Problem OII 2007,2.O TDI,motor BMM,4×4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
je to 2.0 tdi oktava, nacipovana a predelavka na rs. toci to dobre, chytne na vsechny 4 ale ma to tak 500 otacek a pomalu prida, chipovany, ale delalo to i pred upravou.kajakgsxr píše:ještě k tomu tvýmu startování,co kostřící kabel mezi motorem a karoserií?kajakgsxr píše:klapku i EGR jsem měl dva dny naložený v benzínu s naftou,teď naprosto čistý i sací potrubí na hlavě a je to úpně stejný,jako před tím a Vag nic nepíše a lognout se to nedá,nedělá to pokaždý a nasimulovat taky ne.dav55 píše:zkoušel někdo měnit klapu sani, při techto probleméch? Nemuže pri zahřáni v určitem natočení mrknout a tim způsobit škubaní? on ten olej v saní pod tlakem turba naleze všude. jen tak me napadá. Ted řeším to, že auto někdy chytne na sup a někdy se to zbírá jako kdyby neměl vzduch, baterka a starter ok.
Co je to za auto?
dav55 píše:Co tandemovka,že by po startu tlačila malý tlak nafty nebo o-kroužky na vstřikách,jestli ti nepropouští a chvíli to trvá,než se to natlakuje na správný tlak a potom už dobrý?kajakgsxr píše:ještě k tomu tvýmu startování,co kostřící kabel mezi motorem a karoserií?kajakgsxr píše: klapku i EGR jsem měl dva dny naložený v benzínu s naftou,teď naprosto čistý i sací potrubí na hlavě a je to úpně stejný,jako před tím a Vag nic nepíše a lognout se to nedá,nedělá to pokaždý a nasimulovat taky ne.
Co je to za auto?
je to 2.0 tdi oktava, nacipovana a predelavka na rs. toci to dobre, chytne na vsechny 4 ale ma to tak 500 otacek a pomalu prida, chipovany, ale delalo to i pred upravou.
to jsem taky rikal, ale to pry nekdo zkousel menit, dumal nad tim a nic.kajakgsxr píše:dav55 píše:Co tandemovka,že by po startu tlačila malý tlak nafty nebo o-kroužky na vstřikách,jestli ti nepropouští a chvíli to trvá,než se to natlakuje na správný tlak a potom už dobrý?kajakgsxr píše: ještě k tomu tvýmu startování,co kostřící kabel mezi motorem a karoserií?
Co je to za auto?
je to 2.0 tdi oktava, nacipovana a predelavka na rs. toci to dobre, chytne na vsechny 4 ale ma to tak 500 otacek a pomalu prida, chipovany, ale delalo to i pred upravou.
problem je v tom, ze to je nekdy. sice vice pry za tepla, ale.
taky těžký něco řešit,když dotyčný na to nemá čas,co?dav55 píše:ale je tam dodelany odfuk turba, a je mastny a klapa taky, tak si myslim jestli nejde do kytek.jinac jsem ji letmo hledal ve vagu a nasel jsem jen polohy plynoveho pedalu a ne uhlu natoceni, nemam na to cas to moc resit, protože majtel to nema cas postavit na par dni, tak si pockame až to umře.
je to tak, ja jen každemu rikam, že až se to posere tak to budemit cas a nehlede nato, že se k tomu neco prida, a to je potom nadeleni. neco jako když zakaznik na A8 stary model mel vybite čepy na ramenech, ale on muse jet do prahy, když jsem mu řikal at nejede, že bych s ti nejel ani domu, tak si nenechal řici a prijel domu odtahovkou. a potom to u nas stalo a už mel cas.kajakgsxr píše:taky těžký něco řešit,když dotyčný na to nemá čas,co?dav55 píše:ale je tam dodelany odfuk turba, a je mastny a klapa taky, tak si myslim jestli nejde do kytek.jinac jsem ji letmo hledal ve vagu a nasel jsem jen polohy plynoveho pedalu a ne uhlu natoceni, nemam na to cas to moc resit, protože majtel to nema cas postavit na par dni, tak si pockame až to umře.