Audi TDi AKE V6 132kW - nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi TDi AKE V6 132kW - nestartuje
Poraďte, prosím,
AKE nestaruje... při povolení vstřiku neteče nafta, v paměti závad jen nepodstatná chyba ohledně snímače zdvihu jehly, při startu 160ot/m.
Na co ještě kouknout?
Díky
AKE nestaruje... při povolení vstřiku neteče nafta, v paměti závad jen nepodstatná chyba ohledně snímače zdvihu jehly, při startu 160ot/m.
Na co ještě kouknout?
Díky
Naposledy upravil(a) Čápa dne 18 zář 2011, 18:18, celkem upraveno 1 x.
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zítra kouknu...vratka je dobrý nápad...dík.slovacek.milos píše:já měl audi akn tam byl snímač jehly KO a jezdilo to jak bez turba jinak OK, vše startovalo a jezdilo,
já bych začal tak že bych odpojil vratku z čerpadla a zatočil motorem musí z deklu od čerpadla hned stříkat nafta stříká
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ahoj, děkuju Čapovi za založení téma ohledně našeho auta. Dneska jsem na to koukal a vypadá to, že se mi povedlo zavzdušnit vedení paliva od nádrže.
Ale taky by to mohlo být snímačem stavu paliva nevíte někdo kde přesně bych ho našel? Ještě pro upřesnění je to AKE quatro.
Naposledy upravil(a) Votas dne 18 zář 2011, 09:41, celkem upraveno 1 x.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já to mastím pořád stejně, vytáhnu hadičku do čerpadla
nasadím obyčejnou ac pumpu ze škodovky s průhlednou hadičkou
natahám naftu do čerpadla až nejou bubliny, povolím trubky jak prskne tak utáhnu a motor drapne
pokud tahám naftu do čerpadla a jdou pořád bubliny tak se začnu zajímat co stávkuje jinak bych nějaký snímač neřešil
nasadím obyčejnou ac pumpu ze škodovky s průhlednou hadičkou
natahám naftu do čerpadla až nejou bubliny, povolím trubky jak prskne tak utáhnu a motor drapne
pokud tahám naftu do čerpadla a jdou pořád bubliny tak se začnu zajímat co stávkuje jinak bych nějaký snímač neřešil
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tohle je 4x4... máto také "přerpávací" elektrické čerpadlo? Do jakého prostoru to čerpá?Tomas.cz píše:Je možný že odešla pumpa v nádrži co zásobuje prostor odkud saje motorové čerpadlo ať již přes další elektrickou pumpu nebo samo ( v případě 4x2 ) pak se motor zastaví aby nedošlo k zavzdušnění systému.
Naposledy upravil(a) Čápa dne 18 zář 2011, 11:44, celkem upraveno 1 x.
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak si rozdekluj nahoře nádrž a uvidíš hned.
Psal jsem variantu pro 4x2, tak je hned pod víkem nádrže kyblík ve kterým je elektrická pumpa, ta saje pomocí dvou sacích košů z nádrže naftu do tohodle kyblíku, odkud si jí už přirozenou cestou saje hlavní vstřikovací čerpadlo a ustí tam také přepad, v tom kyblíku je i snímač hladiny paliva.
Psal jsem variantu pro 4x2, tak je hned pod víkem nádrže kyblík ve kterým je elektrická pumpa, ta saje pomocí dvou sacích košů z nádrže naftu do tohodle kyblíku, odkud si jí už přirozenou cestou saje hlavní vstřikovací čerpadlo a ustí tam také přepad, v tom kyblíku je i snímač hladiny paliva.