Audi 2,5TDI - bílý kouř
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- MichalA6Avant
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02 úno 2007, 18:45
Bílí kouř
Ahoj tak jak jsi dopadl?Zkoušel jsi taky vyměnit nebo vyčistit ten filtr odvětrání?Napiš ať víme!!!!!! 
No zazil sem neco podobneho
pokud se neztraci voda (chladicka) tak je to na 95% turbo
pravdepodobne propousti olej do sani a tim ten bilej kour )az namodralej
pokud to tece lehce tak spotreba tak 1l na 500-1000km pokud hone tak 50km 1l ale to musi bejt kour jak svine
Jo a nehuli to hned ale az se zahrejou svody teprve pak se zacne olej pripekat.
Pozna se to lehce studene auto jedte ho projet caa 5km trosku mu dejte at se turbo poradne roztoci pak to odstavte rozdelejte (to koleno mezi prirubou turba a svodama (u a4 to jde odpacit lehce ) (pokud to nejde turbo ven) no a pokud ten svod je od oleje a na turbu je tuna oleje a pripeku je to turbo)))
Muze ukapavat strik ale to bych nerek...
muze to bejt i ten pist
jinak 34tis za opravu ja bych nedal proc si se nezeptal pred tim nez si tma jel ???? (oprava cerpadla co tma delali to nechapu na tom se nema co opravovat)))))) holt te slusne natahli a nechali ti to stare turbo......
takze si zaplatil za nic... holt ceskej servis nedivim se
pokud se neztraci voda (chladicka) tak je to na 95% turbo
pravdepodobne propousti olej do sani a tim ten bilej kour )az namodralej
pokud to tece lehce tak spotreba tak 1l na 500-1000km pokud hone tak 50km 1l ale to musi bejt kour jak svine
Jo a nehuli to hned ale az se zahrejou svody teprve pak se zacne olej pripekat.
Pozna se to lehce studene auto jedte ho projet caa 5km trosku mu dejte at se turbo poradne roztoci pak to odstavte rozdelejte (to koleno mezi prirubou turba a svodama (u a4 to jde odpacit lehce ) (pokud to nejde turbo ven) no a pokud ten svod je od oleje a na turbu je tuna oleje a pripeku je to turbo)))
Muze ukapavat strik ale to bych nerek...
muze to bejt i ten pist
jinak 34tis za opravu ja bych nedal proc si se nezeptal pred tim nez si tma jel ???? (oprava cerpadla co tma delali to nechapu na tom se nema co opravovat)))))) holt te slusne natahli a nechali ti to stare turbo......
takze si zaplatil za nic... holt ceskej servis nedivim se
- MichalA6Avant
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02 úno 2007, 18:45
kouř
No já jsem vyměnil turbo a stále kouření přetrvávalo.Zkusil jsem ten filtr na odvětráni na klikovce kterej byl totálně neprůchozí vyprat a vrátit ho zpět.Před tím než jsem ho vypral a otevřel výčko na dolévání oleje hrozně to tlakovalo ven!!!To znamená že v motoru vznikajíácí tlak vzduchu neměl kam jít.Tím pádem si myslím že ani olej kterým je mazané turbo nemohl jít zpět do motoru kvůli vzniklému tlaku.Ty futýrka (těsnění)na to m turbu vydrží určitý tlak a pak to prostě proteklo do sání a výfuku.Po nasazení vypraného filtru je to o hodně lepší už to netlakuje na výčku,ani to už tolik nehulí.To by znamenalo že už v motoru není takový tlak vzuchu a pustí tí m spádem od mazání turba olej zpět do motoru.Přemýšlím že koupím nový ten filtr protože stejně když tomu dám napít hodně do kopce tak to začne trochu hulit.Nevím jestli se jedná o olej který zústal v hadicích a intecooleru nebo jestli to při sepnutí turba vytvoří zase takový tlak který ten muj vypraný filtr není schopen pustit ven a děje se tam zase něco podobného.Co myslíte je to jen muj názor!!!Napište jetli to je možný!!!!
Re: kouř
MichalA6Avant píše:No já jsem vyměnil turbo a stále kouření přetrvávalo.Zkusil jsem ten filtr na odvětráni na klikovce kterej byl totálně neprůchozí vyprat a vrátit ho zpět.Před tím než jsem ho vypral a otevřel výčko na dolévání oleje hrozně to tlakovalo ven!!!To znamená že v motoru vznikajíácí tlak vzduchu neměl kam jít.Tím pádem si myslím že ani olej kterým je mazané turbo nemohl jít zpět do motoru kvůli vzniklému tlaku.Ty futýrka (těsnění)na to m turbu vydrží určitý tlak a pak to prostě proteklo do sání a výfuku.Po nasazení vypraného filtru je to o hodně lepší už to netlakuje na výčku,ani to už tolik nehulí.To by znamenalo že už v motoru není takový tlak vzuchu a pustí tí m spádem od mazání turba olej zpět do motoru.Přemýšlím že koupím nový ten filtr protože stejně když tomu dám napít hodně do kopce tak to začne trochu hulit.Nevím jestli se jedná o olej který zústal v hadicích a intecooleru nebo jestli to při sepnutí turba vytvoří zase takový tlak který ten muj vypraný filtr není schopen pustit ven a děje se tam zase něco podobného.Co myslíte je to jen muj názor!!!Napište jetli to je možný!!!!
no jde taky o to jestli us nemas vuli na krouzkach.. to pak tlakuje a us nezabranis nicemu .... Ja sem to tak mel... proto sem cenzl motor nevyplatilo by se ho opravovat
Zdar , mam ten stejný problem, mam 2.0TDI audi A4 rok 2007. Olej mi to nežere, mam ted nové turbo a hulí mi to jak svině. pouze bíle a až když se to zahřeje. začne cca kolem 80-90. Nějvíc to kouří na volnoběh při zahřátém motoru.karel polacek píše:Pánové nechci machrovat , ale měnil jsem tři turba zbytečně a stale chrlil bílý kouř!! rozebral motor dal nový kroužky a stále stejné !! Po měsíci pakárny stačilo vyměnit konzervu na odvětrání z klik. skříně za 40 eur a bylo po problému. Nezečalo to náhodou kouřit když začlo mrznout???
A t'dnes jsem zjistil ze kdyz sejmu víčko od oleje za chodu a položim ho tam jen tak tak se tam neudrží, pumpuje tam vzduch jak svine a kdyz jsem nad to dal ruku mel jsem jí od oleje. Myslíš že to je taky tim filtrem odvetravani skříně ?
díky