75 z auta, které jezdilo dobře a problém stejný. Tak jsem pracně vyměnil i čidlo tlaku a stále stejné, ba naopak se mi zdá, že to padá o pár otáček níž.
Takže N75 zpět můj a stále padá. Teď vrátím i své čidlo a jedině už mě napadá turbo. Ale zas na turbo se necítím, že bych měl nějakým způsobem dělat, to už je na mě pracnější.

Proto hledám odborníka na turba a celkově motory, který by to zkouknul, prověřil a řekl co a jak. Ale říkám si, když už, že bych dal nový turbo rovnou ať mám klid, auto plánuju min. na 5 let. Ale nový za 13 t. a nebo repas za 9 se mi zdá dost:( tak tápu a tápu a co si budeme namlouvat, jde mi trochu i o cenu (wallbash)
O1 kombajn, 1.9TDi , ASV - 81kW, 2001
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Co treba zanesene lopatky turba.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Angel@Devil
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 říj 2009, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Angel@Devil »

Tak možné to určitě je, to zjistím až po výměně, našel jsem turbo, tak tam nejspíš prdnu nové a uvidím:)

PS: ještě mě napadá, mám tam špatný čidlo teploty chladící kapaliny, může to mít nějaký vliv na turbo a padání do nouzáku? To už jen přemýšlím co a jak.

Jinak turbo mám sice vybrané,ale pořád se rozhoduju, kde to nechat udělat, zda opravdu ještě nové nebo jen nechat ?někde? vyčistit :?

Co byste radili, zkušení?? Má cenu se s tím nějak trápit a jezdit po republice, nebo prostě vzít údajně nové, avšak bez papíru a mít snad po starosti?
O1 kombajn, 1.9TDi , ASV - 81kW, 2001
Angel@Devil
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 říj 2009, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Angel@Devil »

Nebo takhle, nechtěl jsme tu otravovat s všeobecným problémem,ale když už, tak se zeptám:

Začalo to vše padáním ddo nouzáku právě při předjíždění, jak jsme psal výše.

Tak jsme to napíchli a jeli projet, při prvním měření (3.kvalt,z 1500ot/min na 3500ot/min) do průměrného kopečka) to padlo při 3200ot/min. a řekl mi, že by to mohl být ventil, pač není omezen plnící tlak a turbo dává 2.8 - necelé 3 atm. tlaku. Pak jsme po chvíli zastavil a kámoš si tam něco ověřoval na VAGu, vypojili jsme N75, že to zkusíme bez něj, tak jsme jel a říkal, že to zase vypadá, že to nemá vliv, že zkusíme ještě jedno měření, ale bohužel se vypnul PC. Tak že to aspoň projede a uvidí. Tak si za to vlezl,padlo to ještě asi 2x a pak jsme jezdili asi půl hodiny jak blázni, točili a nic, nepadlo vubec, jezdilo to jak blázen.

Tak jsme pak asi po týdnu zkoušeli další měření, mezitím mi to tam padlo skoro každý den. No měřili jsme celkem 3x a stále byl vysoký tlak a házelo to stále buď N75 neboli něco s tlakem, jakože buď někde uchází a nebo turbo ucpaný. A furt to dávalo vysoký tlak.

Tak jsem si půjčil N75 jinde (od této doby žádné měření) namontoval, jezdil asi 2 dny a změna žádná. Tak jsem si půjčil i čidlo tlaku, že prý by to taky mohlo blbnout, zase žádná změna, ba naopak to padalo s touto kombinací při nižších otáčkách. Tak jsme tam zase dal svůj ventil a s tím to padá občas. Zase tam vrátím ještě to své čidlo a uvidím.

Tak jsme si řekl, že když nepomohlo ani jedno, že to bude jedině už tím turbem, proto tu hledám někoho, kdo se v tom opravdu vyzná. Pač já už nevím a garážníkům co montují kus za kus to dát nechci, zas přes celou republiku je taky na prd:( Proto jsme doufal, že by mi poradil někdo tady :roll: .

Tolko mé vysvětlení. Budu rád za každou informaci. Díky.
O1 kombajn, 1.9TDi , ASV - 81kW, 2001
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

takže zjednodušeně: turbo přefoukne, jednotka vyhodí odchylku a hodí to do nouzáku, po vypnutí klíčku vše ok dokud znovu nepřefouká.
v paměti závad chyba "plnicí tlak překročen"
Jestli je to tak tak nechodí regulace (zatuhlé lopatky). rozebrat, vyčistit, a potom vymetat saze a nejezdit s podtočenym motorem.

tohle je nejznámější problém variabilních turbín a tady na foru jsou o tom napsané hromady příspěvků.
CFHC
Angel@Devil
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 říj 2009, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Angel@Devil »

Je to přesně tak, teď jsme se dostal tady na Kla k odborníkovi, který mi to popsal a vysvětlil a autí tam jde v pondělí:) tak snad to bude ono.

Jak jsme psal, nechtěl jsme se tu ptát na obecné téma a zakládat zbytečný topic, ale došlo to k tomu. Proto jsme se ptal na odborníka na Kladensku.

Takže se omlouvám že jsme se zeptal ;)
O1 kombajn, 1.9TDi , ASV - 81kW, 2001
kocourek
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 01 čer 2008, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: stochov

Příspěvek od kocourek »

komu si to daval opravovat(kdyztak sz) ;)
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

kocourek píše:komu si to daval opravovat(kdyztak sz) ;)
Taky mi to zjaímá
Angel@Devil
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 říj 2009, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Angel@Devil »

Oba SZ
O1 kombajn, 1.9TDi , ASV - 81kW, 2001
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“