-> myslel jsem,kde až je hranice výkonu na seriovým vstřiku,při použití klidně i velkýho hybrida. Prostě co zvládnou serie...
Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Mam moznost mit vyfuk 76mm od blue-flame od katu pryc za dobre penize. Predpoklad je ze by byl na VB 1749 ARL 110 turbu s FMIC. Takze cca 180-190 dle chipu

Po rozhovoru s kamaradem vim ze 76tka je naddimenzovana, ale 63ka uz neni pro me tak vyhodna. (neni treba resit proc). Napadlo me koupit tu 76mm od katu dozadu a predek udelat v 67mm to by melo byt idealni ne?
Je tu ku prospechu, bude to delat problem nebo to bude jedno??
Ma nekdo zkusenost? Prosim bez vysmechu 
Kdyz udelam cele vedeni v 63 bude to k necemu? Nebo mam vazne dat na to co rika kamarad a misto katu nechat trubku a nechat to byt.
Po rozhovoru s kamaradem vim ze 76tka je naddimenzovana, ale 63ka uz neni pro me tak vyhodna. (neni treba resit proc). Napadlo me koupit tu 76mm od katu dozadu a predek udelat v 67mm to by melo byt idealni ne?
Je tu ku prospechu, bude to delat problem nebo to bude jedno??
Kdyz udelam cele vedeni v 63 bude to k necemu? Nebo mam vazne dat na to co rika kamarad a misto katu nechat trubku a nechat to byt.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
staci/nestaci mam tu moznost a chci mit co nejlepsi prubeh. Takze vazne nema smysl dat celonerez treba v 63,5? chci celonerez, bez katu, cela trubka, ohybana..Bude to+- nebo k nicemu? 76tka je teda uplne k nicemu ok.. 
Smoke: Co se tyka objemu a mnozstvi v potrubi tak jsem 5et delal se zakladnimi hydraulickymi vypocty a potrubarinou jsem se zivil (projektovanim), co nevim je jak to funguje na motorech. Takze vim ze je o dimenzi vetsi, ale nevim jestli je to pro motor dobe nebo ne.
Co znam z praxe tak je dulezite neprekonat minimalni nebo maximalni rychlost v potrubi. Pri moc male rychlosti ?(moc velke) se potrubi bude spatne vyprazdnovat, pac nebude mit tlak. Pri moc malem potrubi zase bude mit velky odpor a spaliny se neprotlaci. Bohuzel tot teorie. Chci vedet co jen nejlepsi volbaa co nejorsi (kazdej tu ma urco prazi.
origo je: 56 nebo 65,3 nebo 76 (to uz pocitam ne). co je nej? Chci nej. prubeh.
Smoke: Co se tyka objemu a mnozstvi v potrubi tak jsem 5et delal se zakladnimi hydraulickymi vypocty a potrubarinou jsem se zivil (projektovanim), co nevim je jak to funguje na motorech. Takze vim ze je o dimenzi vetsi, ale nevim jestli je to pro motor dobe nebo ne.
Co znam z praxe tak je dulezite neprekonat minimalni nebo maximalni rychlost v potrubi. Pri moc male rychlosti ?(moc velke) se potrubi bude spatne vyprazdnovat, pac nebude mit tlak. Pri moc malem potrubi zase bude mit velky odpor a spaliny se neprotlaci. Bohuzel tot teorie. Chci vedet co jen nejlepsi volbaa co nejorsi (kazdej tu ma urco prazi.
origo je: 56 nebo 65,3 nebo 76 (to uz pocitam ne). co je nej? Chci nej. prubeh.
Uvazuji o tomto:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/fabia- ... s-364.html
http://www.hothatchshop.cz/skoda/fabia- ... s-364.html