Problem OII 2007,2.O TDI,motor BMM,4×4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

pokud maš možnost tak to zkus, ony ty jednotky novych chytrych aut jsou tak blbe, že vetsinou nic nepisi nebo nesmyly. Me se zda že posledni dobou řesim jenom same pasti. At se dari.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

kajakgsxr píše:
kajakgsxr píše:
dav55 píše:zkoušel někdo měnit klapu sani, při techto probleméch? Nemuže pri zahřáni v určitem natočení mrknout a tim způsobit škubaní? on ten olej v saní pod tlakem turba naleze všude. jen tak me napadá. Ted řeším to, že auto někdy chytne na sup a někdy se to zbírá jako kdyby neměl vzduch, baterka a starter ok.
klapku i EGR jsem měl dva dny naložený v benzínu s naftou,teď naprosto čistý i sací potrubí na hlavě a je to úpně stejný,jako před tím a Vag nic nepíše a lognout se to nedá,nedělá to pokaždý a nasimulovat taky ne.
ještě k tomu tvýmu startování,co kostřící kabel mezi motorem a karoserií?
Co je to za auto?
je to 2.0 tdi oktava, nacipovana a predelavka na rs. toci to dobre, chytne na vsechny 4 ale ma to tak 500 otacek a pomalu prida, chipovany, ale delalo to i pred upravou.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ale je tam dodelany odfuk turba, a je mastny a klapa taky, tak si myslim jestli nejde do kytek.jinac jsem ji letmo hledal ve vagu a nasel jsem jen polohy plynoveho pedalu a ne uhlu natoceni, nemam na to cas to moc resit, protože majtel to nema cas postavit na par dni, tak si pockame až to umře.
kajakgsxr
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 26 říj 2008, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od kajakgsxr »

dav55 píše:
kajakgsxr píše:
kajakgsxr píše: klapku i EGR jsem měl dva dny naložený v benzínu s naftou,teď naprosto čistý i sací potrubí na hlavě a je to úpně stejný,jako před tím a Vag nic nepíše a lognout se to nedá,nedělá to pokaždý a nasimulovat taky ne.
ještě k tomu tvýmu startování,co kostřící kabel mezi motorem a karoserií?
Co je to za auto?
Co tandemovka,že by po startu tlačila malý tlak nafty nebo o-kroužky na vstřikách,jestli ti nepropouští a chvíli to trvá,než se to natlakuje na správný tlak a potom už dobrý?

je to 2.0 tdi oktava, nacipovana a predelavka na rs. toci to dobre, chytne na vsechny 4 ale ma to tak 500 otacek a pomalu prida, chipovany, ale delalo to i pred upravou.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

kajakgsxr píše:
dav55 píše:
kajakgsxr píše: ještě k tomu tvýmu startování,co kostřící kabel mezi motorem a karoserií?
Co je to za auto?
Co tandemovka,že by po startu tlačila malý tlak nafty nebo o-kroužky na vstřikách,jestli ti nepropouští a chvíli to trvá,než se to natlakuje na správný tlak a potom už dobrý?

je to 2.0 tdi oktava, nacipovana a predelavka na rs. toci to dobre, chytne na vsechny 4 ale ma to tak 500 otacek a pomalu prida, chipovany, ale delalo to i pred upravou.
to jsem taky rikal, ale to pry nekdo zkousel menit, dumal nad tim a nic.
problem je v tom, ze to je nekdy. sice vice pry za tepla, ale.
kajakgsxr
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 26 říj 2008, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od kajakgsxr »

dav55 píše:ale je tam dodelany odfuk turba, a je mastny a klapa taky, tak si myslim jestli nejde do kytek.jinac jsem ji letmo hledal ve vagu a nasel jsem jen polohy plynoveho pedalu a ne uhlu natoceni, nemam na to cas to moc resit, protože majtel to nema cas postavit na par dni, tak si pockame až to umře.
taky těžký něco řešit,když dotyčný na to nemá čas,co?
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

kajakgsxr píše:
dav55 píše:ale je tam dodelany odfuk turba, a je mastny a klapa taky, tak si myslim jestli nejde do kytek.jinac jsem ji letmo hledal ve vagu a nasel jsem jen polohy plynoveho pedalu a ne uhlu natoceni, nemam na to cas to moc resit, protože majtel to nema cas postavit na par dni, tak si pockame až to umře.
taky těžký něco řešit,když dotyčný na to nemá čas,co?
je to tak, ja jen každemu rikam, že až se to posere tak to budemit cas a nehlede nato, že se k tomu neco prida, a to je potom nadeleni. neco jako když zakaznik na A8 stary model mel vybite čepy na ramenech, ale on muse jet do prahy, když jsem mu řikal at nejede, že bych s ti nejel ani domu, tak si nenechal řici a prijel domu odtahovkou. a potom to u nas stalo a už mel cas.
BobešCV
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 říj 2011, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od BobešCV »

Měl jsem úplně to samé, vyměnilo se nějaké čidlo výfukových plynů (ne EGR ventil) a je to pryč. Oprava něco lehce nad 1000 Kč.
Scout 2.0 TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“